Tariefswijziging CanalDigitaal
CanalDigitaal haalt volgens mij een vreemde truc uit:
Het basispakket, dat ik zelf ook heb, kost 9,95 per maand. Ook als ik nu op de website kijk en het basispakket kies, kost dit 9,95 per maand. Stom toevallig zie ik van de week dat er niet meer 9,95 wordt afgeschreven van mijn rekening, maar 10,95.
Er is geen tariefswijziging per email of per nieuwsbrief aangekondigd en ook op de website van canaldigitaal is dit dus niet terug te vinden, niet in de Algemene Voorwaarden, niet op de bestelpagina, niet in de Nieuws pagina's en niet in de Nieuwsbrieven. Alléén als je toevallig inlogt op Mijn CanalDigitaal zie je een zinnetje "Wij hebben een belangrijke mededeling aangaande uw abonnement. Klik hier voor meer informatie." staan en daar kun je dan lezen dat per 1-9-2011 het tarief verhoogd wordt naar 10,95 en dat je tot 1-8-2011 (!!) de tijd hebt om je abonnement te beëindigen.
Aangezien ik tot nu toe nooit een reden heb gehad om Mijn CanalDigitaal in de gaten te houden, heeft de tariefswijziging mij dus nooit op tijd bereikt en heb ik niet de kans gehad om vóór 1-8-2011 te beëindigen.
Bij naspeuring blijkt ook nog eens het volgende: sinds april 2011 staat dit ineens (al even onaangekondigd) op mijn nota's: tarief 10,95, vaste korting 1,-
Het fenomeen vaste korting op een tarief van 10,95 i.p.v. 9,95 zonder "vaste korting" is nergens terug te vinden behalve op de nota's van april 2011 tot september 2011.
Nou weet ik ook wel, ik kan elke maand opzeggen omdat ik al langer klant ben, maar dit komt toch als een vervelende verrassing. Hoe legitiem is dit nou? Kan ik CanalDigitaal houden aan het oude tarief omdat ze het nooit netjes hebben gepubliceerd op een openbare plek en zelfs niet per email hebben medegedeeld? En dat terwijl ik toch altijd hun nieuwsbrieven krijg en die ook controleer op gewijzigde voorwaarden.
Heb precies dezelfde ervaring. Had zelfs iemand aan de telefoon die ons een extra abonnement wilde aanpraten en deze verzekerde me ook dat de abonnementsprijs toch echt € 9,95 is. Heb toen de afschrijving laten storneren en zelf het juiste bedrag betaald. Maar schijnbaar doen ze daar niks mee want vervolgens kreeg ik een aanmaning dat ik niet betaald had en dat de volgende rekening werd verhoogd met kosten en dat ik daarna zou worden afgesloten. Mailen en brieven schrijven wordt totaal niet op gereageerd. Heb ook nog een klacht over mijn nieuwe receiver, maar ook daar hoor je niks op. En ik vertik het om geld te gaan betalen om met hen in contact te treden.
CanalDigital strijkt alleen maar geld op maar iets aan de klantrelatie doen gaat blijkbaar te ver.
Eigenlijk zouden we allemaal ons abonnement moeten opzeggen, misschien dat ze dan eens uit hun leuie stoel komen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Hoeveel dopjes Formil Rood gebruiken per wasbeurt?
Het flacon Formil zegt voor 42 wasbeurten inhoud te hebben, maar hoeveel gebruik je per wasbeurt? Lees meer
Extreme tandarts angst
Deze keer eens niet een vraag waar ik zelf mee te maken heb,maar voor een buurvrouw,die nauwelijks kan lezen en schrijven,sorry
Ze heeft extreme tandarts angst,wat ook is vastgesteld
En ze heeft zich laten vertellen dat in bepaalde gevallen de narcose bij de tandarts in de basisverzekering zit
Voor ze dit doet,wil ik dit zeker weten voor haar
Wat ik vind is
...
Lees meer
Hoeveel vloeibaar wasmiddel gebruiken dopjes
Hoeveel fijne was per dopje van het flacon te gebruiken? Lees meer
Populair in Elektronica & TV
<a href="//superaankoop.co.nl" target="_blank">www.superaankoop.co.nl</a>
is dit een veilig site om te kopen? Lees meer
Deli-lifestyle
Hallo Ik ben 80 jaar en heb een tv gekocht via Bol.com maar in feite bij Deli-Lifestyle. De tv zou na 3 dagen geleverd worden maar dat werd een week. Dit schijnt bij nader inzien meer regel dan uitzondering te zijn bij Deli-Lifestyle. Na aankomst bleek de tuner van de tv niet te werken. De setup kwam niet verder dan het land (nederland) maar ik kon geen frequentie ingeven. Uiteindelij ... Lees meer
Vingerafdruksensor Lenovo Tablet 4 10 Plus doet het niet, wat kan ik het beste doen?
Ik heb mijn tablet laten rooten en het moest ook gereset worden.
Dus moet ik een nieuwe vingerafdruk aanmaken, maar het probleem is dat de vingerafdruksensor niet werkt.
Ik heb het daarna meerdere kern opnieuw geprobeerd maar het heeft geen succes meer.
Wat kan ik het beste doen?
Lees meer