jo
door josefien5 Jun 19, 2013 om 19:58
Elektronica & tv

Humax zoekfunctie werkt niet

De functie programma zoeken op de Humax werkt niet. Weet iemand hoe dit zit ? Heeft het in het begin wel goed gedaan

669 3 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Jun 19, 2013 om 20:09
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=josefien5 schreef op woensdag 19 jun 2013, 19:58]De functie programma zoeken op de Humax werkt niet. Weet iemand hoe dit zit ? Heeft het in het begin wel goed gedaan

Je kunt het proberen door even de stroom er af te halen of terug zetten naar fabrieksinstellingen. Over welke Humax heb je het precies?

jo
door josefien5 - Jun 20, 2013 om 09:25
13 Antwoorden / 22 Vragen

Het is een Humax 5200, maar ik bedoel de zoekfunctie die je met de afstandsbediening gebruikt om een bepaald programma te zoeken. Via de EPG en de groene knop kan je dit doen. Dat werkt bij mij dus niet meer. Stroom eraf lijkt me weinig nut hebben.

Cookies
door Cookies - Jun 20, 2013 om 10:06
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=josefien5 schreef op donderdag 20 jun 2013, 09:25]Het is een Humax 5200, maar ik bedoel de zoekfunctie die je met de afstandsbediening gebruikt om een bepaald programma te zoeken. Via de EPG en de groene knop kan je dit doen. Dat werkt bij mij dus niet meer. Stroom eraf lijkt me weinig nut hebben.

Heb dezelfde Humax en vermoedde al dat je die groene knop bedoelde. Weet niet of 10 minuutjes de stroom er af bij dit probleem helpt, maar lost het toch wel kleine software problemen op. Terug fabrieksinstellingen kun je ook proberen, zoals ik al schreef.