Lampje Senseo-apparaat blijft knipperen
Ik heb nu mijn derde Senseo-apparaat. De vorige apparaten lieten het na ongeveer 2 jaar afweten. Oorzaak: het aan/uit-lampje blijft knipperen, ongeacht hoeveelheid water in het reservoir. Nu heb ik een nieuwe Senseo nog geen jaar en wéér hetzelfde probleem. Ontkalken doe ik regelmatig, drink 5 à 6 kopjes koffie per dag. Ik heb het vorige apparaat om die reden al een keer opgestuurd en kreeg hem na een tijdje weer retour met de boodschap "niets aan de hand" , maar hij werkte wel weer normaal. Wat kan het probleem zijn, wie heeft dezelfde ervaringen. Ik zit nog ruim binnen de garantie (2 jaar), maar ben het een beetje zat. Is dit een typisch Senseo probleem?
Het heeft blijkbaar te maken dat het vlottertje van de waterbak wat vast blijft zitten.
Op de site van Kieskeurig adviseren gebruikers om het vlottertje eruit te halen en te ontkalken met azijn.
Of anderen, die zeggen, volgens advies Philips, de waterbak met een sopje van warm water vullen en een nachtje laten staan.
Het vlottertje van het laag waterpeil blijft op de bodem plakken na het vullen van het reservoir. Deze moet weer ietsje omhoog komen. Een leeg reservoir een minuutje heen en weer schudden zodat je duidelijk het vlottertje op en neer hoort gaan, daarna het vlottertje naspoelen met warm water en meestal is het euvel opgelost.
Persoonlijk ben ik van mening dat je beter 'n apparaat kunt kopen, waarmee je wel koffie kunt zetten.
Bij ons knippert het ook wel eens door ook als het water is bijgevuld. Hier is het simpel op te lossen, gewoon even goed (hard) aandrukken van het waterreservoir tegen het apparaat en hij gaat weer in de normale stand. Afgezien van dit werkt het apparaat verder prima.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer