th
door thamdee Sep 28, 2016 om 13:38
Geldzaken & recht

Afspraak met Vesting Finance

Ik heb in maart 2016 een afspraak gemaakt met Vesting Finance dat ik de eerste 12 maanden de nu afgesproken bedrag p/m moet betalen. Na deze 12 maanden wordt dan opnieuw bekeken en beoordeeld wat ik per maand moet betalen. Maar nu na 7 maanden krijg ik nu ineens na pas 7 maanden opnieuw een brief van ze, dat hun het nu ineens alweer gaan bekijken en beoordelen  . De afspraak is pas na 12 maanden opnieuw een beoordeling. Mogen ze zomaar hun in een brief gemaakte afspraak niet nakomen.

1241 4 Rapporteer

uwjurist
door uwjurist - Sep 28, 2016 om 13:41
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Nee, dat mag niet. De afspraak ligt vast. Gelukkig hebt u het zwart op wit.

Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

th
door thamdee Sep 29, 2016 om 14:17
0 Antwoorden / 2 Vragen

Ik dank u voor uw antwoordt. Maar ik heb ook opnieuw een formulier van hun gekregen om mijn inkomsten en uitgaven in te vullen, en deze moet ik dan binnen 14 dagen na dagtekening aan hun terug sturen. Maar ik heb hun brief pas 7 dagen na hun dagtekening ontvangen. Moet ik wel weer opnieuw, dus nu al, na 7 maanden deze vragen opnieuw invullen en hun toesturen. Want de afspraak is toch dat ze dit zullen doen na 12 maanden. En mijn financiele situatie is nog steeds hetzelfde, dus AOW met AIO aanvulling.
met vriendelijke groet, Thamdee

tijger1
door tijger1 - Sep 28, 2016 om 13:52
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar hebt uw die eerste afspraak wel zwart op wit?

th
door thamdee Sep 29, 2016 om 14:08
0 Antwoorden / 2 Vragen

Bedankt voor uw antwoordt, en ik heb het uiteraard zwart op wit staan. Alleen bij een financiele wijziging bij mij gingen zij het opnieuw beoordelen. Maar ik heb niets doorgegeven omdat ik nog steeds dezelfde AOW met AIO aanvulling heb. Ik heb van hun ook een formulier gekregen met het verzoek om alle inkomsten en uitgaven opnieuw in te vullen, en deze binnen 14 dagen terug te sturen na de datumop de brief. Maar deze brief kreeg ik 7 dagen later dan de datum op de brief.  Ik vind het niet correct zoals ze werken.

met vriendelijke groet, Thamdee

uwjurist
door uwjurist Sep 29, 2016 om 14:23
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Schrijf ze terug en wijs ze op de schriftelijke afspraak. Daarbij kunt u ook nog aangeven dat uw situatie niet veranderd is.

Met vriendelijke groet,

mr. Monique Doomernik

tijger1
door tijger1 - Sep 29, 2016 om 14:19
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Masr dan vult u toch gewoon dat formulier opnieuw in. Beetje extra werk, maar dat maakt toch niets uit.

th
door thamdee Sep 30, 2016 om 11:06
0 Antwoorden / 2 Vragen

Dan stelt een afspraak dus niets meer voor, en dan hoef je toch ook geen afspraak maken.

uwjurist
door uwjurist - Sep 29, 2016 om 14:23
1043 Antwoorden / 0 Vragen

Schrijf ze terug en wijs ze op de schriftelijke afspraak. Daarbij kunt u ook nog aangeven dat uw situatie niet veranderd is.
Met vriendelijke groet,
mr. Monique Doomernik

th
door thamdee Sep 30, 2016 om 11:09
0 Antwoorden / 2 Vragen

Geachte mw.M.Doomernik, ik dank u voor uw advies, en heb hun een brief teruggeschreven met als bijlage mijn huidige en hetzelfde AOW uitkering met AIO aanvulling.
met vriendelijke groet,
Thamdee

tijger1
door tijger1 Sep 30, 2016 om 11:17
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Nou, dan hebt u hun vragen toch beantwoord? Prima.