my
door mynne Jun 27, 2012 om 16:04
Elektronica & tv

Fotoshoot niet wat het beloofd

Hallo,

Wij hebben op vakantieveilingen.nl een fotoshoot 'gewonnen' voor €120.
In de advertentie wordt veel beloofd. Eenmaal de shoot gedaan, is het resultaat droevig, hebben we niet gekregen waarvoor we betaald hebben.
Netjes geprobeerd te bepreken met de fotograaf, maar kregen erg onaardige antwoorden.
Vakantieveilingen zegt niets te kunnen doen.
Wat kunnen we doen zodat niet meer mensen teleurgesteld raken? Hebben meer klachten over deze meneer gelezen....

1977 3 Rapporteer

gr
door grootvader_1 - Jun 27, 2012 om 16:46
153 Antwoorden / 44 Vragen

Goh,
toch toevallig niet die "mijnheer" uit Zwolle van voormalig Fotosessie.com, nu Nationale fotostudio.
Want wat prijs betreft.........................
Als die foto's van zo'n bedroevende kwaliteit zijn dan zou een naam van die betreffende firma (ingeschreven bij de KvK) voor andere lezers ter waarschuwing zijn.

De Vrije Vogel

di
door digioma - Jun 29, 2012 om 12:55
646 Antwoorden / 29 Vragen

Misschien een vreemde vraag, maar waarom zou je een fotoshoot willen? Gaat het om familiefoto's of een shoot voor bijv. een leuke kleindochter? Voor de eerste optie kun je naar een gerenomeerde fotograaf in je woonplaats en voor de tweede... doe dat toch niet. Het kost teveel geld en het beoogde resultaat wordt niet gehaald. De foto's zijn - zoals je schrijft - slecht en opsturen naar een modellenbureau heeft echt geen zin. Die kiezen zelf de juiste meisjes uit.
Onze kleindochter van 14 jaar is door een groot landelijk modellenbureau benadert, heeft een lange gratis fotoshoot gehad en is daarna ingeschreven bij dat bureau. Heeft allemaal niets gekost en het meisje heeft zelf helemaal nooit iets gezien in modellenwerk. Heel sportief type, poseren kan ze niet en met make-up heeft ze ook weinig. Ze beschouwde het als een leuk dagje uit naar Amsterdam en gaat verder met school en sport.

Voor jullie vind ik het spijtig dat het een teleurstelling is geworden en goed dat je op dit forum waarschuwt voor dergelijke lieden die alleen maar valse verwachtingen wekken.

do
door donja1991 - Nov 20, 2012 om 11:34
6 Antwoorden / 1 Vragen

Bij deze ook een waarschuwing voor het bedrijf Vakfotografen Media BV. Dit gaat namelijk ook dezelfde mensen als die voorheen fotosessie.com en nationalefotostudio.nl beheerden.