bi
door bianca2008 Jun 22, 2009 om 19:38
Elektronica & tv

Videocamera

Hallo,

Ik ben van plan een kleine camera aan te schaffen waar je evt ook foto's mee kan nemen. Heeft iemand ervaring met een Samsung vp dx100? Of heeft iemand een goede tip?

423 5 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 22, 2009 om 20:40
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag bianca2006,

Er zijn internetsites waarop dergelijke produkten worden vergeleken en waar vaak ook gebruikerservaringen vermeld worden.

Sukses en groeten, ReadAC.

ve
door verwijderd - Jun 22, 2009 om 20:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag bianca, dat wilde ik ook melden. Verder zou je mogelijk je vraag op een forum kunnen plaatsen zoals ook hier via de linkerkolom.

vr.gr.

ve
door verwijderd - Jun 23, 2009 om 12:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo.

Hou wel rekening met de Service-kwaliteiten van div. fabrikanten.

Want persoonlijk heb ik met verschillende Samsung producten

zeer slechte ervaringen ondervonden.

veel succes.

ve
door verwijderd - Jun 23, 2009 om 13:31
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo Bianco, ik heb even gekeken naar het model wat je vermeld hebt. Het is een videocamere-recorder, die weliswar wel goed is, maar echter wel (m.i) een groot nadeel heeft: Er moet een dvd'tje in om op te kunnen nemen.....er wordt dus direct op dvd gebrand..

Persoonlijk zou ik dat (in deze tijd) niet (meer) doen, er zijn betere oplossingen voor: Een camraatje met een harde schijf bijv. of een ander opslagmedium, bijv. een sd kaartje. Je kunt dan veel meer kanten op, zoals het direct uitwisselen van bestanden etc.

In tegenstelling met je vernoemde modelletje, zijn er echt (tegenwoordig) vele beter oplossingen...echt waar!

Laat je eerst goed informeren..of informeer jezelf via diverse sites.

Gr. Henri

ve
door verwijderd - Jun 23, 2009 om 13:43
0 Antwoorden / 0 Vragen

Sorry, moet natuurlijk Bianca zijn...