Pu
door Puzzelboek May 3, 2018 om 15:28
Geldzaken & recht

Aanmaning Denksport

Denksport blijft aanmaningen sturen voor een kadoabonnement dat reeds betaald is. De ontvanger krijgt nog steeds aanmaningen terwijl het abonnement betaald en reeds afgelopen is. Heb vorig jaar per e-mail bevestigd gekregen (na vele telefoontjes en e-mails) dat de aanmaning onterecht was. Toch blijven ze mijn oude vader lastigvallen met aanmaningen. Wat nu?

2046 6 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - May 3, 2018 om 15:31
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Dan uw klacht maar overal dumpen als ze zo hardleers zijn. Klacht.nl, Klachtenkompas, Radar forum, Facebook en wat u nog meer kunt verzinnen.

Ze zijn volgens hun site aangesloten bij Thuiswinkel Waarborg. Dien daar ook een klacht in.

edrick3
door edrick3 - May 3, 2018 om 15:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Dan toch nog maar eens met de klantenservice bellen. Mijn ervaring is positief: problemen zijn steeds opgelost.
Op werkdagen van 9.00 uur tot 17.00 uur:

En anders: https://www.denksport.nl/klantenservice

Klachten?

Heeft u een klacht over Denksport of over onze producten of diensten? Wij behandelen uw klacht altijd binnen 14 dagen. U kunt uw klacht sturen via e-mailadres klantenservice@denksport.nl of een brief sturen naar het hiernaast opgegeven postadres o.v.v. Afdeling Klachten

Bent u niet tevreden met de afhandeling van uw klacht? Dan kunt u deze voorleggen aan de Geschillencommissie Thuiswinkel, Postbus 90600, 2509 LP te Den Haag (www.sgc.nl). Tevens kunt u uw klacht voorleggen aan de Geschillencommissie via het Europees ODR Platform (http://ec.europa.eu/consumers/odr/).

Pu
door Puzzelboek - May 3, 2018 om 15:55
3 Antwoorden / 1 Vragen

Heb het nu ook op klacht.nl geplaatst.

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 3, 2018 om 16:50
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Puzzelboek ,

Volg het advies van @tijger1 , dien een klacht in bij thuiswinkel.org , klik op de rode regel .

https://www.thuiswinkel.org/consumenten/klacht-indienen

Pu
door Puzzelboek - May 3, 2018 om 23:50
3 Antwoorden / 1 Vragen

Bedankt voor de adviezen. Hou jullie op de hoogte.

Pu
door Puzzelboek - May 11, 2018 om 19:15
3 Antwoorden / 1 Vragen

Beste mensen,

Heb inmiddels een reactie ontvangen waarin zij de administratieve fout erkennen. Nu maar hopen dat er geen rekeningen meer komen en dat het echt afgelopen is met die "grappen". Heeft bij elkaar veel tijd gekost en het was onaangenaam voor mij en de ontvanger terwijl een cadeautje leuk zou moeten zijn. Mocht er weer een acceptgiro komen dan laat ik het weten.

Prettig weekend.

panter22
door panter22 May 11, 2018 om 19:30
6599 Antwoorden / Vragen

Mooi dat het nu opgelost is. Bedankt voor het terugmelden.