Er
door Eric17 Jun 15, 2020 om 19:33
Garantie & verzekeringen

All secur

Ik ben al jaren verzekerd bij all secur, nu is all secur veranderd naar alianzz direct. Als ik mijn premie, die bij all secur loopt, overzet naar Allianz direct ben ik goedkoper uit met hetzelfde 'pakket' , is dit niet heel raar? Hier ben ik overigens zelf achtergekomen, dit vertellen ze je dus niet...wellicht dat veel meer mensen teveel betalen onder de naam alianzz direct omdat ze ooit bij all secur verzekerd waren?

1920 8 Rapporteer

Topantwoord

diumenge
door diumenge - Jun 15, 2020 om 19:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Waarom zouden ze je dat moeten vertellen?

Maar overzetten dus die verzekering!

Er
door Eric17 Jun 15, 2020 om 20:15
Antwoorden / 1 Vragen

Dat hoeven ze niet te vertellen maar dat betekent wel dat waarschijnlijk veel mensen teveel betalen omdat ze denken dat all secur en Allianz direct dezelfde tarieven hanteren..

tijger1
door tijger1 - Jun 15, 2020 om 20:02
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Men kan geen "lid" zijn van All Secur.

ne
door neodutchio - Jun 15, 2020 om 21:11
5173 Antwoorden / 12 Vragen

Andersom kan ook, dat de premie voor nieuwe klanten hoger wordt. Prijzen fluctueren en het is uw eigen taak om te zien of de verzekering nog bij u past en wat de kosten zijn. Niemand gaat u bij het handje nemen om dat werk over te nemen.

Verder komt een dergelijk topic vaker voorbij. Het is niet iets nieuws.

aurora1
door aurora1 - Jun 16, 2020 om 00:57
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Niets nieuws onder de zon, u moet altijd zelf uw verzekeringen, de veranderingen en de premies in de gaten houden. Ze hoeven u dat alles niet te vertellen.

Gr
door Grunn1 - Jun 16, 2020 om 08:43
1427 Antwoorden / 18 Vragen

Ach heel normaal dit. Ik was jaren verzekerd bij VGZ voor mijn ziektekosten en ben nu overgestapt naar Unive. Unive is onderdeel van VGZ maar ik betaal nu een stuk minder en heb een betere dekking. Vergelijken helpt en is geheel voor je zelf.

Analoog
door Analoog - Jun 16, 2020 om 09:03
139 Antwoorden / Vragen

De mensen die jarenlang bij dezelfde verzekering blijven zijn vaak minder uit dan de nieuwkomers.
Heb destijds mijn eigen verzekering daarop aangesproken en toen ik met alle verzekeringen wilde
overgaan naar een ander wilden ze ineens wel bijdraaien, voor mij te laat dus......

rj
door rjw - Jun 16, 2020 om 11:52
3294 Antwoorden / 5 Vragen

Waarom zou iemand (persoon of bedrijf) pro-actief in zijn eigen inkomsten gaan snijden? Ik ga ook niet naar mijn werkgever om aan te geven dat iemand anders mijn werk misschien voor minder salaris zou kunnen doen.

ekiem
door ekiem - Jun 16, 2020 om 18:45
676 Antwoorden / 100 Vragen

Hier ben ik overigens zelf achtergekomen, dit vertellen ze je dus niet...wellicht dat veel meer mensen teveel betalen onder de naam alianzz direct omdat ze ooit bij all secur verzekerd waren?

Heb ook dezelfde ervaring maar dan bij een andere verzekeraar. Voelde mezelf  dom maar, door een verandering ben ik hier achter gekomen. Scheelde 9 euro per maand. Gevraagd waarom ik hier géén info over heb gekregen en zij melden dat dit de "eigen "verantwoordelijkheid was. Terecht natuurlijk maar toch stom. Zo zie je maar weer dat je allert moet blijven.

Ekiem