do
door doel1963 Jan 15, 2008 om 20:30
Elektronica & tv

Diefstal simkaart

Mijn dochter haar simkaart van symio is gestolen en nu is er ondanks dat er niet voldoende saldo op de kaart staat al een bedrag van 227 euro afgeschreven dit bedrag loopt nog steed op ondanks dat de kaart inmiddels is geblokkeerd.

Vraag:Is zij voor dit bedrag aansprakelijk want op de site van symio maken ze reclame alsof het een prepaykaart is en dan kan je volgens mij niet meer dan je beltegoed bellen. hebben mensen hier ook ervaring mee

361 2 Rapporteer

kiran
door kiran - Jan 15, 2008 om 20:47
2791 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo doel1963

Naar m.i. heeft uw dochter geen prepay kaart, want OP is OP dan. Dit is dus een abonnement. En als die geblokkeerd is, zou er geen geld meer afgeschreven kunnen worden! Ziet ernaar uit dat het betalen gaat worden. Zou nog maar eens contact opnemen! Want dit klopt niet. Vraag wanneer die blokkade in is gegaan.

pr
door prlwgn - Jul 17, 2009 om 17:36
30 Antwoorden / 25 Vragen

je kan Symio ook zo instellen dat er iedere keer als je onder de 2 euri uitkomt je vanzelf opgewaardeerd wordt met een bepaald bedrag van 10 tot meer euro. lees www.symio.nl als je ingelogt bent.
Trouwens ik heb ook Symio en ik heb een wantrouwen gekregen tegen afschrijven van het beltegoed per minuut.
Het gaat n.l. allemaal via KPN en dit bedrijf heeft mijn vertrouwen van 0,0.
Ik ben nu aan het uittesten wat ik verbel en er klopt tot op heden niks van.
Natuurlijk in mijn nadeel. Wie wil dit nog meer testen?