ge
door gerard 5966 Jul 15, 2013 om 12:34
Geldzaken & recht

Betaalafspraak

Mijn uitkerings org. heeft mijn huur betaald zonder huurverhoging €13.83 daar heb ik over gebeld en zou de 20e betalen. ia goedgekeurd.
nu heb ik een herinnering dat ik voor de 16e moet betalen anders krijg ik € 25 aanmaningskosten wat nu te doen heb gebeld maar krijg te horen "daar hebben wij niets mee te maken"
Hoe zit dit ?

1108 5 Rapporteer

rapil
door rapil - Jul 15, 2013 om 12:51
433 Antwoorden / 0 Vragen

Gewoon OP TIJD het juiste bedrag betalen!

me
door mein33 - Jul 15, 2013 om 15:17
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Heeft u de uitkeringsorg. die uw lasten betaald op tijd geinformeerd over de huurverhoging die u is aangezegd. Als zij hiervan niet op de hoogte waren dan zijn kunnen ze die ook niet tijdig betalen.
Ik zou de achterstand zelf maar tijdig betalen om problemen te voorkomen en het geld terugvragen bij de uitkeringsorg.
U bent en blijft altijd persoonlijk verantwoordelijk voor de verstrekking van de juiste gegevens en de betalingen ondanks dat deze door een derde partij worden uitgevoerd.

ge
door gerard 5966 - Jul 15, 2013 om 16:51
1 Antwoorden / 1 Vragen

Zo even naar de rechtswinkel daarvandaan 1 telefoontje naar de woningbouw en de aanmaning is ingetrokken ze waren vergeten dat er al een betalingsovereenkomst was.

dearagain
door dearagain - Jul 15, 2013 om 17:33
2462 Antwoorden / 7 Vragen

*prima, dat scheelt weer € 25,-

zoekster
door zoekster - Jul 15, 2013 om 18:40
10965 Antwoorden / 34 Vragen

[quote=gerard 5966 schreef op maandag 15 jul 2013, 12:34]Mijn uitkerings org. heeft mijn huur betaald zonder huurverhoging €13.83 daar heb ik over gebeld en zou de 20e betalen. ia goedgekeurd.
nu heb ik een herinnering dat ik voor de 16e moet betalen anders krijg ik € 25 aanmaningskosten wat nu te doen heb gebeld maar krijg te horen "daar hebben wij niets mee te maken"
Hoe zit dit ?

Hadden ze er nu toch wel iets mee te maken?