Ziektekostenverzekering
Ik heb (voor het eerst) een andere ziektekostenverzekering afgesloten, die bij mij past. Ik heb alles goed doorgelezen, en mij aangemeld bij IZZ; de bevestiging gekregen en akkoord gegeven. Nu kreeg ik de polis vorig week thuis en het blijkt de polis niet overeenkomt met de offerte. gelukkig zag ik het, maar.....kan dit zo maar? Gebeld met IZZ, het bleek dat de bevestiging niet goed was en er een fout op de site stond......... dus ik koop iets, krijg een offerte, ga akkoord en vervolgens krijg ik een polis met een hoger bedrag. Ik mocht nog opzeggen was het antwoord.Ik ga dus niet akkoord en wil volgens bevestiging de polis ontvangen. Kan dit zo maar? Hoe moet ik verder handelen?
Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer
[quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer
Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!
Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!
Inderdaad er is getekend. Dus IZZ is onzorgvuldig geweest. Waar gaat het om, niet aan afspraak houden of een vergissing maken? Het is maar hoe je het ziet. Zelf zou ik niet zo van wakker liggen als het verschil klein is. Maar dat heb je niet gezegd. Toch maar het ondertekenen ter discussie stellen.
Zwemmer
Zwammer ligt nergens wakker van, dit blijkt wel aan zijn antwoorden op de vragen.
Dus zwammer blijf lekker slapen of ga buiten spelen, het is mooi weer.
Hoi Sinypots,
Mijn naam is Melvin en ik werk bij het Webcareteam van IZZ.
Graag lossen we dit probleem op. Hiervoor heb ik wel uw klant en telefoonnummer nodig. Stuurt u deze alstublieft naar:
klachtenwebcare@vgziza.nl
Ik pak dit dan meteen voor u op en bel u met een oplossing.
Ik bedank u alvast voor uw tijd en moeite.
Met vriendelijke groet,
Zorgverzekeraar IZZ
Melvin Boender
Webcare
[quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 14:09]Inderdaad er is getekend. Dus IZZ is onzorgvuldig geweest. Waar gaat het om, niet aan afspraak houden of een vergissing maken? Het is maar hoe je het ziet. Zelf zou ik niet zo van wakker liggen als het verschil klein is. Maar dat heb je niet gezegd. Toch maar het ondertekenen ter discussie stellen.
Zwemmer
Prima dat jij er niet wakker van ligt, daarentegen kan jij hier vandaan niet beoordelen wat de aanpassingen zijn. Indien het gaat om een verminderde vergoeding met hogere kosten? Ik vind het een beetje onzin wat je hier staat te verkondigen. Jij kan hiervandaan niet beoordelen of er een klein verschil in de kosten zijn. Misschien zijn de kosten te verwaarlozen, maar is de dekking minimaal....
Het staat verkeerd op de website, oké daar kan ik mee leven, iemand vraagt het aan, dan neem je even contact op en geeft aan dat het verkeerd gemeld staat. Dat doet IZZ niet, ze sturen de offerte toe, TS neemt het geheel door, gaat akkoord. Dan blijkt dat de polis niet overeenkomt met de offerte? Tja.... Dan had je als IZZ maar goed op moeten letten!
Verkeerd op website
Verkeerde offerte
Daarna pas fout gaan terugdraaien? Lijkt mij de verantwoordelijkheid van IZZ, vooral nu de offerte is getekend.
Het is waar, "u kunt nog opzeggen" is een slappe, onbetrokken reactie die het probleem omzeilt. Met vragen en antwoorden komt er meer informatie waarmee de situatie beter in beeld gebracht kan worden. Ik zou graag van TS vernemen of het hier om een klein verschil (een principekwestie) of anders gaat. Vandaar de uitdaging.
Zwemmer
[quote=pino123 schreef op maandag 16 jan 2012, 13:56][quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer
Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!
Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!
je hebt het helemaal begrepen; je koopt iets en wanneer het thuis bezorgd wordt, moet je plotseling een heel bedrag extra betalen? heel vreemd. Het gaat om € 31 per maand, dus behoorlijk! Ik ga een aangetekende brief versturen, een goede tip, bedankt!
@sinypots,
.....Ik ga een aangetekende brief versturen, .....
Antwoord van 10.56 gelezen??
Even reageren en het lijkt me dat het opgelost gaat worden!
Met vr.gr.
[quote=sinypots schreef op dinsdag 17 jan 2012, 14:58][quote=pino123 schreef op maandag 16 jan 2012, 13:56][quote=zwemmer schreef op maandag 16 jan 2012, 13:45]Je mocht nog opzeggen, nou wat wil je nog meer? Een polis voor een incorrect bedrag? Het is enigzins ongelukkig gelopen, maar ik denk dat het geen opzet was en dat je een goede tegemoetkoming hebt gekregen met de opzeggings-mogelijkheid. Mocht je niet willen opzeggen, dan doe je het niet. Wat is het probleem? Zwemmer
Wat is het probleem???????? Ze heeft ergens voor getekend en krijgt het niet! Dat is het probleem. Er ergens voor getekend en IZZ heeft de spullen opgestuurd. Ze kunnen nu niet doodleuk even zeggen, sorry we houden ons niet aan onze afspraak!
Wat je nu doet is aangetekend een brief sturen dat je verzekerd wil worden conform de voorwaarde zoals deze zijn opgesteld door IZZ. Het gaat erom dat TS al getekend heeft!
je hebt het helemaal begrepen; je koopt iets en wanneer het thuis bezorgd wordt, moet je plotseling een heel bedrag extra betalen? heel vreemd. Het gaat om € 31 per maand, dus behoorlijk! Ik ga een aangetekende brief versturen, een goede tip, bedankt!
Wat een zwaar overtrokken reacties zie je tegenwoordig toch. Bij de minste geringste vergissing meteen hoog in de boom. Overal waar mensen werken worden fouten gemaakt, en die los je nog altijd het meest effectief op door gewoon op een normale manier met elkaar in gesprek te gaan. Ik loop nu bijna 47 jaa rond op de aardbol en ik heb het nog nooit meegemaakt dat ik met een normaal gesprek dit soort problemen niet kon oplossen.
Probeer je gewoon even in te leven hoe jij het zou aanpakken als je aan de andere kant van de telefoon zou zitten, en je komt een heel end. Verder dan meteen maar aangetekende brieven te sturen.
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Audi etron... dure auto... maar.. kwalitatief uitermate teleurstellend
Dure EV gekocht. Audi RS Etron GT, Leuke auto, maar veel problemen. Na problemen met de verwarming (in de winter viel de verwarming uit, helaas geen verwarming, handschoenen aan om zonder bevroren vingers te sturen) nu recent drie keer achter elkaar is de auto volledig stilgevallen. Tijdens het inhalen op de snelweg tijdens de drukke avondspits, viel de auto gewoon volledig uit. Via gevaarlijke ma ... Lees meer
Welke smartfone maakt mooie foto's?
Ik heb mijn Huawei-telefoon in de trein laten liggen en helaas door niemand "gevonden". Moet dus nieuwe telefoon,gebruik hem het meest om foto's te maken,liefst Natuurfoto's en zo kleurgetrouw mogelijk en was tevreden met mijn Huawei.Denk nu aan Samsung,mijn zus kocht de Samsung A53 5G en gebruikt hem ook het meest het meest om "mooie"foto's te maken en nu zijn de kleuren veel te BLAUW!!! Dus als ... Lees meer
Niet geïndexeerde begrafenisverzekering
Onlangs ontdekt: heb een begraf.verzek. van €908 (=2000 gulden) Stopgezet per 1-9-1970. Dus destijds door ouders bijeen gespaard met zuur verdiende centjes. De afgelopen 54! jaar hebben de diverse verzekeringsmaatschappijen hier gigantisch geld mee verdiend. Zie ik daar helemaal niets van terug? Allemaal misschien volgens de regeltjes, maar t blijft bizar! Is daar nog iets aan te doen, want ik v ... Lees meer
Populair in Garantie & Verzekeringen
Wel of geen trekhaak
Mijn Ford Fiësta ST van april 2018 heeft een trekkracht van 0 en mag dus niets trekken, maar hoe zit ik met de verzekering als ik er een trekhaak op laat zetten die ik alleen voor het vervoer van de crossfiets van mijn zoontje gebruikt. Zou ik nu een nieuwe kopen mag het wel.
Ook ga hierover nog in kontakt met mijn verzekering, maar misschien is iemand anders ook tegen dit probleem aangelope
...
Lees meer
Hoe komt men van een Ardanta uitvaartpolis af?
In 2004 hadden wij een Nivo uitvaartpolis bij Uzet afgesloten. Dit hadden wij zeer zorgvuldig uitgezocht en besproken. Groot was de verrassing dan ook dat wij in april 2016 een brief kregen met daarin de vermelding 'Zoals u wellicht in de pers heeft gelezen, heeft NIVO uitvaartverzekeringen haar verzekeringsportefeuille overgedragen aan ASR Levensverzekering N.V. in Utrecht. ...Ardanta, onderdeel ... Lees meer
Kruidvat foto cd's niet afleesbaar
De foto's die ik destijds bij KRUIDVAT op cd's heb laten zetten zijn niet of heel moeilijk af te spelen op de pc en volgens kruidvat fotoservice is dat niet hun verandwoordelijkheid en kan het zeker niet afgespeeld worden op DVD.
WIE is hier verandwoordelijk voor???
Lees meer