Samsung cash back
2 januari 2017 samsung tv aangeschaft via bol.com. bij dit product de ue55ks7000 stond duidelijk aangegeven dat de promotie van samsung geldig was. Nu heeft bol.com mij doorverwezen naar de externe leverancier foka, en die geeft aan dat zij aan bol.com heeft gecommuniceerd dat zij nooit aan dit soort akties meedoen. Volgens mij wordt ik van het kastje naar de muur wordt gestuurd. En ligt het bij bol.com omdat de promotie op hun website staat.
mvg. A.breuer
Maar moet u dan niet bij Samsung zijn?
Samsung heeft toch niks te maken met de fout van Bol.com.
Het gaat toch over een cashback van Samsung of begrijp ik het verkeerd?
Op de site van Samsung staan de actievoorwaarden en de deelnemende winkels. Bol.com en Foka staan daar niet tussen.
Wellicht kunt de tv nog terugsturen op grond van het herroepingsrecht. Alleen moet u bij Foka wel zelf de verzendkosten van de retourzending betalen. Ontbinden vanwege dwaling lijkt mij lastig, omdat de actievoorwaarden van Samsung helder zijn.
Bij foka geldt de cashback actie niet omdat het geen officiele samsung dealer is.
Ik heb zelf ook in december een samsung tv gekocht bij foka (ue60ks7000) en toen werd de waarde van de cashback meteen van het aankoop bedrag afgehaald,was 300 euro.
Ik zou als ik u was de tv terug sturen en hem kopen bij een samsung dealer.
Ik heb nog een tip voor u: bel eens naar radio von burg in Rotterdam voor de beste prijs.
Dit is ook een officiele samsung dealer.
U zat nog binnen de 7 werkdagen om kosteloos te annuleren maar op het randje. Ik hoop dat u geannuleerd heeft.
Heeft u dan nog niet gedaan, m.i. kan dat uiterlijk morgen nog.
Het is al enige tijd 14 dagen.... dus TS heeft nog tijd genoeg.
Zojuist contact met samsung gehad, zij konden het product niet vinden bij bol.com want die hebben ondertussen het product verwijderd (handig). Gelukkig had ik het nog opgeslagen! Samsung zegt er niets mee te kunnen en geven aan dat bol.com het moeten oplossen. Nu het mooiste deel van het verhaal is dat andere verkopers de prijs hebben verhoogd. Ik zal dus nergens voor dezelfde prijs meer kunnen kopen. Retourneren en nog duurder uit zijn is dan de oplossing...zucht
PS: alle andere modellen die onder de aktie vallen bij Samsung staan nog steeds online bij bol.com met promotiefilm!!!
Nogmaals, heb namelijk het idee dat het je niet helemaal duidelijk is; je hebt geen TV gekocht bij bol.com, enkel van hun interface gebruik gemaakt.
U heeft dus klaarblijkelijk NIET binnen de 7 werkdagen geannuleerd! Dus m.i. pech. Als u hard kunt maken dat bol.com u valselijk/misleidend heeft voorgelicht kunt u op dat argomenmt verhaal proberen te halen. Houd er rekening mee dat Bol.com zich 'zal verstoppen met het argument: tussenverkoper' (verkoopbemiddelaar)
http://www.wetboek-online.nl/wet/BW6/194.hmtl misleidende reclame
@gerrit. Het is 14 dagen. En de Ts heeft bij Foka gekocht, niet bij Bol. En Bol is geen bemiddelaar, maar Foka adverteert op de site van Bol.
@GerritAltena ,
U heeft dus klaarblijkelijk NIET binnen de 7 werkdagen geannuleerd dus m.i. pech .
Nogmaals bij koop op afstand is dit 14 dagen .
U slaat vragenstellers met de wetboeken om de oren , terwijl u zelf de wet niet kent , èèn tip lees de wetboeken eens .
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer