Met Spoed nu eens Oplossing(en) SVP
Ja, daar gaan we dan Nog maar een keer.........
Redactie kan leuk vermelden dat klachten alleen per mail nog mogen maar als er geen enkele reactie meer terug komt op mail...........dan maar ff zo hè.
Mijn klacht, nooog steeds, en geldt voor iedereen verwacht ik, betreft terugzien vraag/antwoord.
Leuk zo`n overzicht van wat ik allemaal geschreven heb, maar ik ben gelukkig (nog) niet dementerend, dat weet ik allemaal nog wel..............dus hoef ik niet (nog een keer ) te zien/lezen.
Ik wil een LINK terug naar betreffende vraag/antwoord bij mijn antwoorden.
Ik zoek me finaal een breuk nu en ik wordt het echt Spuugzat onderhand............dit is echt Niet werkbaar zo.
Zit hele pagina`s door te scrollen om alle vragen te checken of er nog (nieuwe) reacties of vragen zijn bij vraag waar ik gereageer heb.
Wordt dagtaak zo, ! We zijn Vrijwilligers hier hoor ! met nog wel andere verplichtingen ook nog .............
Werkgever mag me best dag zo bezig houden tegen betaling......,maar vrijwillig m`n tijd ZO Verdoen, met onzinnig zoeken vind ik wel beetje zonde van m`n vrije tijd.......
En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn.......
Graag nu eens spoedig oplossing !!
BVD
hihi je bent ook ergens niet langer meer welkom. Buiten je eigen schuld! En dus eis je woest als je bent herstel en genoegdoening? Welkom bij de club. Het is namelijk onmogelijk via internet een status op te bouwen tenzij je elke 2 jaar een nieuwe pc aanschaft. Deze Vara Kassa pagina's zijn allemaal ook industrie-afhankelijk. Het internet is echt niet zo vrij en voor iedereen toegankelijk. Ten eerste betaal je al maandelijks, ten 2e zorgen de bedrijven in kwestie heus wel goed voor zichzelf. En bij vara kassa maalt niemand over je toegang. Ze hebben enkel kijkcijfers voor ogen.. Je eigen herstelgeklooi met dubieuze progamma"s is waarschijnlijk de oorzaak.
.........Zit hele pagina`s door te scrollen om alle vragen te checken of er nog (nieuwe) reacties of vragen zijn bij vraag waar ik gereageerd heb.........
Stacey, dat kun je toch oplossen door een vinkje te zetten bij 'stel mij op de hoogte enz.'? Nadeel is wel dat je mailbox vol loopt en je de emailnotificatie niet uit kunt zetten. Dit schijnt ook erg moeilijk te verwezenlijken te zijn.
Je bent in ieder geval niet de enige die het allemaal een beetje zat wordt. Hier zit ook iemand die zich verschrikkelijk ergert aan de werking/opzet van deze site.
Site draait nu zo'n 6 weken en met al onze verbetertips is niets/nauwelijks wat gedaan! Dit gaat waarschijnlijk een 10-jaren plan worden. Volledige stilte ook aan de kant van de redactie!
@nbw: voortaan maar niet reageren als je te diep in het glaasje gekeken hebt.
Hoi stacey,
...En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn..........
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat 'dynamische' hoeft voor mij niet.
Vraag gekoppeld aan je antwoord is inderdaad prettiger dan alleen je antwoorden; want dáár heb je niets aan.
En zo zijn er nog wel meer zaken al regelmatig doorgegeven; denk aan de duimpjes!!
Goed weekend
[quote=edrick3 schreef op zaterdag 5 dec 2009, 12:06]Hoi stacey,
...En vragen op volgorde van binnenkomst-nieuwste on top - zou ook wel weer fijn zijn..........
Daar ben ik het helemaal mee eens. Dat 'dynamische' hoeft voor mij niet.
Zoals het nu is - laatst beantwoorde vragen boven in - vind ik juist prettig. Weet ik in 1 oogopslag dat daar nog een reactie op binnen gekomen is. Temeer omdat ik zo min mogelijk een vinkje zet voor een emailnotificatie, aangezien je de notificaties nog niet uit kunt zetten.
[quote=nbw schreef op zaterdag 5 dec 2009, 02:40]hihi je bent ook ergens niet langer meer welkom. Buiten je eigen schuld! En dus eis je woest als je bent herstel en genoegdoening? Welkom bij de club. Het is namelijk onmogelijk via internet een status op te bouwen tenzij je elke 2 jaar een nieuwe pc aanschaft. Deze Vara Kassa pagina's zijn allemaal ook industrie-afhankelijk. Het internet is echt niet zo vrij en voor iedereen toegankelijk. Ten eerste betaal je al maandelijks, ten 2e zorgen de bedrijven in kwestie heus wel goed voor zichzelf. En bij vara kassa maalt niemand over je toegang. Ze hebben enkel kijkcijfers voor ogen.. Je eigen herstelgeklooi met dubieuze progamma"s is waarschijnlijk de oorzaak.
????????????????????????????????????????????????????????
Zie je ze vliegen of wat ?
@birdies, gebruik nooit emailnotificatie, nooit gedaan en ook geen plannen er nu aan te beginnen, geen behoefte gespammed te worden ;-)
Ze moeten het gewoon werkbaar maken door link terug naar je antwoorden zoals het was, dit werkt niet, ik sla onderhand groen en geel uit van ergernis ;-(
en dan heb ik nog niet eens over de 100 of iets andere ellende ;-(
@freya, dat in favorieten opslaan had ik nog niet bedacht, dat is wel even een idee, maar moet ook niet te lang gaan duren, heb zelf al zat favorieten, dan kan ik het straks daar ook niet meer terugvinden ;-)
@edrick, de andere waslijst aan klachten zullen mi nooit veranderen of opgelost worden, ik geloof nu niet meer in sprookjes ;-)
Maar die NIET terugkoppeling naar vraag is nu even mijn nr.1 ergernis,
[quote=freya schreef op zaterdag 5 dec 2009, 13:10]
Voor de duidelijkheid, ik doelde niet op je 'favorieten' die je in je browser hebt, maar op 'mijn favorieten' die je hier op de kassa-website bij 'mijn pagina' kunt vinden. Freya
Oh oké, had ik niet zo begrepen nee ;-) bedankt.
Dat had ik wel zien staan maar verder niet bekeken eigenlijk.
[quote=freya schreef op zaterdag 5 dec 2009, 13:10]
Voor de duidelijkheid, ik doelde niet op je 'favorieten' die je in je browser hebt, maar op 'mijn favorieten' die je hier op de kassa-website bij 'mijn pagina' kunt vinden.
Freya
Vraagje: kun je die dan ook weer verwijderen? Heb hier nog geen gebruik van gemaakt, maar zou een oplossing kunnen zijn voor het vermelde probleem. Zo niet dan heb je binnen de kortste keren weer een hele waslijst!
Favoriet gebruik ik ook, maar je moet wel ingelogd zijn he! Voor andere gebruikers: mijd het om geïnformeerd te worden via e-mails! Bij een "zware" topic, had ik meer dan 25 mails binnen!....dus dat ook nooit meer!
prettige weekend iedereen en m.v.g. Robert
Ik heb de favoriet net na een duim opgeslagen.
Bij iedere keer dat je de favoriet oproept probeert hij nogmaals de duim te geven.
resultaat foutmelding.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer