Fietsreparatie
23 juli fiets gekocht bij fietsenwinkel.nl de fiets gebruik ik om naar mijn werk te komen, dus elke dag... Nu rammelt die hele fiets steeds los, wat gewoon gevaarlijke situaties veroorzaakt. Vrijdag de fiets naar een servicepunt gebracht, vandaag opgehaald, helemaal niks aan mijn 'klachten' gedaan. Klantenservice van fietsenwinkel hebben de enige oplossing:
- naar een servicepunt verder weg, wat voor mij niet handig is en alleen open is tijdens tijden dat ik zelf werk.
- zij halen de fiets op om zelf te repareren en ben ik mijn fiets minstens 2 weken kwijt. Het woord leenfiets komt bij hen niet voor...
Beide geen realistische optie voor mij.
Wat kan ik hier mee?
Hallo MRiek ,
De teamleden van onze klantenservice helpen u zo goed mogelijk. Toch nog niet tevreden? Vraag dan gewoon naar de manager. Ook hij hoort graag uw klacht aan en bedenkt samen met u een oplossing.
bron : fietsenwinkel.nl
Lees ook dit eens , klik op de rode regels .
https://www.consuwijzer.nl/vervoer/ontevreden-over-vervoermiddel/vervangende-fiets-tijdens-reparatie
https://www.consuwijzer.nl/vervoer/ontevreden-over-vervoermiddel/mag-ik-vervanging-fiets-eisen-of-akkoord-gaan-met-reparatie
U heeft niet alleen recht op kosteloos herstel, u heeft er ook het recht op dat het herstel niet te lang duurt en u mag er geen ernstige overlast van ondervinden. Dus een leenfiets is hier zeker op zijn plaats. Hebben ze niet ergens nog een fiets staan voor dit soort problemen?
U kunt gebruik maken van het volgende wetsartikel 7:21 lid 3 bw
Maar waarom kan dat servicepunt dichterbij niets voor u doen? Daar moet toch de nodige expertise aanwezig zijn?
Als u er niet uitkomt met fietsenwinkel.nl dan kunt u ook nog een klacht via thuiswinkel.org indienen. Daar is deze webwinkel bij aangesloten.
Sorry hoor, maar ik ben praktisch ingesteld.
Wat rammelt er precies los? Veel meer dan een paar boutjes aandraaien zal het toch niet zijn.
Om daar nu zo'n discussie van te maken.
Wat heeft de fiets overigens gekost?
Wat die fiets gekost heeft doet totaal niet ter zake. Als de fiets voor herstel wordt aangeboden mag je verwachten dat er ook wat aan gedaan wordt. Zou zeggen terug naar het servicepunt met de mededeling dat als er opnieuw niets aan gedaan wordt u hem elders laat herstellen op hun kosten.
Ik vraag me af waarom rammelen tot levensgevaarlijke situaties leidt. Wat rammelt er dan? Zo moeilijk is het toch ook weer niet om zelf effe de boutjes en schroefjes aan te draaien. En als je daar zelf niet toe in staat bent was het misschien handiger geweest om een fiets bij een lokale fietsenwinkel te kopen. Zo veel goedkoper is fietsenwinkel.nl nu ook weer niet.
U wilt wel een goedkope fiets via internet maar de service van een winkel om de hoek.
Wat zijn uw klachten precies, de hele fiets rammelt los, daar kan ik me niks bij voorstellen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Schimmel in trapkast
Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi
...
Lees meer
Waspods het meest onzinnige bedenksel...
Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !!
Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer