ch
door chevyrolf May 9, 2012 om 14:59
Garantie & verzekeringen

Wa verzekering schade met kinderen

hallo ik heb nu ontdekt dat wanneer kinderen spelende wijs en bij elkaar iets kapotmaken of schade toe brengen , niet verzekerd te zijn , hebben jullie hier iets aan ik neem aan dat we een wa nemen om schades te dekken of kinderen spelen , zoals dit voor beeld , mijn dochter van 7 is van het speeltoestel afgedrukt door een leeftijd genoot op school , en daardoor is de bril stuk gegaan, nou heb ik hun aansprakelijk gesteld omdat de school dit ook niet vergoed , en hun wa zecht wij vergoedden dit niet , omdat het tijdens spel en sport gebeurt is en daarvoor ben je niet gedekt, het blijkt ook zo te zijn bij mijn verzekering , vind dit een hele slechte zaak , kinderen spelen veel met elkaar en zit er wel een ongelukje aan te komen , zij hebben niet het vermogen extra iets toe te brengen tot een leeftijd van 14 jaar wie weet wel een goede verzekering

1274 5 Rapporteer

tenormin
door tenormin - May 9, 2012 om 15:25
16849 Antwoorden / 108 Vragen

**dubbelpost**

stacey
door stacey - May 9, 2012 om 15:30
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=tenormin schreef op woensdag 9 mei 2012, 15:25]**dubbelpost**
Voor antwoorden Klik Hier

ch
door chevyrolf - May 9, 2012 om 15:33
60 Antwoorden / 12 Vragen

dubbelpost nee , lees goed het is net iets anders geformuleerd , een staat bij juridisch , en de ander bij verzekeringen

stacey
door stacey - May 9, 2012 om 15:37
10352 Antwoorden / 12 Vragen

[quote=chevyrolf schreef op woensdag 9 mei 2012, 15:33]dubbelpost nee , lees goed het is net iets anders geformuleerd , een staat bij juridisch , en de ander bij verzekeringen

Ja, zet het gewoon maar bij elkaar, dit is verwarrend en dat werk niet.
Beetje overbodig ook als je via reactie bij de andere nog andere dingen en aanvullingen gewoon kunt bespreken

ch
door chevyrolf - May 9, 2012 om 15:43
60 Antwoorden / 12 Vragen

ik wou ff iedereen duidelijk maken dus een discussie aanmaken onder vraag en antwoord verzekering , dat wanneer kinderen spelen en iets toe brengen of schade maken uit word gesloten bij je polis , ik ga nu op zoek naar een goed verzekeraar die ongelukjes wel vergoeden , en bij juridisch wou ik graag advies en of iemand weet wat je rechten zijn , ik neem een wa voor mijn kinderen dat ze goed gedekt zijn , nou niet dus de bril van mn dochter is stuk zij zelf heeft een behoorlijke snee , omdat zij van een huisje van 1,5 meter hoor gedrukt is en op een beton randje terecht kwam,