snowgirl
door snowgirl Apr 13, 2012 om 13:14
Geldzaken & recht

Energie leverancier

mijn contract loopt af mijn mijn energieleverancier.

nu is er tegenwoordig zoveel keuzes en mogelijkheden

wie kan mij goed uitleggen waar ik op moet letten

ik zie op internet zoveel aanbiedingen
maar wat is goed

en wat zijn valkuilen
wat moet ik vooral niet doen

vastzetten voor een paar jaar of een jaar?
eneco, nuon, energiedirect enz enz
ik zit nu bij eneco..
lekker blijven zitten? of overstappen..

561 4 Rapporteer

getty
door getty - Apr 13, 2012 om 16:18
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Dit is zo persoonlijk dat je toch echt zelf op onderzoek uit moet gaan.
Als je via internet zoekt op vergelijkingssite energie dan kun je diverse gegevens invoeren en op die manier een aanbieder vinden die bij je past en die het goedkoopst is.

tenormin
door tenormin - Apr 13, 2012 om 16:19
16849 Antwoorden / 108 Vragen

bijna elke energieleverancier doet je een leuke aanbieding, voor een bepaalde looptijd. De één wat langer dan de ander. Als je zin in shoppen hebt kun je de energieaanbiedingen op het net nalopen. Met je verbruik van je laatste rekening naast je kun je één en ander invullen op diverse sites (zonder er dan direkt aan vast te zitten). Ik heb van eneco (na zoekwerk en rekenen) een aanbieding gekregen tot mei 2015 die mij wel van pas kwam; maar in wezen ontloopt het elkaar niet echt veel. Althans, dat is mijn idee.

tenormin
door tenormin - Apr 13, 2012 om 16:20
16849 Antwoorden / 108 Vragen

getty, dit was bijna "klokslag".

rm
door rma070 - Apr 14, 2012 om 05:13
52 Antwoorden / 1 Vragen

let er op dat de transporten enzo OOK binnen het contract vallen en je bijvoorbeeld geen extra rekening krijgt van de netbeheerder