se
door senna8j Apr 3, 2017 om 14:40
Geldzaken & recht

Ben weer gebeld en bedreigd zelfs door vesting financ

dit   gebeurd    vanaf    2008/2009   neckerman   in  slecht   water  verkeerden
ik zag   dat ik  bij  bkr   ingeschreven  stond    ,
word    al  jaren  tot  op  heden gebeld
ik    heb    nooit   schulden staan      maar ze  blijven  aan  de  gang    ,,
tot  nu    2017 vandaag   hij  gaf     niet  zijn  voornaam     want  dat  was  hij  niet  verplicht  .
met   bewoording    we gaan  dit   verhaal  is in een mooie   concept maken   en   dan gaan  we  verder   stappen  onder  nemen

ik  heb  ze vriendlijk  geantwoord     dat ze  moeten  op  houden    en  dat gewoon    niet goed  is   wat  ze doen     ,,   ik  vroeg  om de  opnamen  want  ze nemen het gesprek op      dacht  u dat  ,,    nee  hoor   ,,  u  kund   band   bij de  vidio winkel  kopen      ik  maak  een  mooie  verhaal     ,, u  hoort   wel    haak  er    op
  groet

795 4 Rapporteer

fa
door familyman - Apr 3, 2017 om 14:52
888 Antwoorden / 1 Vragen

Als u geen schuld heeft, 100% zeker, dan de volgende keer zeggen: "Wie eist, die bewijst" en leg de hoorn neer.
Zonder bewijs hebben ze bij de rechter geen poot om op te staan.

tenormin
door tenormin - Apr 3, 2017 om 14:59
16859 Antwoorden / 108 Vragen

@senna8j, je bent niet de enige hoor. Als je gewoon zeker weet dat je geen schuld hebt bij wie dan ook, deze lui zijn al vaker aangepakt, o.a. in Radar, maar ze laten zich toch niet stoppen, d.w.z. je hoeft ook nergens bang voor te zijn. En je angst aan laten jagen? Helemaal niet nodig: zij bluffen. En jij moet nergens meer op reageren. Kijk maar eens naar de klachten:

https://www.klacht.nl/vesting-finance/

zoekster1
door zoekster1 - Apr 3, 2017 om 15:28
1583 Antwoorden / 3 Vragen

Dien een klacht in bij consuwijzer

klik HIER en HIER

reflecs
door reflecs - Apr 3, 2017 om 15:34
1859 Antwoorden / 4 Vragen

@senna8j,
Er wordt onderzoek gedaan naar incassobureaus die niet niet goed handelen.
Dus bijvoorbeeld consumenten lastig vallen en op een oneerlijke manier onder druk zetten.

zoekster geeft hierboven de linken naar de pagina's waar u het kunt nalezen en waar u het kunt melden.