chris74
door chris74 Apr 17, 2016 om 08:10
Elektronica & tv

Horizon box en usb stick, opgenomen films overzetten.

Ik heb een horizon box uiteraard van Ziggo. Alleen als ik een usb stick erin doe, ziet de box de stick niet. Ik zou graag de films die ik met de horizon box heb opgenomen over willen zetten op de stick. Kan dit en hoe moet ik dat doen?

55948 10 Rapporteer

ro
door ronny530 - Apr 17, 2016 om 08:23
2794 Antwoorden / 41 Vragen

Bij de horizon box is de USB poort niet actief dus is wat u wil niet mogelijk.

chris74
door chris74 - Apr 17, 2016 om 09:01
564 Antwoorden / 44 Vragen

Ok dat is dan niet mogelijk, maar is er wel een andere manier om de films die op de horizon box staan over te plaatsen naar een pc of iets dergelijks.

diumenge
door diumenge - Apr 17, 2016 om 09:52
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Dat zal standaard wel helemaal dichtgetimmerd zijn, want dat willen ze natuurlijk niet. Mag wettelijk gezien vermoedelijk ook helemaal niet.

Als het al kan zal je waarschijnlijk technische ingrepen moeten doen, dan is Google je vriend.

marita5
door marita5 - Apr 17, 2016 om 14:01
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Cris74 ,

Lees deze informatie eens door , hoe u de horizon mediabox kunt gebruiken , klik op de rode regel .

https://www.ziggo.nl/klantenservice/horizon/gebruiken/

Cookies
door Cookies - Apr 17, 2016 om 14:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom wil je films overzetten op usb? Als dat is om op een andere t.v. naar de films te kijken, kun je toch op je andere t.v. opnemen met een externe harde schijf, die je aansluit op usb van je t.v.? Zo doe ik het in ieder geval.

chris74
door chris74 Apr 17, 2016 om 18:16
564 Antwoorden / 44 Vragen

ik wil ze namelijk op dvd branden, zodat ik weer wat meer ruimte op mijn schijf hebt.

Ma
door Mat Matheij - Apr 17, 2016 om 14:31
986 Antwoorden / 3 Vragen

De usb aansluiting  op een decoder is in het algemeen bedoeld om draadloos verbinding te maken met het modem. Alleen bij de Humax 5300c kan men hier een externe harddisk aan koppelen. Bij de horizonbox van Ziggo is het de bedoeling dat U films extern op een door hen aangewezen cloud plaatst. Mvrgr.

Gerry1969
door Gerry1969 - Apr 17, 2016 om 20:05
3449 Antwoorden / 25 Vragen

In verband met de rechten op films is dit niet mogelijk. Wat ze juist willen voorkomen is dat u ze op usb/dvd zet.
U zou dan de films kunnen weggeven, uitlenen of verkopen.
Diewilik

Cookies
door Cookies - Apr 17, 2016 om 20:51
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Wel, wat jij wilt, is dus met de Horizonbox onmogelijk. Is een externe harde schijf aansluiten op je t.v. mogelijk (en opnamefunctie) zou ik een grote schijf kopen, bijv. 2TB.

DOOR CHRIS74 17 APR 2016 OM 18:16
421 ANTWOORDEN / 42 VRAGEN

ik wil ze namelijk op dvd branden, zodat ik weer wat meer ruimte op mijn schijf hebt.

ja
door janf43 Apr 17, 2016 om 21:51
733 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dat is echt niet mogelijk. U kunt ze alleen in uw eigen netwerk afspelen.

akkerdistel
door akkerdistel - Apr 18, 2016 om 00:13
1790 Antwoorden / 3 Vragen

"maar is er wel een andere manier om de films die op de horizon box staan over te plaatsen naar een pc of iets dergelijks."
Ja.

costnix
door costnix - Apr 18, 2016 om 16:25
2874 Antwoorden / 1 Vragen

Er zijn plekken op het internet waar u de manier kunt vinden, maar dan heeft u een zeer goede virusscanner nodig en het is zeker illegaal.