St
door Stijn.vW Jun 10, 2016 om 19:23
Garantie & verzekeringen

Geen geld retour na afgelast festival

Op 25 Juni 2015, zou het festival "Ultrasonic" plaatsvinden.

Echter door de barre weersomstandigheden op dat moment is het festival afgelast.

De klanten kregen toen de keus om 'of' hun geld retour te krijgen 'of' het kaartje te kunnen
gebruiken in 2016.

Ik koos voor de 1e optie.

Ik heb een mail verstuurd aan paylogic met hierin mijn voorkeur.

Het ging om een gering bedrag (e35,-), dus heb hier nooit meer op gelet.

Plots kreeg ik vorige maand een e-mail, met daarin mijn ticket van afgelopen jaar.

Met de mededeling dat ik deze wederom kan gebruiken.
Raar! nu vraagt ultrasonic om een bewijs in de vorm van de verzonde e-mail.

Deze is uiteraard niet meer in mijn bezit, en lijk ik dus machteloos te staan!
Is er nog recht van spreken van mijn kant? of kan ik fluiten naar mijn geld?

Mvg, Stijn.

883 5 Rapporteer

getty
door getty - Jun 10, 2016 om 19:32
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Als jij niet meer kan bewijzen dat je om retour geld hebt gevraagd en het een jaar heb laten zitten, mag je niet veel meer verwachten nu. Ze zijn er dus vanuit gegaan dat je alsnog ditj jaar wilde gaan en sturen je netjes een nieuw kaartje. Ik vind het je eigen naltigheid in dit geval en zou het er maar bij laten zitten.

ja
door jackyh - Jun 10, 2016 om 20:05
953 Antwoorden / 4 Vragen

Je kunt misschien fluiten naar je geld maar wel je wens van 25 juni 2015 waar maken.  Wat is daar nu erg aan. Het kan natuurlijk zo zijn dat je de bewuste datum in 2016 niet kunt dan zou je je geld terug kunnen vragen en hoef je niet te fluiten naar je geld. Ik neem aan dat het bewijs in de vorm van de mail betrekking had op je geld terug vragen over 2015.

tijger1
door tijger1 - Jun 10, 2016 om 20:10
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar waarom hebt u die mail dan niet meer?

jo
door jorisw - Jun 10, 2016 om 20:24
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Hoezo heb je die mail "uiteraard" niet meer? Zeker van dit soort zaken die waarschijnlijk om redelijke bedragen gaat bewaar je toch alles zou ik zeggen. Maar misschien ben ik wel ouderwets.

Si
door Sije_vdv - Jun 11, 2016 om 13:02
4 Antwoorden / 1 Vragen

Hallo,

Uw kunt wel via het zoekbalkje de bewuste email zoeken?
Of bij: verwijderd? (e mail)
Anders kunt uw het beste het aan de positieve kant bekijken. Uw kunt binnenkort gezellig naar een festifal.