Em
door Emmap Jan 24, 2014 om 16:45
Elektronica & tv

E-reader: hoe kan ik boeken ordenen in mappen?

Recent heb ik een e-reader gekocht (Kobo Aura HD). Wanneer ik boeken download, komen die op mijn pc en op mijn e-reader. Op mijn pc kan ik de boeken ordenen in mappen, maar kan ik diezelfde ordening ook op de e-reader krijgen (en zo ja, hoe?).

Voor zover ik nu kan zien, kan ik de boeken op de e-reader op vijf manieren sorteren:
alfabetisch op titel van het boek; op naam van de auteur, op recent gelezen, bestandsgrootte en bestandstype. Maar bv. niet in mappen als klassieke literatuur, moderne literatuur, reisverhalen, romans of wat ook maar.

14429 6 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Jan 24, 2014 om 18:13
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo emmap,

Ik zou Calibre eens downloaden/bekijken.

En lees hier wat er geschreven wordt bij 'shelves'.

Suc6

costnix
door costnix - Jan 24, 2014 om 18:28
2874 Antwoorden / 1 Vragen

@edrick3
Je bent me weer voor :-)

Em
door Emmap - Feb 4, 2014 om 23:17
162 Antwoorden / 8 Vragen

Dank edrick3 (en costnix)!
Je moet er even voor gaan zitten om thuis te raken in (Engelse) Calibre, maar ik kom er wel uit denk ik. Zeker ook als ik eerst via de Nederlandse shelves ga die je noemt, die helpt wel op weg.

aurora1
door aurora1 - Feb 4, 2014 om 23:52
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u die niet instellen op Nederlands? Kijk even klik hier (taal kiezen).

Em
door Emmap - Feb 7, 2014 om 15:23
162 Antwoorden / 8 Vragen

Dank Aurora1! Dat helpt ook :-)
Nu moet het zeker lukken...

aurora1
door aurora1 - Feb 7, 2014 om 17:27
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Graag gedaan, een klusje voor dit regenweer....