ha
door hanslater Apr 12, 2016 om 20:03
Elektronica & tv

YouTube smarttv

Ik heb een Samsung Led smarttv, als ik YouTube opstart krijg ik een heel smal scherm,
graag zou ik willen weten wie hier ook problemen mee heeft

2706 3 Rapporteer

Cookies
door Cookies - Apr 12, 2016 om 20:17
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Zojuist even gecheckt, o.a. met het filmpje 10 dingen die niet kloppen met reclames, gewoon een volledig scherm.

Staan je beeld instellingen wel op volledig scherm?

Ma
door MacWally - Apr 13, 2016 om 12:03
151 Antwoorden / Vragen

Ik denk dat het aan de uploader ligt die het op youtube heeft gezet. Probeer het volgende. Zet je TV en je Smartphone op hetzelfde Wiffi netwerk. Open deze site op je mobiel en klik op deze link. Je krijgt dan via Youtube het filmpje te zien. Klik op het TV icoontje boven in beeld en kies dan je TV. Het filmpje word dan afgespeeld op je TV na enkele seconden. Ik denk dat je dan een normaal beeld ziet. Dit werkt alleen op een Android toestel. Bij een iPhone gelieve eerst de Youtube App te downloaden. Tja het is wat met die iPhone.s

da
door davnschot - Apr 13, 2016 om 13:01
8 Antwoorden / 2 Vragen

Dag,

Dit probleem herken in niet op onze samsung. Wel maakt het verschil of we youtube laden vanuit het menu waar youtube op staat of wanneer we er uit de browser naar toe surfen. In het laatste geval kunnen we ook voor een deel een universeel toetsenbordje op afstand gebruiken, bij you-tube vanuit het menu werkt dat helemaal niet. Schijnt een of ander kunstje van samsung te zijn om hun markt af te schermen.