rb
door rbodegraven Aug 12, 2017 om 10:49
Geldzaken & recht

Arno brandt zadel

Ik heb vorig jaar nieuw zadel gekocht voor mijn paard toen het zadel een paar maanden oud was ben ik een weekend weggeweest naar het bos toen hebben we een behoorlijke regenbui gehad en bleek mijn zadel het leer helemaal lelijk en beschadigd was maar een zadel van €1950,- moet daar tegen kunnen nou fijn zadel maker gebeld gekomen die heeft het zadel naar de fabriek in Engeland gestuurd na 2 maanden heb ik een nieuw zadel gekregen zadel was te beschadigd nu had ik dit nieuwe zadel in december gekregen en na 7 maanden is dit zadel ook best beschadigd op het zit gedeelte wat ook niet zo snel hoort op te trede het is dus al kaal aant worden ik zorg goed voor het zadel dus het klopt gewoon niet contact gehad met de zadel maker die vervolgens zegt dat zijn gebruikers sporen ik zeg ja die krijg je na een 1,5 a 2 jaar niet zo snel toen kwam
hij met het verhaal als ik dit naar Engeland stuur lachen ze je uit ik zeg wat wil je er dan aan gaan doen zegt hij niks ik heb nooit gezeik behalve bij jou wat ik geen antwoord vind aan een betalende klant ik zeg nou dan wil ik me geld terug dit is het 2e zadel zegt je denk toch zeker niet dat dat gaat gebeuren nou heeft hij foto's gemaakt en naar de fabrikant in Engeland gestuurd en het zadel moet idd weer opgestuurd worden wat hij dan zegt ja kan wel wat maanden gaan duren het is druk heb er nu geen tijd voor dat is nu een maand geleden en ik baal hiervan dus mijn vraag wat kan ik hiermee Mvg r

11215 7 Rapporteer

tijger1
door tijger1 - Aug 12, 2017 om 10:56
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Zadel opsturen dus.

rb
door rbodegraven Aug 12, 2017 om 11:12
Antwoorden / 1 Vragen

Dat gaat nog een aantal maanden duren voordat hij het haalt

sjjoppy
door sjjoppy - Aug 12, 2017 om 11:17
7225 Antwoorden / 3 Vragen

Als het zadel terug is goed invetten met zadelzeep.

rb
door rbodegraven Aug 12, 2017 om 17:08
Antwoorden / 1 Vragen

Zadelzeep zorgt ervoor dat het leer verkleurt dat is dus ook niet de bedoeling ik heb invet spul bij het zadel gekregen wat ik met regelmaat sowieso 1 keer per maand gebruik

Topantwoord

marita5
door marita5 - Aug 12, 2017 om 12:24
11545 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo RBodegraven,

Zijn gesloten wegens vakantie tot 28 augustus .
Plaats een klacht op FB misschien helpt dit , klik op de rode regels .

https://nl-nl.facebook.com/pg/Brandt-Zadels-183413371705534/posts/?ref=page_internal

Lees ook hier , bij onderhoud ,

https://www.brandt-zadels.nl/onderhoud

Ge
door Genee - Aug 12, 2017 om 16:05
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Dit zadel kreeg u ook pas na 2 maanden.
Vraag me eigenlijk wel af wat voor soort leer dat is, na één regenbui beschadigd en lelijk.
En nu na 7 maanden weer beschadigd, en gebruikssporen?
Dit wordt, in nog geen jaar, dan waarschijnlijk uw derde zadel al, Ik zou de kwaliteit van het zadel toch eens laten beoordelen door een kenner, bij een manege misschien?

rb
door rbodegraven Aug 12, 2017 om 17:06
Antwoorden / 1 Vragen

Nou ik zit al heel lang in de paarden maar dit leer ziet er zo mooi uit maar kan niks hebben het huidige zadel heb ik nog niet mee in de regen gereden dus weet niet wat dit zal doen maar goed is het sowieso niet

Ge
door Genee Aug 12, 2017 om 17:17
1509 Antwoorden / 1 Vragen

Kwaliteit en mooi zijn twee verschillende dingen, kunstleer kan er ook mooi uizien.

Gerry1969
door Gerry1969 - Aug 13, 2017 om 01:52
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Gezien sommige reacties van ts zullen ze in Engeland wel zeggen
"What Comes around goes around".
Zadel is ouder als 6 maanden dus kom maar met bewijs. Punt!