sh
door sheffield Mar 24, 2016 om 15:51
Elektronica & tv

Tele 2 wil geen kopie contract opsturen.

De 4 voorgaande jaren dat ik klant was bij Tele2 nooit iets gehad, ik was een tevreden klant. Heb nooit contact met de klantenservice hoeven zoeken. Heb hiervoor dan ook geen ervaring met de klantenservice gehad.

In december mijn contract alvast voor maart verlegd. Het nieuwe 2 jarige contract zou op 8 maart ingaan.
Nooit een contract ontvangen, met het opsturen van de simkaart ging het al mis. Heb vaak naar de klantenservice moeten bellen. Elke keer werd ik nog erger ontevreden dan ik was dan voor het bellen. Steeds het excuses sorry daar kan ik u niet mee helpen.

Nooit heb ik hoeven bij betalen op mijn facturen, nu opeens wel. Heb geen nota's gezien. Tele2 stuurt die niet per mail toe. Ze verwijzen elke keer naar de app. Ondanks meerdere activatielinken kan ik nog steeds niet inloggen op de mijn App. Heb dit nooit gekunt, naar dat nam ik eerst maar voor lief.

Kennelijk kan de automatische incasso ook niet opgezegd worden. Wou de nota's per acceptgiro betalen zodat ik de nota's krijg en ze kan controleren voordat ik betaal. Is niet mogelijk. Ondanks dat ik telefonisch, per mail en per brief heb aangegeven dat ik de machting intrek doet Tele2 hier niets mee. Zij zeggen dat de machtiging niet ingetrokken kan worden.
Heb de automatische incasso bij de bank laten blokkeren.

Ondanks dat ik een 4G contract heb afgesloten zit ik nog steeds op het 3G netwerk. Heb hierover wederom gebeld. De medewerker kwam er niet uit, mijn telefoon is er geschikt voor alles is juist ingesteld en mijn simkaart is hier geschikt voor. Dan zeggen ze ja we zijn alle klanten aan het overzetten op het 4G netwerk. U moet even geduld hebben mevrouw. Betaal er wel voor.

Vind het allemaal zo scheef gaan bij Tele2. Krijg niet waarvoor ik betaal. Heb dan ook aangegeven mijn contract hierom te willen opzeggen. Dit is niet mogelijk tenzij ik het contract afkoop, wat ik uiteraard niet ga doen!

 Om hard te kunnen maken dat er in mijn contract iets anders staat als wat zij leveren wil ik een kopie van mijn contract. Volgens de medewerker die over de opzeggingen ging moest ik bij de klantenservice wezen. Klantenservice zegt de contracten niet te kunnen inzien en geen kopie te kunnen opsturen en verwijst naar de klachten afdeling. De zoveelste klacht ingediend, ben niet gebeld. Kreeg alleen een mailtje dat het opsturen van het contract niet mogelijk is. Wel kon de medewerker informatie verstreken, informatie die ik allang wist. Hierin stond het toestelsoort, contractduur, wanneer het contract is afgesloten, bundel en maandelijkse prijs. Maar het werkelijke contract ontbreekt dus.

Heb bezwaar gemaakt dat ze geen contract opsturen. Maar hierop word niet gereageerd.

Is het verstandig hiermee naar de rechtsbijstand verzekering te gaan?

1311 4 Rapporteer

marita5
door marita5 - Mar 24, 2016 om 16:49
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Sheffield ,

Lees deze informatie eens door van consuwijzer .

https://www.consuwijzer.nl/telecom-post/contracten-voorwaarden/vraag-klacht-aanbieder-telefonie-internet-tv

Vraag ook inlichtingen bij uw rechtsbijstandsverzekering , als u deze heeft.

Tijger2
door Tijger2 - Mar 24, 2016 om 17:24
302 Antwoorden / 1 Vragen

Uiteraard kan een incassomachtiging wel ingetrokken worden. U haalt bij uw bank, vult die in en stuurt die naar Tele2. Of dat verstandig is, is een tweede.

En wat verwacht u dan dat er verder nog staat in het contract dan wat die medewerker vertelde?

Nu bijbetalen. Hebt u mobiele data wel uitgezet op uw nieuwe mobiel?

sh
door sheffield - Mar 24, 2016 om 18:07
1 Antwoorden / 2 Vragen

Kan de facturen dus niet inzien. Wil graag zien waarvoor ik betaal. Daarom heb ik de betaling laten blokkeren.

Heb een Facebook bericht geplaats, Tele2 heeft hierop gereageerd. Zij zeggen dat het contract automatische word verzonden als er een contract word afgesloten. Dat het hierna niet mogelijk is om een kopie van het contract te krijgen.

aurora1
door aurora1 - Mar 24, 2016 om 21:06
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Kunt u niet via uw account (Mijn tele2) op de website van tele2 inzien wat voor facturen er zijn en uw "producten" bekijken?