Is dit service??
Onderstaande mail op 31-12-2010( over de serviceverlening) verstuurd aan De Longhi (expressokoffiemachine).
Je krijgt gewoon geen reactie!!!
Geachte A. Beerens,
IN de afgelopen periode heb ik herhaaldelijk gemaild met u over de reparatie van mijn Esam 4500.
Op 19 november heb ik het eerste contact gehad met de helpdesk.
Hierna zijn twee afspraken met het technisch servicecentrum(E-Care) door hun niet na gekomen.
Dit heeft me twee vrije dagen gekost.
Op 6 december komt een monteur van Has( onderdeel van E-Care) langs om het apparaat te repareren.
De monteur heeft geen onderdelen bij hem. Het nieuwe onderdeel(maalunit) moet besteld worden.
De monteur garandeert dat het apparaat voor de kerst gerepareerd zal zijn. En stelt dat het maalmechanisme normaalgesproken jarenlang mee moet gaan. Volgens hem is het aandrijfriempje versleten.
Voor 6 december opnieuw een vrije dag genomen.
Donderdagmiddag 30 december komt een monteur van Has met een nieuw maalmechanisme. Hij vervangt het en laat mij het versleten riempje zien.
Ook volgens hem mag dit niet voorkomen. Hij stelt dat het maalmechanisme gratis vervangen wordt( De machine is tenslotte nog maar net twee jaar oud).
Tot mijn ontsteltenis deelt hij mede dat ik de monteurskosten ten bedrage van 101,15 wel dien te betalen.
Dit alles vind ik een zeer vreemde manier van serviceverlening: Een onderdeel , dat niet kapot dient te gaan, wordt vervangen en voor de kosten hiervan dient de klant op te draaien.
Dit hele gedoe heeft mij drie en een halve dag gekost + 101,15. Ik had waarschijnlijk beter een nieuw apparaat kunnen kopen.
IK vind en verwacht eigenlijk dat De LOnghi de monteurskosten ten bedrage van 101,15 aan mij vergoed.
Hoogachten en hopend op een snelle, positieve reactie,
H. van der Veen
ING.: ****008
Het zou netjes geweest zijn als de monteur u voor de keus gesteld had om het apparaat al dan niet te laten repareren. Dat is m.i. wel gebruikelijk bij zo'n verhoudingsgewijs hoog bedrag. Dan meen ik dat men u tegemoet had kunnen komen omdat het riempje zo snel al versleten is. (Overigens, heeft u de maschine alleen voor eigen huishoudelijk gebruik?)
Het is pas 14 dagen geleden dat u de mail verstuurd heeft. Als u na drie weken nog niets gehoord heeft zou ik aan de bel trekken en een en ander bij DiLonghi voorleggen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Lekkage bij de buren via onze schoorsteen?
Onze buren hebben lekkage in de nok van hun huis. Volgens hen komt dit water via onze schoorsteen.
Nu heb ik een appje gekregen waarin de buren mij vragen om hier wat aan te laten doen omdat het onze schoorsteen is.
Maar wie is nu verantwoordelijk. Zou de lekkage via mijn schoorsteen kunnen komen? Slecht voegwerk.
Of moeten de buren dit oplossen? Loodslabben van hun dak?
Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer