sinypots
door sinypots Jan 16, 2012 om 13:22
Garantie & verzekeringen

Ziektekostenverzekering

Ik heb (voor het eerst) een andere ziektekostenverzekering afgesloten, die bij mij past. Ik heb alles goed doorgelezen, en mij aangemeld bij IZZ; de bevestiging gekregen en akkoord gegeven. Nu kreeg ik de polis vorig week thuis en het blijkt de polis niet overeenkomt met de offerte. gelukkig zag ik het, maar.....kan dit zo maar? Gebeld met IZZ, het bleek dat de bevestiging niet goed was en er een fout op de site stond......... dus ik koop iets, krijg een offerte, ga akkoord en vervolgens krijg ik een polis met een hoger bedrag. Ik mocht nog opzeggen was het antwoord.Ik ga dus niet akkoord en wil volgens bevestiging de polis ontvangen. Kan dit zo maar? Hoe moet ik verder handelen?

1196 13 Rapporteer

zwemmer
door zwemmer - Jan 16, 2012 om 13:45
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer

pino123
door pino123 - Jan 16, 2012 om 13:56
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer

Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!

Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!

zwemmer
door zwemmer - Jan 16, 2012 om 14:09
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Inderdaad er is getekend. Dus IZZ is onzorgvuldig geweest. Waar gaat het om, niet aan afspraak houden of een vergissing maken? Het is maar hoe je het ziet. Zelf zou ik niet zo van wakker liggen als het verschil klein is. Maar dat heb je niet gezegd. Toch maar het ondertekenen ter discussie stellen.

Zwemmer

rapil
door rapil - Jan 16, 2012 om 14:28
433 Antwoorden / 0 Vragen

Zwammer ligt nergens wakker van, dit blijkt wel aan zijn antwoorden op de vragen.
Dus zwammer blijf lekker slapen of ga buiten spelen, het is mooi weer.

uvit webcare
door uvit webcare - Jan 17, 2012 om 10:56
14 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi Sinypots,

Mijn naam is Melvin en ik werk bij het Webcareteam van IZZ.

Graag lossen we dit probleem op. Hiervoor heb ik wel uw klant en telefoonnummer nodig. Stuurt u deze alstublieft naar:

klachtenwebcare@vgziza.nl

Ik pak dit dan meteen voor u op en bel u met een oplossing.

Ik bedank u alvast voor uw tijd en moeite.

Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar IZZ

Melvin Boender
Webcare

pino123
door pino123 - Jan 17, 2012 om 11:10
2763 Antwoorden / 14 Vragen

[quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 14:09]Inderdaad er is getekend. Dus IZZ is onzorgvuldig geweest. Waar gaat het om, niet aan afspraak houden of een vergissing maken? Het is maar hoe je het ziet. Zelf zou ik niet zo van wakker liggen als het verschil klein is. Maar dat heb je niet gezegd. Toch maar het ondertekenen ter discussie stellen.

Zwemmer

Prima dat jij er niet wakker van ligt, daarentegen kan jij hier vandaan niet beoordelen wat de aanpassingen zijn. Indien het gaat om een verminderde vergoeding met hogere kosten? Ik vind het een beetje onzin wat je hier staat te verkondigen. Jij kan hiervandaan niet beoordelen of er een klein verschil in de kosten zijn. Misschien zijn de kosten te verwaarlozen, maar is de dekking minimaal....

Het staat verkeerd op de website, oké daar kan ik mee leven, iemand vraagt het aan, dan neem je even contact op en geeft aan dat het verkeerd gemeld staat. Dat doet IZZ niet, ze sturen de offerte toe, TS neemt het geheel door, gaat akkoord. Dan blijkt dat de polis niet overeenkomt met de offerte? Tja.... Dan had je als IZZ maar goed op moeten letten!

Verkeerd op website
Verkeerde offerte
Daarna pas fout gaan terugdraaien? Lijkt mij de verantwoordelijkheid van IZZ, vooral nu de offerte is getekend.

zwemmer
door zwemmer - Jan 17, 2012 om 11:23
2638 Antwoorden / 35 Vragen

Het is waar, "u kunt nog opzeggen" is een slappe, onbetrokken reactie die het probleem omzeilt. Met vragen en antwoorden komt er meer informatie waarmee de situatie beter in beeld gebracht kan worden. Ik zou graag van TS vernemen of het hier om een klein verschil (een principekwestie) of anders gaat. Vandaar de uitdaging.

Zwemmer

sinypots
door sinypots - Jan 17, 2012 om 14:58
55 Antwoorden / 1 Vragen

[quote=pino123 schreef op maandag 16 jan 2012, 13:56][quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer

Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!

Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!

je hebt het helemaal begrepen; je koopt iets en wanneer het thuis bezorgd wordt, moet je plotseling een heel bedrag extra betalen? heel vreemd. Het gaat om € 31 per maand, dus behoorlijk! Ik ga een aangetekende brief versturen, een goede tip, bedankt!

edrick3
door edrick3 - Jan 17, 2012 om 15:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@sinypots,

.....Ik ga een aangetekende brief versturen, .....

Antwoord van 10.56 gelezen??

Even reageren en het lijkt me dat het opgelost gaat worden!

Met vr.gr.

rj
door rjw - Jan 17, 2012 om 20:16
3268 Antwoorden / 5 Vragen

[quote=sinypots schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:58][quote=pino123 schreef op maandag 16 jan 2012, 13:56][quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer

Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!

Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!

je hebt het helemaal begrepen; je koopt iets en wanneer het thuis bezorgd wordt, moet je plotseling een heel bedrag extra betalen? heel vreemd. Het gaat om € 31 per maand, dus behoorlijk! Ik ga een aangetekende brief versturen, een goede tip, bedankt!

Wat een zwaar overtrokken reacties zie je tegenwoordig toch. Bij de minste geringste vergissing meteen hoog in de boom. Overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, en die los je nog altijd het meest effectief op door gewoon op een normale manier met elkaar in gesprek te gaan. Ik loop nu bijna 47 jaa rond op de aardbol en ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik met een normaal gesprek dit soort problemen niet kon oplossen.

Probeer je gewoon even in te leven hoe jij het zou aanpakken als je aan de andere kant van de telefoon zou zitten, en je komt een heel end. Verder dan meteen maar aangetekende brieven te sturen.

uvit webcare
door uvit webcare - Jan 19, 2012 om 16:52
14 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Sinypots,

Wij komen nog steeds erg graag in contact met u.

Stuur alstublieft een e-mail met uw klant en telefoonnummer naar:

klachtenwebcare@izz.nl

Wij nemen uw e-mail zo snel mogelijk in behandeling en bellen u met een oplossing.

Met vriendelijke groet,

Melvin Boender
Webcare IZZ

sinypots
door sinypots - Jan 20, 2012 om 13:03
55 Antwoorden / 1 Vragen

Siny Pots.
Het is netjes opgelost, toen ik de eerste keer belde niet.
Misschien heeft dit toch geholpen?

uvit webcare
door uvit webcare - Jan 24, 2012 om 16:05
14 Antwoorden / 0 Vragen

Beste Siny Pots,

Fijn om te horen dat het netjes opgelost is. Bedankt voor uw reactie.

Met vriendelijke groeten,

sandra Geeven
Webcare IZZ