om
door omajet79 May 21, 2015 om 11:09
Garantie & verzekeringen

Hulp gezocht

onze oma jet ligt in spanje , gebroken rug op reis opgelopen. 6 weken vakantie is nu al 2 weken ziekenhuis in spanje . de hele dag plat liggen . reisverzekering en zorgverzekering willen operatie niet vergoeden . nu ligt ze te wachten op een verpleeghuis plek in amsterdam . daarna pas evt naar een ziekenhuis voor operatie . dit kan toch niet en wat kost het niet om daar in t ziekenhuis te verblijven , alleen . heeft een mens boven de 70 geen rechten of is men dan afgeschreven . voetballers krijgen wel even een spuitje cement in de ruggewervels . en dan had oma al weer op t balkon kunnen gaan herstellen van de gebroken rug in spanje . wie weet raad of bied ons hulp aan ? alstublieft ! ! ! we wachten in spanning af

5891 30 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 21, 2015 om 12:04
16842 Antwoorden / 108 Vragen

Is er dan wel de juiste reisverzekering afgesloten? Anders klopt er geen hout van dat die geen stappen ondernemen. Neem aan dat oma een gipscorset aangemeten is? Als oma ligt te wachten op vervoer naar huis, is de reisverzekering dan wel genegen de "ligkosten" per vliegtuig te betalen? Althans, ik lees dat ze nog steeds ligt.

om
door omajet79 - May 21, 2015 om 13:06
4 Antwoorden / 1 Vragen

nee oma ligt daar al sinds vorige week maandag of zondag en ik heb ook al om een corset bij haar gevraagd maar de verzekering doet gewoon niets en er werd gezegd , ja oma is al bijna 80 ? ! wij de familie die volgende week met z n 20 tigen naar benidorm zouden gaan voor haar verjaardag tasten in het duister en zitten met de handen in het haar , wat nu te doen . vorige week donderdag wachtte oma op toestemming om een cement injectie te krijgen dan kon ze na 2 dagen de andere 5 weken op t balkon doorbrengen met thuishulp daar . volgens verzekering is dit 9000 euro ? net of dit niets kost . en risicovol ? en nu ligt ze daar zonder dat ze geholpen wordt . we weten het echt niet meer . dus alle info is welkom gr karin post

tijger1
door tijger1 - May 21, 2015 om 13:41
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Of een operatie zinvol is, kan ik niet beoordelen. Ik ben geen dokter.

Maar over welke verzekering heeft u het van die cementinjectie? En of dat dan afdoende is? Dat waag ik te betwijfelen.

Ik ga ervan uit dat uw oma een zorgverzekering heeft met een aanvullende dekking. Dan worden medische kosten in het buitenland vergoed.

En een reisverzekering vergoedt het overbrengen naar Nederland op een medisch verantwoorde manier.

Ik kan mij nauwelijks voorstellen dat uw oma daar de rest van de vakantie op een balkon wil doorbrengen met een beetje hulp.

Neem contact op met haar huisarts en bespreek de zaken met hem.

zoekster
door zoekster - May 21, 2015 om 14:02
10965 Antwoorden / 34 Vragen

Een operatie in het buitenland wordt alleen vergoed als deze spoedeisend is.

Noemt u eens de naam van de reisverzekering en zorgverzekering. Zo open en bloot op het internet krijgt men vaak net dat beetje 'extra' aandacht.

om
door omajet79 - May 21, 2015 om 21:24
4 Antwoorden / 1 Vragen

tja er moet tussen door gewerkt worden . het zijn t zilverenkruis en gemeente amsterdam die verzekeringen .

tijger1
door tijger1 - May 21, 2015 om 22:27
42060 Antwoorden / 21 Vragen

De gemeente Amsterdam? Wat heeft die er mee van doen?

aurora1
door aurora1 - May 22, 2015 om 02:22
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Is dat het collectief van de Gemeente Amsterdam, Verzekeringsbedrijf Gemeente Amsterdam (VGA)? Het VGA is o.a. de "tussenpersoon" voor uiteenlopende verzekeringen voor ambtenaren en gewezen ambtenaren van de gemeente Amsterdam.
Het Zilveren Kruis is daar één van, en er lopen dacht ik meerdere soorten reisverzekeringen via het VGA.
Lees ook eens klik hier e.e.a. over de dekking van de reisverzekering.

wimmi20
door wimmi20 - May 22, 2015 om 14:45
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Oma ontvangt uitsluitend AOW.
Dan ben je voor de Gemeente Amsterdam minvermogend.
Via de Gemeente krijg je dan korting bij Het Zilveren Kruis.
Waarschijnlijk omdat je dan collectief bent verzekerd.
Dat heeft niets met een ambtenaren verzekering te maken, zoals hierboven beschreven.

Ik vind het nogal vreemd dat u deze vraag hier stelt.
Ik zou eerst maar eens gaan praten met de huisarts van oma.

mo
door montecabo - May 22, 2015 om 15:23
7 Antwoorden / 1 Vragen

Kunt u ook vertellen WAAR in Spanje uw oma ligt. Normaal gesproken word je in elk spaans ziekenhuis prima geholpen als je je verzekeringspasje (liefs de europese) laat zien.

tijger1
door tijger1 - May 22, 2015 om 16:05
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wimmie20

Waar leest u dat oma uitsluitend AOW heeft?

Volgens kleinkind heeft oma ook een reisverzekering.

aurora1
door aurora1 - May 22, 2015 om 16:14
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@wimmi20, mijn vraag was niet voor u bestemd maar voor ts.

ro
door ron530 - May 22, 2015 om 16:50
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Van leeftijdsdiscriminatie is geen sprake en een gebroken rug is een veel omvattend iets. Ik lees dat met een corset of een cementspuit de vakantie wel doorgang kan vinden al dan niet op het balkon, tenminste dat denkt u maar denken de medici in Benidorm daar ook zo over. Mijn persoonlijke mening is dat u zich meer zorgen maakt over de reis die u met 20 personen gaat maken dan het welzijn van uw oma.

wimmi20
door wimmi20 - May 22, 2015 om 19:51
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Tijger,
u stelt deze vraag omdat u mijn eerdere antwoord niet goed hebt gelezen.
Speciaal voor u typ ik extra langzaam.
Oma is verzekerd via de Gemeente Amsterdam.
Dat kan uitsluitend voor mensen met een basisuitkering en voor mensen met alleen AOW.
De Gemeente beschouwt deze mensen als minvermogend--zoals ik al eerder duidelijk uitlegde--en steunt deze mensen met een goedkopere ziektenkosten verzekering.
Ik heb een moeilijke vraag : oma is verzekerd via de stad.
Dus wat is dan haar inkomen ?

U stelt dat oma ook een reisverzekering heeft.
Dat is van geen enkel belang.
Een reisverzekering dekt dit voorval niet, omdat oma al verzekerd is bij Het Zilveren Kruis, en die verzekering gaat voor de reisverzekering.
In dit geval is de reisverzekering geen partij in dit geschil..
Indien nodig dan zal HZK de transportkosten per speciaal vervoer naar Nederland gewoon vergoeden.

Ik hoor wel van u als u deze uitleg niet snapt.

En voor Aurora : uw uitleg over (ex) ambtenaren heeft niets met oma te maken.
Als oma een ex ambtenaar zou zijn dan is haar inkomen te hoog voor de gemeentelijke korting.
En kan zij zich niet verzekeren met de Amsterdam korting.
Bovendien is de Stad Amsterdam regeling niet voor eigen ambtenaren.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++==================

=tijger1 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 16:05: @wimmie20

Waar leest u dat oma uitsluitend AOW heeft?

Volgens kleinkind heeft oma ook een reisverzekering.

tijger1
door tijger1 - May 22, 2015 om 20:07
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wimmie20

De basis zorgverzekering vergoedt geen kosten van repatriëring. Lees uw polis eens langzaam door. Daar moet oma een aanvullende verzekering voor hebben, of een reisverzekering.

En voor extra kosten is dus juist die reisverzekering.

In Rotterdam kan men zich via de gemeente verzekering tot 110% van het minimumloon. En afgezien daarvan is die verzekering helemaal niet goedkoop, integendeel. En slechts opgezet in mijn ogen om een beroep op bijzondere bijstand te voorkomen of te verminderen.

En zo "minvermogend" is oma niet, als zij zes weken in Spanje kan zitten.

wimmi20
door wimmi20 - May 22, 2015 om 22:00
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Tijger,
nog 1 keer :
oma is verzekerd via De Gemeente van Amsterdam.
Dat is bekend.
Oma is door De Gemeente verzekerd bij HZK.
De Gemeente sluit uitsluitend de verzekering basis plus af.
Voor alle duidelijkheid : niet de basis verzekering.
Ook het eigen risico per jaar wordt volledig vergoed.
Dusss Tijger : de repatrieerings kosten worden 100% vergoed.
En ik probeer het nog 1 keer Tijger : oma is wel wat men minvermogend noemt.
Anders kan zij niet verzekerd zijn via de Stad Amsterdam.
Dit alles kun je gewoon lezen op het internet.
Zou u ook eens moeten doen.
++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++++=============

=tijger1 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 20:07: @wimmie20

De basis zorgverzekering vergoedt geen kosten van repatriëring. Lees uw polis eens langzaam door. Daar moet oma een aanvullende verzekering voor hebben, of een reisverzekering.

En voor extra kosten is dus juist die reisverzekering.

In Rotterdam kan men zich via de gemeente verzekering tot 110% van het minimumloon. En afgezien daarvan is die verzekering helemaal niet goedkoop, integendeel. En slechts opgezet in mijn ogen om een beroep op bijzondere bijstand te voorkomen of te verminderen.

En zo "minvermogend" is oma niet, als zij zes weken in Spanje kan zitten.

le
door lexdura - May 22, 2015 om 22:15
121 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 19:51]Tijger,
u stelt deze vraag omdat u mijn eerdere antwoord niet goed hebt gelezen.
Speciaal voor u typ ik extra langzaam.
Oma is verzekerd via de Gemeente Amsterdam.
Dat kan uitsluitend voor mensen met een basisuitkering en voor mensen met alleen AOW.

En voor Aurora : uw uitleg over (ex) ambtenaren heeft niets met oma te maken.
Als oma een ex ambtenaar zou zijn dan is haar inkomen te hoog voor de gemeentelijke korting.
En kan zij zich niet verzekeren met de Amsterdam korting.
Bovendien is de Stad Amsterdam regeling niet voor eigen ambtenaren.

+++++++++++++++++++++++++++++++++++==================

]

U haalt er weer alles bij wat nergens gesteld wordt.
Oma zou prima via het VGA een zorgverzekering voor ex-gemeenteambtenaren kunnen hebben. Dat is namelijk ook een collectieve polis met een kortingsregeling. Een dergelijke collectieve zorgverzekering is er voor alle (oud-)gemeenteambtenaren.

Ook dit is te vinden op internet, zou u eens vaker op moeten koekelen. En zou ook geen dingen moeten 'inlezen' in de gegeven antwoorden.

Totdat TS antwoord geeft op de vragen kunt u net zo goed fout zitten met uw interpretatie.

aurora1
door aurora1 - May 23, 2015 om 00:09
15645 Antwoorden / 6 Vragen

@wimmi20: klik hier
Ik zal het nog 1 x heel langzaam tikken: mijn vraag was bestemd voor ts, dus omajet79 (zwucht, wat begrijpt u toch altijd weinig en leest u slecht).

eenigma
door eenigma - May 24, 2015 om 14:14
252 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 22:00]
Oma is door De Gemeente verzekerd bij HZK.
De Gemeente sluit uitsluitend de verzekering basis plus af.
Voor alle duidelijkheid : niet de basis verzekering.
Ook het eigen risico per jaar wordt volledig vergoed........
..........oma is wel wat men minvermogend noemt.
Anders kan zij niet verzekerd zijn via de Stad Amsterdam.

@ Wimmi20 Je maakt een paar foutjes:

A) de gemeente sluit niet uitsluitend een basis plus af, je hebt de basisverzekering en kan dan kiezen voor aanvullende verzekeringen. Zelf heb ik naast de basisverzekering de AV2 gekozen maar 1 en 3 zijn ook opties.

B) Juist wél dus de basisverzekering! Je kan toch niet ergens anders een basisverzekering afsluiten en bij HZK dan de aanvullende verzekering nemen, die mogelijkheid bestaat helemaal niet!

C) Het eigen risico wordt helemaal niet vergoed, hoe je daar nou bijkomt??? Was het maar waar zeg, zou mij als chronisch zieke €375,- per jaar schelen.

De gemeente heeft voor deze specifieke verzekering (bedoeld voor minima) met het Zilveren Kruis de overeenkomst dat het "Eigen Risico" per maand wordt betaald. Het bedrag van €375,- is door 12 gedeeld en wie aan het eind van het jaar meer heeft betaald dan gebruikt krijgt dat teveel betaalde uitgekeerd. Voor iemand in de bijstand die sowieso door ziekte het zgn "Eigen Risico" moet betalen een prettige regeling omdat je niet ineens een vette rekening krijgt over 3 maanden. Verder geeft de gemeente een korting op de verzekering door zelf daaraan meet te betalen. Ik betaal voor de basisverzekering €94,30, voor de aanvullende verzekering €27,- en dat is inclusief (minimale) tandartsverzekering en de gemeente Amsterdam legt er €15,- bij en daarnaast betaal ik dan €31,25 per maand voor die zogenaamde "Eigen Bijdrage" ofwel de boete op ziek zijn.

D) Of Oma minvermogend is helemaal niet zeker als er ook een mogelijkheid is voor ambtenaren om via de gemeente verzekerd te zijn. Zoals je zelf zegt even goed lezen en er staat nergens dat je de mogelijkheid tot verzekeren niet mee kan nemen je pensioen in, uitgaande hoe men in dit land ambtenaren pampert zou dat heel goed mogelijk zijn ;-)

Zo zie je maar een hoop blabla zonder echte kennis van zaken en ondertussen een arrogante houding naar andere leden van dit forum aannemen, gebaseerd op niks is niet echt helpend Wimmi20.

Helaas kan ik je niet helpen met je vraag TS, ik hoop dat er een goede oplossing komt en wens je Oma sterkte en beterschap.

eenigma
door eenigma - May 24, 2015 om 14:19
252 Antwoorden / 14 Vragen

Informatie over de verzekeringsmogelijkheden via de gemeente Amsterdam:

http://www.amsterdam.nl/vga/particulier/zorgverzekering/

En wat ik al dacht gezien het pamperbeleid voor ambtenaren;

"Voor wie?

Deze collectieve zorgverzekering geldt ook voor gepensioneerde ambtenaren,
medewerkers van verzelfstandigde diensten en bedrijven, semi-ambtenaren
(onderwijs & zorg) en alle inwonende gezinsleden!"

ho
door hopetobehelping - May 24, 2015 om 16:43
1289 Antwoorden / 0 Vragen

Beste omajet79,

lees uw vraag en uw antwoorden, hoop dat uw oma het nog enigszins vol kan houden.
De arme dame zal wel behoorlijk overstuur zijn.

Heeft u 'Eurocross Assistance' ingeschakeld ? Voor spoedeisende zorg in het buitenland Zilveren Kruis, klik hier.

Ik zou verwachten dat uw oma het liefst nu toch thuis zou zijn.
Mocht dat zo zijn dan zou ik als ik u was toch vooral eerst zorgen dat uw oma naar huis kan.
U bent met 20 personen dus als iedereen een kleine bijdrage doet dan moet het vervoer te regelen zijn. De gezondheid en het welzijn van uw oma lijken mij toch het belangrijkste. Daarna kunt u uiteraard de strijd aangaan met de reisverzekering en de zorgverzekering, maar dan weet u in ieder geval dat uw oma weer veilig thuis is en over de juiste medische zorg (in Nederland) beschikt.
Veel sterkte en beterschap voor uw oma.

om
door omajet79 - May 24, 2015 om 21:23
4 Antwoorden / 1 Vragen

hallo hier de vraagsteller voor oma jet . allereerst bedankt voor zoveel reacties . bij deze sluit ik toch de vraag stelling . het geruzie zoals ik het ervaar vind ik heel vreemd en naar . oma ligt helaas nog moederziel alleen met gebroken rug in benidorm spanje. dat de familie straks ook met niet te declaren kosten zometeen daar zit en oma wellicht in nederland is een bij zaak maar wel heel jammer van de verrassing voor oma . dat een mens met letsel en verzekeringen toch zomaar aan haar lot wordt overgelaten blijf ik intens triest vinden . waar zijn we (met z n allen ) dan voor verzekerd . nogmaals bedankt voor alle reacties gr karin post (ex schoondochter die met "haar" lieve oma meeleefd

om
door omajet79 - May 24, 2015 om 21:27
4 Antwoorden / 1 Vragen

nog voor hopetobehelping , oma hoopte op een ingreep (9000 euro ) , kunnen wij helaas niet betalen . zodat ze na 2 dagen de rest van haar vakantie met thuiszorg daar kon verblijven . want komt ze er ueberhaupt nog ? bedankt voor t meedenken hoor gr karin post

tijger1
door tijger1 - May 24, 2015 om 21:44
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar het is natuurlijk niet zo dat familie bepaalt of en waar er geopereerd wordt.

Als oma een reisverzekering heeft dan is daar ook op gedekt de overkomst van een familielid om haar naar huis te begeleiden.

En ik zou niet weten met wat voor kosten de familie straks zit. De ziekenhuiskostenverzekering en het overbrengen naar Nederland worden vergoed.

Dus ze hoeft dar niet moederziel alleen te zitten.

wimmi20
door wimmi20 - May 24, 2015 om 23:55
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Eenigma,
u stelt dat u per jaar het maximale eigen risico moet betalen.
Uit uw betoog maak ik op dat u zgn. minvermogend bent.
In ieder geval, daar lijkt het op gezien uw verhaal.
Maar ontvangt u dan niet iedere maand 78 euro zorgtoeslag van De Belastingdienst ?
En ontvangt u van De Gemeente Amsterdam dan niet een ruime bijdrage omdat u chronisch ziek bent ?
Een bekende van mij die chronisch ziek is ontvangt van De Gemeente Amsterdam 100 euro per maand !
Dat is per maand 177 euro bovenop het gewone inkomen.
En daarmee is het medisch eigen risico volkomen betaald.
De hele discussie dat ik onzin zou vertellen draait om het feit of oma al dan niet een gepensioneerde ambtenaar is.
Vreemd genoeg geeft vraagsteller hier geen antwoord op.
En een gepensioneerde ambtenaar op leeftijd, met een goed pensioen, zou alleen maar de goedkoopste verzekering hebben ?
Lijkt me sterk.
Ik vind de vraagstelling nogal vreemd : een arts weet toch wel wat het beste is voor oma ?
En niet al die medische deskundologen hier.
En dat er een groot bedrag voor een operatie moet worden betaald maakt het verhaal nog veel vreemder.
Als dit medisch noodzakelijk is wordt dit door de basisverzekering (gedeeltelijk) vergoed.
De maximale vergoeding in het buitenland bij een basisverzekering is maximaal wat de ingreep in Nederland zou hebben gekost.
Wordt in Spanje 9000 euro gerekend voor een behandeling die in Nederland 2000 zou kosten dan moet oma flink bijbetalen.
De hele familie wil oma wel bezoeken.
Ik zou oma laten ophalen met een ambulance, dat is een stuk goedkoper.
En in Nederland wordt de behandeling wel voor 100% vergoed.
++++++++++++++++++++++=================

=eenigma schreef op zondag 24 mei 2015, 14:14:
=wimmi20 schreef op vrijdag 22 mei 2015, 22:00:
Oma is door De Gemeente verzekerd bij HZK.
De Gemeente sluit uitsluitend de verzekering basis plus af.
Voor alle duidelijkheid : niet de basis verzekering.
Ook het eigen risico per jaar wordt volledig vergoed........
..........oma is wel wat men minvermogend noemt.
Anders kan zij niet verzekerd zijn via de Stad Amsterdam.

@ Wimmi20 Je maakt een paar foutjes:

A) de gemeente sluit niet uitsluitend een basis plus af, je hebt de basisverzekering en kan dan kiezen voor aanvullende verzekeringen. Zelf heb ik naast de basisverzekering de AV2 gekozen maar 1 en 3 zijn ook opties.

C) Het eigen risico wordt helemaal niet vergoed, hoe je daar nou bijkomt??? Was het maar waar zeg, zou mij als chronisch zieke €375,- per jaar schelen.

De gemeente heeft voor deze specifieke verzekering (bedoeld voor minima) met het Zilveren Kruis de overeenkomst dat het "Eigen Risico" per maand wordt betaald. Het bedrag van €375,- is door 12 gedeeld en wie aan het eind van het jaar meer heeft betaald dan gebruikt krijgt dat teveel betaalde uitgekeerd. Voor iemand in de bijstand die sowieso door ziekte het zgn "Eigen Risico" moet betalen een prettige regeling omdat je niet ineens een vette rekening krijgt over 3 maanden. Verder geeft de gemeente een korting op de verzekering door zelf daaraan meet te betalen. Ik betaal voor de basisverzekering €94,30, voor de aanvullende verzekering €27,- en dat is inclusief (minimale) tandartsverzekering en de gemeente Amsterdam legt er €15,- bij en daarnaast betaal ik dan €31,25 per maand voor die zogenaamde "Eigen Bijdrage" ofwel de boete op ziek zijn.

Redacteur
door Redacteur - May 25, 2015 om 11:18
1055 Antwoorden / 62 Vragen

Topic ontdaan van alle bagger. Graag de trol niet voeden!

Internetredactie Kassa
kassa-online@vara.nl

wimmi20
door wimmi20 - May 26, 2015 om 03:54
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Ik raad de deskundologen aan om bij koekel eens in te kloppen :
behandeling gebroken rug.
Daar valt te lezen dat een gebroken rug een ernstig letsel is, met een groot risico voor bedreigende complicaties.
Na het lezen hiervan heb ik mijn ernstige twijfel over het verhaal van vraagsteller.
Het genoemde letsel is namelijk zo ernstig dat intensief medisch ingrijpen nodig is.
Daarom heb ik het er moeilijk mee dat vraagsteller beweert dat oma niet ter plekke wordt geopereerd, of naar Nederland met spoed vervoerd wordt.
Immers : als oma een ziektekostenverzekering heeft met uitsluitend basisdekking die de operatie of repatriering niet geheel dekt, dan zou de reisverzekering de kosten van operatie of repatriëring moeten betalen.
Kennelijk is het letsel daarvoor niet ernstig genoeg.

tenormin
door tenormin - May 26, 2015 om 14:52
16842 Antwoorden / 108 Vragen

Ben het met bovenstaande schrijver wel eens: het zouden wel twee gebroken (of meer, weet ik niet) wervels kunnen zijn en dan gaat men 6 weken in corset. Dat er zelfs geen corset is gebruikt, en artsen in Spanje zijn ook niet dom, kan het zo maar zo zijn dat de wervels gekneusd zijn. Niet dat dit geen pijn doet, integendeel, maar ik denk ook dat dingen minder ernstig zijn dan word voorgeschoteld.

eenigma
door eenigma - May 26, 2015 om 18:09
252 Antwoorden / 14 Vragen

Volgens mij is dit de rubriek Vraag en Antwoord en de vraag was niet: Geloofd u mijn verhaal over Oma?

@Wimmi20, je reactie op de mijne bevat zoveel onzin dat het de moeite van het beantwoorden niet waard is bovendien heeft u met eerdere reacties die geen antwoord op de vraag waren maar het ventileren van uw mening gebaseerd op onkunde en gebrek aan kennis van zaken, dom gezwets dus en ongefundeerde insinuaties richting vraagsteller/TS.

Waarom mensen het toch zo lekker vinden om anderen te vertellen dat iemand oneerlijk, leugenachtig, onoprecht is in hun ogen? Zoek eens een spiegel op voordat je over een ander oordeelt want: Zoals de waard is vertrouwd hij zijn gasten!

Ik vertrek uit dit wel een vraag maar geen antwoord geven spelletje, ajuus.

wimmi20
door wimmi20 - May 26, 2015 om 18:51
2154 Antwoorden / 7 Vragen

Eenig ma,
werkelijk enig ma, uw reactie op mijn stukkie !
U verwijt mij dat ik de vraag niet beantwoord heb.
U hebt kennelijk een klein probleemptje met het herinneren van wat u zelf geschreven hebt.
U hebt er werkelijk lappen tekst aan besteed om te vertellen dat die Wimmi onzin uitkraamt.
Tekst die niets met de vraag te maken heeft.
De redacteur heeft gevraagd de trol niet te voeden.
Verdorie, nou doe ik het toch !

Cookies
door Cookies - May 26, 2015 om 19:01
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=wimmi20 schreef op dinsdag 26 mei 2015, 18:51]
De redacteur heeft gevraagd de trol niet te voeden.

Dan is nu de vraag: wie is hier de trol?? Ik heb daar zo mijn eigen ideeën over.