Jura Ena koffiezetapparaat
In 2007 hebben wij een Jura Ena koffiezetapparaat gekocht. Vorige maand begon dit apparaat water te lekken onder uit het apparaat. Wij zijn naar een winkel gegaan die het apparaat voor ons opstuurde naar Jura. Er werd door hen gemeld dat dit €250 ging kosten het apparaat werd dan helemaal na gekeken en alle onderdelen zouden worden vervangen, wij vonden dit erg veel geld want een nieuwe machine kost €700. Maar omdat de machine verder prima werkte en de koffie goed smaakt hebben we besloten hem toch maar op te laten sturen naar Jura, nu kregen we vandaag een bericht van de winkel dat de machine daar terug is en gerepareerd en dat dit € 279. Kost ze kunnen ons niet vertellen wat er gerepareerd is en we moeten er ook maar op vertrouwen dat er nieuwe onderdelen in de machine zijn geplaatst omdat de oude onderdelen bij Jura weggegooid zijn is dit een normale gang van zaken?
Nee, u heeft een vaste prijs afgesproken voor de reparatiekosten en ze hadden u moeten informeren over de meerkosten.
Heeft u een verklaring gevraagd waarom ze u niet hebben geïnformeerd over de meerkosten?
Hebben ze zwart op wit gesteld € 250 exact zou worden of circa? Je hebt in ieder geval recht op een volledig reparatie specificatie. Onderdelen retour is echter niet gebruikelijk.
Als u de vervangen onderdelen terug had willen hebben dan had u dat vooraf kenbaar moeten maken.
Kan het wellicht zo zijn dat de reparatie 250 was en de transportkosten 29 euro? Een koffie zetter is toch minimaal niet klein en of lichtgewicht.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer