va
door vandertussen Nov 12, 2008 om 14:36
Elektronica & tv

WineenA-aktie Mikro-Electro

Wie heeft ook problemen met de aktie wineenA van Mikro-Electro?
Registratie en activatie van het (eerste) lot op de website is erg onduidelijk. Bovendien komt het beloofde mailtje met waardebon niet binnen.

500 11 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 18:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

Als je nog in sinterklaas gelooft, zal het mailtje rond 5 dec in je schoen binnen zijn, zet je schoen maar al vast, dat helpt.

De Sint.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 18:45
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dit is geen antwoord op mijn vraag.  Dit forum is bedoeld voor serieuze vragen en serieuze antwoorden.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 19:02
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb nog nooit van Mikro-Elektro gehoord, laat staan dat ik er een lot van heb. Maar wat is het lastige van de registratie? Ik kan niks moeilijks vinden...

Probeer het zelfde lotnr nog eens in te voeren. Als je de vorige keer alles goed gedaan hebt, krijg je vanzelf de melding dat je lotnr al in gebruik is.

Heb je misschien een typfout gemaakt in je emailadres, waardoor je (nog) niks gehoord hebt?

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 19:25
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo

O ''Sorry'' ik dacht dat het een vraag van een klein kind was.

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 19:58
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Hr. Mevr. vandertussen, ga er vantussenuit , dit soort 'aktie's' behoord tot de groep fabelen, en als U in fabelen geloofd, dan is dat mooi, maar het blijft een fabel(tje) Gr. succes met de waardebon, die U (zomaar) even zou kunnen bemachtigen...bullshit natuurlijk!Gr. Henri

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 20:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Even aan allen: Nog eens even rondgesnuffeld 'Win een A' is de tekst die op een folder staat, die is uitgegeven door een winkelketen, die voornamelijk leverancier is van elctronica, radio, tv, etc, de winkel bestaat inderdaad onder de naam Mikro Electro, wat nu precies de bedoeling van deze winkel is, word ff niet duidelijk, waarschijnlijk weer een of andere ludieke (flut)aktie....succes ermee,Gr. Henri

ve
door verwijderd - Nov 12, 2008 om 20:20
0 Antwoorden / 0 Vragen

He,ik ben er nu uit: deze winkelketen viert wat, en als hoofdprijs kun je een mercedes A winnen, ja, echt waar! als de vraagstelling nu direct eens wat duidelijker omschreven was, dan snap je er wat van.

Het gaat dus om een aktie van de winkel-keten Mikro-Elekronica, die een mercedes A als hoofdprijs ter beschikking stelt, daarom heet deze aktie 'Win een A'  hopelijk wint de vraagstelster deze ook dan, ik zou zeggen ertussenuit dan! Gr. Henri

ve
door verwijderd - Dec 3, 2008 om 19:09
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het antwoord is simpel en nee het is geen fabel

bij elke aankoop krijgt de klant een lot overhandigd. Koopt de klant voor bv 800 euro dan krijgt hij 4 loten ( elke 200 euro 1 ). Deze kunnen ze activeren via www.wineena.nl . Elke persoon die zich aanmeld krijgt sowieso via de mail een cadeaubon van 15 euro voor het ijspaleis ( www.ijspaleis.nl ). Deze kunnen ze daar verzilveren voor bv een taart en deze wordt gratis thuisgestuurd. ( nee geen fabel ) .

Ook maakt de klant kans elke maand kans op leuke prijzen. Ook heeft de Mikro ( www.mikro.nl ) een mercedes te verloten. ( en nee dat is ook geen fabel ). Dit is al reeds meederte jaren gebeurt en gebeurt ook dit jaar weer.

dus mensen overtuigt? en voor de mensen die het bevestigingsmail -mail niet hebben ontvangen neem even contact op met de hoofdkantoor van de mikro of de winkel waar u uw spullen heeft aangeschaft. Dan wordt het alsnog direct geregeld.

ve
door verwijderd - Dec 3, 2008 om 19:16
0 Antwoorden / 0 Vragen

@janteresa,echt fabelachtig, om na ruim 3 weken te gaan reageren. De sint gaat toch nog strooien dit jaar dus! Gr. Henri

ve
door verwijderd - Dec 3, 2008 om 19:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Beter laat dan nooit toch :) Zag het toevallig staan. Ik weet hoe het werkt vandaar dat ik er een reactie opgeef.

Deze actie is elk jaar vandaar.... en altijd met succes !

ve
door verwijderd - Dec 3, 2008 om 19:19
0 Antwoorden / 0 Vragen

geen fabel dus... maar 100% waarheid :)