stacey
door stacey Dec 5, 2009 om 00:40
Elektronica & tv

Met Spoed nu eens Oplossing(en) SVP

Ja, daar gaan we dan Nog maar een keer.........

Redactie kan leuk vermelden dat klachten alleen per mail nog mogen maar als er geen enkele reactie meer terug komt op mail...........dan maar ff zo hè.

Mijn klacht, nooog steeds, en geldt voor iedereen verwacht ik, betreft terugzien vraag/antwoord.

Leuk zo`n overzicht van wat ik allemaal geschreven heb, maar ik ben gelukkig (nog) niet dementerend, dat weet ik allemaal nog wel..............dus hoef ik niet (nog een keer ) te zien/lezen.

Ik wil een LINK terug naar betreffende vraag/antwoord bij mijn antwoorden.

Ik zoek me finaal een breuk nu en ik wordt het echt Spuugzat onderhand............dit is echt Niet werkbaar zo.

Zit hele pagina`s door te scrollen om alle vragen te checken of er nog (nieuwe) reacties of vragen zijn bij vraag waar ik gereageer heb.

Wordt dagtaak zo, ! We zijn Vrijwilligers hier hoor ! met nog wel andere verplichtingen ook nog .............

Werkgever mag me best dag zo bezig houden tegen betaling......,maar vrijwillig m`n tijd ZO Verdoen, met onzinnig zoeken vind ik wel beetje zonde van m`n vrije tijd.......

En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn.......

Graag nu eens spoedig oplossing !!

BVD

747 17 Rapporteer

nb
door nbw - Dec 5, 2009 om 02:40
521 Antwoorden / 24 Vragen

hihi je bent ook ergens niet langer meer welkom. Buiten je eigen schuld! En dus eis je woest als je bent herstel en genoegdoening? Welkom bij de club. Het is namelijk onmogelijk via internet een status op te bouwen tenzij je elke 2 jaar een nieuwe pc aanschaft. Deze Vara Kassa pagina's zijn allemaal ook industrie-afhankelijk. Het internet is echt niet zo vrij en voor iedereen toegankelijk. Ten eerste betaal je al maandelijks, ten 2e zorgen de bedrijven in kwestie heus wel goed voor zichzelf. En bij vara kassa maalt niemand over je toegang. Ze hebben enkel kijkcijfers voor ogen.. Je eigen herstelgeklooi met dubieuze progamma"s is waarschijnlijk de oorzaak.

birdies
door birdies - Dec 5, 2009 om 10:18
6104 Antwoorden / 31 Vragen

.........Zit hele pagina`s door te scrollen om alle vragen te checken of er nog (nieuwe) reacties of vragen zijn bij vraag waar ik gereageerd heb.........

Stacey, dat kun je toch oplossen door een vinkje te zetten bij 'stel mij op de hoogte enz.'? Nadeel is wel dat je mailbox vol loopt en je de emailnotificatie niet uit kunt zetten. Dit schijnt ook erg moeilijk te verwezenlijken te zijn.

Je bent in ieder geval niet de enige die het allemaal een beetje zat wordt. Hier zit ook iemand die zich verschrikkelijk ergert aan de werking/opzet van deze site.
Site draait nu zo'n 6 weken en met al onze verbetertips is niets/nauwelijks wat gedaan! Dit gaat waarschijnlijk een 10-jaren plan worden. Volledige stilte ook aan de kant van de redactie!

@nbw: voortaan maar niet reageren als je te diep in het glaasje gekeken hebt.

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2009 om 12:06
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hoi stacey,
...En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn..........
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat 'dynamische' hoeft voor mij niet.
Vraag gekoppeld aan je antwoord is inderdaad prettiger dan alleen je antwoorden; want dáár heb je niets aan.
En zo zijn er nog wel meer zaken al regelmatig doorgegeven; denk aan de duimpjes!!

Goed weekend

birdies
door birdies - Dec 5, 2009 om 12:17
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 5 dec 2009, 12:06]Hoi stacey,
...En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn..........
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat 'dynamische' hoeft voor mij niet.

Zoals het nu is - laatst beantwoorde vragen boven in - vind ik juist prettig. Weet ik in 1 oogopslag dat daar nog een reactie op binnen gekomen is. Temeer omdat ik zo min mogelijk een vinkje zet voor een emailnotificatie, aangezien je de notificaties nog niet uit kunt zetten.

stacey
door stacey - Dec 5, 2009 om 12:33
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=nbw schreef op zaterdag 5 dec 2009, 02:40]hihi je bent ook ergens niet langer meer welkom. Buiten je eigen schuld! En dus eis je woest als je bent herstel en genoegdoening? Welkom bij de club. Het is namelijk onmogelijk via internet een status op te bouwen tenzij je elke 2 jaar een nieuwe pc aanschaft. Deze Vara Kassa pagina's zijn allemaal ook industrie-afhankelijk. Het internet is echt niet zo vrij en voor iedereen toegankelijk. Ten eerste betaal je al maandelijks, ten 2e zorgen de bedrijven in kwestie heus wel goed voor zichzelf. En bij vara kassa maalt niemand over je toegang. Ze hebben enkel kijkcijfers voor ogen.. Je eigen herstelgeklooi met dubieuze progamma"s is waarschijnlijk de oorzaak.

????????????????????????????????????????????????????????
Zie je ze vliegen of wat ?

stacey
door stacey - Dec 5, 2009 om 12:43
10352 Antwoorden / 12 Vragen

@birdies, gebruik nooit emailnotificatie, nooit gedaan en ook geen plannen er nu aan te beginnen, geen behoefte gespammed te worden ;-)
Ze moeten het gewoon werkbaar maken door link terug naar je antwoorden zoals het was, dit werkt niet, ik sla onderhand groen en geel uit van ergernis ;-(
en dan heb ik nog niet eens over de 100 of iets andere ellende ;-(

@freya, dat in favorieten opslaan had ik nog niet bedacht, dat is wel even een idee, maar moet ook niet te lang gaan duren, heb zelf al zat favorieten, dan kan ik het straks daar ook niet meer terugvinden ;-)

@edrick, de andere waslijst aan klachten zullen mi nooit veranderen of opgelost worden, ik geloof nu niet meer in sprookjes ;-)
Maar die NIET terugkoppeling naar vraag is nu even mijn nr.1 ergernis,

stacey
door stacey - Dec 5, 2009 om 13:17
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 5 dec 2009, 13:10]
Voor de duidelijkheid, ik doelde niet op je 'favorieten' die je in je browser hebt, maar op 'mijn favorieten' die je hier op de kassa-website bij 'mijn pagina' kunt vinden. Freya

Oh oké, had ik niet zo begrepen nee ;-) bedankt.
Dat had ik wel zien staan maar verder niet bekeken eigenlijk.

edrick3
door edrick3 - Dec 5, 2009 om 14:49
27632 Antwoorden / 85 Vragen

[quote=freya schreef op zaterdag 5 dec 2009, 13:10]
Voor de duidelijkheid, ik doelde niet op je 'favorieten' die je in je browser hebt, maar op 'mijn favorieten' die je hier op de kassa-website bij 'mijn pagina' kunt vinden.

Freya

Vraagje: kun je die dan ook weer verwijderen? Heb hier nog geen gebruik van gemaakt, maar zou een oplossing kunnen zijn voor het vermelde probleem. Zo niet dan heb je binnen de kortste keren weer een hele waslijst!

lelyonnais
door lelyonnais - Dec 5, 2009 om 15:30
109 Antwoorden / 24 Vragen

Favoriet gebruik ik ook, maar je moet wel ingelogd zijn he! Voor andere gebruikers: mijd het om geïnformeerd te worden via e-mails! Bij een "zware" topic, had ik meer dan 25 mails binnen!....dus dat ook nooit meer!

prettige weekend iedereen en m.v.g. Robert

erik008
door erik008 - Dec 5, 2009 om 17:23
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ik heb de favoriet net na een duim opgeslagen.
Bij iedere keer dat je de favoriet oproept probeert hij nogmaals de duim te geven.
resultaat foutmelding.

gallito
door gallito - Dec 5, 2009 om 18:00
479 Antwoorden / 66 Vragen

Als er in mijn postvak meerdere mailnotificaties binnenstromen over een onderwerp dat ik aangevinkt heb, laat ik alleen per onderwerp degenen staan die het laatst in de rij was en de rest gaat meteen naar de prullenbak.
Die leeg ik meteen en hou zodoende van elk onderwerp maar 1 over. Bij de volgende inkomende mail herhaal ik deze handeling opnieuw.
Voor mij is dit een tussenoplossing zolang er nog geen afmelding van onderwerp mogelijk is. Maar blijjft omslachtig.

erik008
door erik008 - Dec 5, 2009 om 18:03
1401 Antwoorden / 25 Vragen

Ja hoor....rode balk tussen bericht en reply's.
Kan ook browser afhankelijk zijn hoor...ik gebruik FF
Heb ook bericht gezet bij TIPS over dit onderwerp :D
Dat ging ook een keer mis, door bugs in de kassa site.

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 23:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo stacey,

Ben het helemaal met je eens en al die 'verbeteringen', daar zit ook niet erg veel schot in. Ik ben bang dat het nog héél lang gaat duren voor het allemaal voor elkaar komt. Zal wel weer een meerjarenprojekt worden.
Voorlopig kun je in ieder geval alle vragen waar je een antwoord op geeft aan je favorieten toevoegen. Dan heb je in ieder geval een 'beperkte' lijst tot je beschikking en hoef je niet zoveel te bladeren/scrollen.

m.vr.gr. Freya

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 23:33
10999 Antwoorden / 1 Vragen

Voor de duidelijkheid, ik doelde niet op je 'favorieten' die je in je browser hebt, maar op 'mijn favorieten' die je hier op de kassa-website bij 'mijn pagina' kunt vinden.

Freya

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 23:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=edrick3 schreef op zaterdag 5 dec 2009, 14:49]Vraagje: kun je die dan ook weer verwijderen? Uiteraard kun je die ook weer verwijderen. Achter elke 'favoriet' staat een link 'bekijk' en 'verwijder'.

Freya

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 23:34
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=lelyonnais schreef op zaterdag 5 dec 2009, 15:30]Favoriet gebruik ik ook, maar je moet wel ingelogd zijn he! Voor andere gebruikers: mijd het om geïnformeerd te worden via e-mails! Bij een "zware" topic, had ik meer dan 25 mails binnen!....dus dat ook nooit meer!
Ach, die mailtjes zijn 'maar' 5kB groot, dus zo gauw zal je postvak er niet vol van raken.

Freya

freya
door freya - Apr 24, 2011 om 23:35
10999 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=erik008 schreef op zaterdag 5 dec 2009, 17:23]Ik heb de favoriet net na een duim opgeslagen.
Bij iedere keer dat je de favoriet oproept probeert hij nogmaals de duim te geven.
resultaat foutmelding.
Heb bovenstaande ook geprobeerd en krijg géén foutmelding.

Freya