Henk vd Brink
door Henk vd Brink Jan 28, 2021 om 15:08
Elektronica & tv

Ziggo Go werkt niet meer

Twee maanden geleden nieuw abonnement genomen, daarna werkte Ziggo Go niet meer.
Inloggen op de APP kan wel maar als ik iets aanklik om te kijken krijg ik de melding "momenteel niet mogelijk, probeer later nog eens".
!00 keer gebeld, gemaild met klantenservice, 100 keer belofte er iets aan te doen maar nog steeds geen Ziggo Go voor mij.
Iemand zelfde ervaring of mogelijke oplossing???

5072 5 Rapporteer

marita5
door marita5 - Jan 28, 2021 om 15:11
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Henk VD Brink ,

Open Ziggo Go in uw browser , zie deze link .

https://www.ziggogo.tv/nl.html

simon55
door simon55 - Jan 28, 2021 om 16:12
1556 Antwoorden / 5 Vragen

ik heb ook nieuw abonnement genomen , en Ziggo Go werkt uitstekend. Zowel op de computer,  laptop , tablet en telefoon. Ik zou zeggen verwijder het , en installeer opnieuw Ziggo Go. Dat wil ook weleens het probleem zijn , succes , laat het eens weten.

sw
door swat1500 - Jan 28, 2021 om 17:26
3795 Antwoorden / 0 Vragen

Kijkt u Ziggo Go op de PC of op uw tablet cq smartphone?
Er was eerst een Windows 10 app waarmee je naar Ziggo Go kon kijken, die werkt niet meer dit gaat voortaan via uw internet browser met de link die Marita5 al heeft benoemd.
Op uw tablet od smartphone kunt u wel een speciale Ziggo App gebruiken.
U moet in alle gevallen wel een keer inloggen met een gebruikersnaam en een wachtwoord.

rj
door rjw - Jan 28, 2021 om 21:50
3280 Antwoorden / 5 Vragen

Hoe gebruik je het? Tablet? Smartphone? iOS, iPadOS, Android? Welke OS versie?