Samsung Cashback Actie Bedrog ?!
Na het volledig aanleveren volgens de voorwaarden van alle gegevens voor een €300,--cashback actie voor de aankoop van een NEO QLedTV blijft Samsung mij al bijna 2 maanden het lijntje houden.
De eerste keer volledig alle door Samsung gewenste gegevens aangeleverd. Na een maand nog niets gehoord te hebben toch maar eens gebeld met de klantenservice. Die wisten mij te vertellen dat ze de aanvraag hadden ontvangen maar dat de tenaamstelling van de bankrekening nog ontbrak.Een andere medewerkster tijdens een volgend gesprek zei dat het IBAN nummer niet zou kloppen en dat ze daarover 2 weken geleden een mailtje hadden gestuurd. Dit is niet correct want ik heb een printscreen van de bevestiging van Samsung van de ingevulde gegevens gemaakt. Bovendien heb ik geen email ontvangen. Ook niet in de spambox. Ik heb bewijs aangeleverd dat ze de correcte gegevens al hebben via whatsapp de medewerkster bevestigd dat maar zei dat ze niets in het systeem kan wijzigen. Ik moest maar een nieuwe aanvraag doen. Dat heb ik uiteindelijk onder protest gedaan. Weer geen bevestiging van Samsung per email gehad dus maar even weer contact opgenomen. Medewerkster bevestigd dat ze op de hoogte zijn van het feit dat emails niet aankomen maar heeft daarvoor geen oplossing. Mijn aanvraag is weer in behandeling maar nog niet beoordeeld en ik moet maar weer eens contact opnemen over een tijdje.
Gezien het feit dat op veel plaatsen slechte ervaringen zijn met de cashback acties van Samsung ben ik op zoek naar mensen die hetzelfde is overkomen om eventueel samen actie te ondernemen.
Hallo Es67 ,
U heeft een klacht geplaatst op het forum van Samsung , geef daar opnieuw aanvullende informatie .
https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/status-samsung-cashback-neo-qled/td-p/3942277
Lees ook hier ,
https://www.nporadio1.nl/nieuws/binnenland/af1c24e0-6a3a-4954-9804-6b4a44ed56b4/maanden-wachten-op-cashback-van-samsung
Ik weet niet precies wat u bedoelt met "actie ondernemen" maar niets houdt u tegen om hier nu al werk van te maken. Maar als u denkt even massaclaim op te zetten om zo goedkoop te gaan procederen dan moet u wel beseffen dat dit wel heel wat meer voeten in de aarde heeft dan enkel andere mensen op het internet vinden die ook klachten hebben over cash back acties van Samsung.
Kent u deze info en mogelijkheid? https://eu.community.samsung.com/t5/televisie/problemen-met-cashback/td-p/2917521 m.b.t. ervaring en ook de oplossing door het melden bij de community? Hoe dan ook, ik heb geen ervaring met Samsung Cash back acties. Zie ook deze m.b.t. melden bij de gratis service van de consumentenbond: https://www.klachtenkompas.nl/bedrijf/samsung-electronics/klachten/cash-back/details?complaintId=1d464e74-b329-49bb-96a7-ac47c5d729c4 en de m.i. positive uitkomst. M.b.t. de laate wel even doorscrollen omdat u dan de reacties ziet van o.a. Samsung.
Geachte ES67,
Een soortgelijke vraag is hier al eens eerder gesteld.
Ik raad iedereen af om hieraan mee te doen en gewoon een ander merk of winkel op te zoeken.
Klik op de volgende link :
https://kassa.bnnvara.nl/vraag-beantwoord/vraag/elektronica-tv/cashback-actie-samsung-iemand-nog-tips?id=602403
Erg kort door de bocht om meteen naar een ander merk te verwijzen. Ik heb al diverse Samsung producten gekocht met cashback en dat is altijd goed gegaan (ook met andere merken trouwens).
Geachte RJW,
Het is een slimme "marketing" truuk van de fabrikanten en winkeliers, ik noem het "een sigaar uit eigen doos".
Vooral het verzamelen van persoonlijke gegevens bij de fabrikant en verkoper, zou bij u, als IT specialist, "de wenkbrauwen moeten fronsen"...., klik op de volgende link :
https://www.businessinsider.nl/geld-terug-via-cashback-acties-let-op-deze-6-valkuilen/
Misschien even goed lezen wat er in je link staat.
Mensen die zelf vergeten om aan een aktie deel te nemen.
Mensen die impuls aankopen doen
Mensen die vergeten te controleren als het geld ook binnen komt
Het ls grotendeels de schuld van de mens zelf om niet alles uit een aktie te halen
[edit redactie, niet inhoudelijke bijdrage verwijderd]
Wel jammer, ik ben nu extra nieuwsgierig....
Ik ook, kan het me niet meer voor de geest halen. Voortaan ook maar elders opslaan.
Of een zooitje wetteksten erbij zetten, dan blijft eventuele onzin gewoon staan.
Zelf geen problemen gehad maar ik heb ook alles op de juiste manier aangeleverd.
Nieuwe Samsung telefoon gekocht waar je gratis oortjes bij zou krijgen.
Goed de voorwaarden lezen en aanleveren waar ze om vragen op de juiste manier en je ontvangt direct een bevestiging per mail.
Samsung heeft er wel een handje van om de termijn flink op te rekken. Mij dopjes zouden binnen 6 weken komen maar dat werden er 12 maar ondertussen wel netjes op de hoogte gehouden. Nou maakte mij het niks uit want ik wilde alleen de telefoon en die dopjes was een gratis bonus waar ik toch niks mee doe.
Een maand geleden een nieuwe Oled tv gekocht van LG en daar zat ook een cashback altie op, maar ook daar deed ik het niet voor want ik wilde die tv sowieso kopen dus was het alleen een extraatje.
Gekocht bij de goedkoopste aanbieder dus de casback was extra korting. Ook hier zou de termijn 6 weken zijn maar binnen 2 weken was het geld al op mn rekening. Het kan dus ook snel gaan.
Het belangrijkste is en blijft, lees goed de voorwaarden, lever aan waar ze om vragen en ook precies waar ze om vragen. Koop niet iets waarbij je financieel afhankelijk bent van de cashback maar alleen waarbij de cashback een extraatje is.
U moet de originele uit de doos geknipte barcode altijd per post opsturen er mogen geen rafel aan zitten. Klopt de eventuele kleur code wel. Stuur alles voor de genoemde eind datum. Stuur een kopie van de originele bon mee.
Dat was vroeger zo maar al jaren gaat het anders.
Je moet de streepjescode uitknippen en hiervan een foto maken en samen met een kopie van de aankoopbon digitaal uploaden.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Klacht online bij fysieke winkel
Ik heb ij een fysieke winkel eern pannenset gekocht omdat de winkel ze niet op voorraad had.
Na ontvangst 1 pan gebruikt en bij deze liet de binnenkant van de bodem los.
De overige pannen {nog} niet durven gebruiken.
Contact, via mail, opgenomen met winkel hoe dit op te lossen.
Zij kregen geen comntact metr de externe leverancier maar hebben mail gezonden.
Hierop kreeg ik
...
Lees meer
NS e-ticket niet te wijzigen/annuleren
In de vragenlijst zie ik dat al sinds 2011 gevraagd wordt om een e-ticket te kunnen restitueren/van datum veranderen. NS zegt dat dit niet kan, omdat er kennelijk mensen zijn die een ticket meerdere keren uitprinten en dus profiteren van 1x betalen.
Betekent dus weer dat uitgegaan wordt van wantrouwen jegens de klant. (net als de toeslagenaffaire, controle zelfscankassa's, etc) Ik weet zeke
...
Lees meer
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer