ka
door karinbjorn Jul 9, 2012 om 14:32
Garantie & verzekeringen

Unive

een paar weken geleden ging helaas onze auto kapot distributieriem gesprongen
we kochten een andere auto en belde onze verzekering op Unive om de verzekering om te zetten naar de nieuwe auto
We hebben toen het hele verhaal verteld aan Unive van het stuk gaan van onze auto en dat we hem nog wilde verkopen en dat hij nog voor deur staat
Tuurlijk was het antwoord erg vervelend maar we sluiten de verzekering graag voor u over.
Nu kregen we tot onze grote schrik een brief van het RWD dat we hem in de autoverzekering hadden moeten laten zitten.
Dit wisten wij niet wel dat hij in de wegenbelasting moest blijven en dat hebben we ook netjes gedaan
Al met al een boete van 380 euro!!!
Unive gebelt met dit verhaal en zij meldde doodleuk dat wij dat hadden moeten weten
Alsof je alles maar moet en kunt weten
Verder was daarmee de kous af
Wij vinden dat Unive ons had moeten waarschuwen omdat we niet wisten dat de auto verzekert moest blijven
Heeft iemand dit ook een keer ondervonden en hoe is dat afgelopen?
Groetjes een zeer teleurgestelde klant van Unive

945 5 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

vladja
door vladja - Jul 9, 2012 om 15:33
8293 Antwoorden / 27 Vragen
0

Teleurgesteld in Univé?????????? Beter in jezelf !!!!!!!!!!!!

Univé is voor jouw verzekeringen en heeft op verzoek de verzekering netjes overgeschreven. Univé is niet jouw persoonlijke coach, die je moet waarschuwen voor alle mogelijke onheilen, die je over jezelf afroept.

Vladja





ka
door karinbjorn - Jul 9, 2012 om 15:44
1 Antwoorden / 1 Vragen
0

nou ik vind het wel een beetje service vind je ook niet
ik denk als jij in deze situatie was komen te staan en je al jaren bij unive loopt met alles je toch wel een beetje mag verwachten dat ze dit soort dingen even meldde
maar goed ieder zijn mening

ew
door ew - Jul 9, 2012 om 16:23
116 Antwoorden / 12 Vragen
0

Ook ik heb problemen ondervonden met de informatie verstrekking van Unive. Op een ander gebied dan maar wel verzeringstechnisch.
Ik moest er bij het ontvangen van de polis achter komen dat ik onvolledige en zelfs onjuiste informatie had ontvangen. Na het lezen van de kleine lettertjes was het allemaal toch iets minder rozekleurig. Zeg maar heel on aantrekkelijk. Ook op het kantoor te Amsterdam (zeilstraat) probeerde men mij zand in de ogen te strooien. Gelukkig had ik mij voorgenomen dit geen tweede maal te laten gebeuren. Na mijn visie op de uitleg moest de adviseur toegeven dat je het zo ook kon bekijken. Het scheelde maar even over de €100 en dat voor een scooter verzekering.

Ik heb het beloond met een opzegging van onze verzekeringen.

Kort: onbetrouwbare verzekeringsmaatschappij

gr
door grootvader_1 - Jul 9, 2012 om 16:39
153 Antwoorden / 44 Vragen
0

Tsja, 't is zuur natuurlijk maar u had dit toch moeten kunnen weten.
Immers, ELK voertuig staande op de openbare weg MOET nu eenmaal verzekerd zijn.Als de auto op particulier terrein zou hebben gestaan dan had u en die verzekering en de wegenbelasting tijdelijk kunnen laten schorsen.
Die auto nog niet verkocht? doe dit dan alsnog voor u weer de politie en die wegenbelasting achter uw broek aankrijgt.

Dus........ u zou in dit geval Univé niets mogen verwijten.

De Vrije Vogel

valerius-2
door valerius-2 - Jul 9, 2012 om 16:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen
0

[quote=karinbjorn schreef op maandag 9 jul 2012, 15:44]nou ik vind het wel een beetje service vind je ook niet
ik denk als jij in deze situatie was komen te staan en je al jaren bij unive loopt met alles je toch wel een beetje mag verwachten dat ze dit soort dingen even meldde
maar goed ieder zijn mening

Waarom moet alles afschoven worden op een ander,je behoort zelf alles te weten en zo niet dan gewoon er na informeren als u het niet weet. Maar dat is gewoon leergeld.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer