he
door helpers Dec 10, 2013 om 10:08
Garantie & verzekeringen

Verzekering

Ik bezit een aantal verzekeringen en zie door de bomen het bos niet meer.
ik ben op zoek naar onafhankelijk advies, omdat ik niet iets nieuws aangesmeerd wil hebben maar duidelijkheid.
waar kan ik iemand vinden

1915 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Dec 10, 2013 om 10:39
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het ligt er maar aan waar die verzekeringen betrekking op hebben. En lopen deze verzekeringen nu via een tussenpersoon? Dan hoort hij u nog steeds gratis te adviseren.

Iets aangesmeerd krijgen, ligt aan uzelf. Als u geen handtekening onder een nieuwe aanvraag zet, gebeurt dat ook niet.

fi
door fisbel - Dec 10, 2013 om 13:46
851 Antwoorden / 3 Vragen

Er zijn gnoeg onafhankelijke financiele adviseurs die u graag helpen.
Dat hoeft niet heel veel te kosten. Ook al moet u rekenen met een uurtarief van € 125. In 1 of hoogstens 2 uren kan veel geregels worden. Als u een aantal jaren veel goedkoper verzekeringen kunt afsluiten (dat is bijna altijd mogelijk) heeft u de kosten er zo uit.

Misschien dat een administratiekantoor / assurantiekantoor u ook wel kan helpen. Er zijn echter ook veel van deze kantoren die volgens vaste patronen werken. Dit nog vanwege het provisiestelsel zoals dt tot voor kort gebruikelijk was.

gabriele
door gabriele - Dec 11, 2013 om 11:04
107 Antwoorden / 2 Vragen

€125 per uur???? nou dan zocht ik het zelf wel uit verzekeringen kun je toch zelf bekijken wat en hoe je het wilt??? kijk voor een hypotheek ergens voor betalen ,hoewel wij het toendertijd ook zelf hadden uitgezocht ,en men berekende toch een prijs,waar voor was en is mij nog steeds onduidelijk maar het stond wel gewoon in het te betalen rijtje was Rabo toen dus die heb ik niet meer,alles kun je vinden op internet daar hoef je geen bolleboos voor te zijn ,

ad
door ad65 - Dec 11, 2013 om 13:41
6 Antwoorden / 1 Vragen

Als je even je verzekeringen inventariseert en je wensen aangeeft, wil ik je wel helpen.
Onafhankelijk en gewoon gratis.
Neem maar contact met me op [omwille van de privacy mailadres verwijderd. s.v.p. in het topic antwoord geven. Redactie]

ha
door hanneke - Dec 11, 2013 om 13:49
321 Antwoorden / 1 Vragen

Om wat voor verzekeringen gaat het precies? Levensverzekeringen of schadeverzekeringen? En zijn ze van u persoonlijk, of bent u bijvoorbeeld (ook) zzp'er of anderszins ondernemer?

labren
door labren - Dec 11, 2013 om 21:50
862 Antwoorden / 0 Vragen

maakt niet uit of je een tussen persoon hebt of niet je betaalt altijd die asurantie belasting en tegenwoordig moet je de tussenpersoon zelf betalen , die krijg je niet meer gratis

tijger1
door tijger1 - Dec 11, 2013 om 21:54
42060 Antwoorden / 21 Vragen

[quote=labren schreef op woensdag 11 dec 2013, 21:50]maakt niet uit of je een tussen persoon hebt of niet je betaalt altijd die asurantie belasting en tegenwoordig moet je de tussenpersoon zelf betalen , die krijg je niet meer gratis

Wat heeft de assurantiebelasting er nu mee van doen. En die tussenpersoon heeft al provisie ontvangen.