Media Markt na betaling van een product online. wil de winkel het product niet afgeven.
Ik heb via de website een televisie gekocht en deze met ideal betaald. Na 2 bevestigingsmails te hebben ontvangen en tevens ook een factuur bon (dat het klaarstaat in de winkel ), Ook heb ik contact gehad met een medewerker die mij nog vroeg welke van de 2 televisies ik als eerste kwam ophalen. Na gearriveerd te zijn bij de afhaalbalie de televisie niet meegekregen. Meneer geeft aan dat het een fout was op de website maar het artikel is al betaald dus ik verwacht mijn product.
Hallo IerOii ,
Over welke TV / en de prijs gaat dit ?
Als u kon weten dat de prijs niet juist was , is een verkoper niet verplicht om te leveren , lees hier, klik op de rode regels.
https://www.eccnederland.nl/nl/nieuws/onjuiste-prijsvermelding-webshop-foutje-bedank
https://www.consuwijzer.nl/elektronica/kopen-op-afstand/webwinkel-wil-niet-leveren-voor-afgesproken-prijs
Topantwoord
die mij nog vroeg welke van de 2 televisies ik als eerste kwam ophalen.
Leg uit. Heb je er twee besteld?
Het ging idd over de samsung UE75MU700 (niet na gegaan dat hij zo groot was). bij het zoeken was de tv eronder 20 euro duurder.
de 2 producten had te maken dat ik er een nu al kon betalen via ideal en de ander volgende week. in het filiaal
prijs was overigins stuk lager. de Cijfers komen totaal niet over een met de daadwerkelijke betaal/verkoop bedrag. het was niet zo dat ze Bijv. een cijfer waren vergeten.
Hoeveel moest u dan betalen? Veel en veel minder dan de "echte" prijs? Dan is er kennelijk een vergissing geweest en hoeft de verkoper de TV niet te leveren. Als het een paar honderd goedkoper zou zijn geweest zou het voor u niet mogelijk zijn geweest te weten dat er een verkeerde prijs op zat. Kennelijk was dit toch wel heel ver van de echte prijs af en dan had u dat ook kunnen weten.
Als je nu gewoon even antwoord geeft op de vraag wat je hebt betaald, dan kunnen we zeggen of je wel of niet in je recht staat om je product te 'verwachten'.
Kennelijk weet u zelf ook wel dat u geen tv mee krijgt. Anders zou u niet zo wazig doen met het verhaal.
het bedrag was €159,00
Dan zijn we klaar, MM hoeft niet te leveren. Maar leuk geprobeerd hoor.
Voor die prijs had ik er ook wel tien willen bestellen.
Helaas geen recht op levering want je wist vastt zelf ook wel dat die prijs niet klopte want anders had je er niet 2 besteld. Nu waarschijnlijk tot 30 dagen op je geld terug wachten lol en niet daarover gaan lopen klagen.
Ben je dat stapelbed van Leenbakker al vergeten?
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer