bo
door bosje44 Jan 14, 2016 om 11:14
Garantie & verzekeringen

Verzekering verandert van maatschappij

North West begrafenisverzekering heeft zijn pakket verkocht  aan Yarden, zonder waarschuwing. Nu wil ik niet bij yarden verzekerd zijn. Wat zijn mijn in deze als ik de verzekering opzeg? Iemand ervaring mee??

1379 6 Rapporteer

r.kemperman
door r.kemperman - Jan 14, 2016 om 12:00
423 Antwoorden / 4 Vragen

klant bij NorthWest?

Oud-verzekerden van NorthWest kunnen terecht op de speciale webpagina voor meer informatie. Mocht u nog vragen hebben, stel uw vraag via onze webchat of mail uw vraag naar klantenservice@yarden.nl. Heeft u liever een medewerker aan de lijn, neem dan contact op: 0800 1292. Het Yarden-team helpt u graag op werkdagen tussen 8.00 en 21.00 uur.

r.kemperman
door r.kemperman - Jan 14, 2016 om 12:02
423 Antwoorden / 4 Vragen
marita567
door marita567 - Jan 14, 2016 om 12:59
1576 Antwoorden / 17 Vragen

Hallo bosje44 ,

Komt uw er niet uit met Yarden verzekeraar , kunt u ook de vraag stellen aan de website verbond van verzekeraars .
Zie hier en scroll naar beneden .

https://www.consuwijzer.nl/over-ons/samenwerking/verbond-van-verzekeraars

pi
door pieterwolters - Jan 14, 2016 om 18:59
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Als de voorwaarden niet veranderen kun je niet zonder meer de verzekering stopzetten. Pas als Yarden de boel gaat veranderen kan je de boel opzeggen.

zoekster1
door zoekster1 - Jan 14, 2016 om 19:07
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Klopt wat pieterwolters zegt, als de overeenkomst niet verandert en de voorwaarden daarbij hetzelfde blijven, dan zit u er aan vast.

tenormin
door tenormin - Jan 14, 2016 om 19:20
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Mijn auto verzekering ging, ook zonder waarschuwing, van Nationaal Spaarfonds naar de OHRA. Alleen, de kosten en alle voorwaarden bleven hetzelfde, dus ben ik daar maar blijven 'zitten'. Als er verder dan de naam niets veranderd is zou ik zeggen: blijft u zitten waar u zit en verander de ademhaling niet. "Ze kopen elkaar op bij het leven"; m.a.w. maakt dan niet veel uit. Uiteraard wel als u ineens veel meer moet gaan betalen of er voorwaarden veranderen. Maar dan kunt u opzeggen.