appeltje0
door appeltje0 Aug 25, 2006 om 19:28
Elektronica & tv

Digitale Video camera neemt te donker op

Wij hebben een digitale  video camera van het  merk JVC.Deze camera neemt veel te donker op s'avonds tijdens feesten, ondanks dat de lamp gaat branden. De beelden zijn heel moeilijk te zien (schimmen) hoe is dit te verhelpen? weet iemand a.u.b.raad om dit probleem optelossen .Kan de film die onlangs gemaakt is van onze vakantie helder gemaakt worden zodat we deze nog kunnen bekijken.Ik heb de gebruiksaanwijzing geraadpleegd, maar zonder resutaat.

260 4 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 25, 2006 om 19:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

De film lichter maken zalniet werken want hij zal wazig en onscherp worden.
Verder hebben veel JVC camera's de instelling nightscope, wanneer u deze gebruikt worden de beelden in het donker helderder opgenomen.
Een betere optie is extra licht, want bij nightscope worden bewegende beelden onscherp.

ve
door verwijderd - Aug 25, 2006 om 20:06
0 Antwoorden / 0 Vragen

is het mogelijk om een extra lamp erbij te kopen die je op je video camera kan zetten?

Die lampen zijn meestal stukken sterker dan de normale belichting die bij een video camera zit.

ik heb van een ander met een video camera met extra lamp erop en heb zo geen problemen met te weinig belichting

ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 15:13
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Oct 7, 2006 om 15:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo, het heeft even geduurd maar we hebben na enig overleg je raad opgevolgt en een lamp er bij gekocht, deze mochten we eerst uitproberen van de winkelier.Het werkt fantasch .Bedankt voor de gouden tip . Fam de Jong