me
door mein33 Sep 16, 2023 om 15:19
Geldzaken & recht

Geboren Amsterdammer.

Geachte Geboren Amsterdammer,

Op 11 juli jl. plaatste u een topic genaamd " steiger gebouwd vlak voor vakantietijd".

In alle eerlijkheid vraag ik mij af hoe het e.e.a. tot heden is verlopen ?

Vr.gr. Mein33

1930 5 Rapporteer
Thijs12
door Thijs12 - Sep 16, 2023 om 18:13
541 Antwoorden / Vragen

Blijkbaar zijn alle inbraken door de betreffende verzekeraars betaald. Of toch door de woningbouwvereniging? In ieder geval nog geen conflicten hier gemeld.

Mabelle
door Mabelle Sep 16, 2023 om 18:55
427 Antwoorden / 1 Vragen

Ik vermoed dat het hele complex is gestolen.;-))

ne
door neodutchio Sep 16, 2023 om 22:45
5154 Antwoorden / 12 Vragen

Of alleen de laptop van Geboren Amsterdammer.

Thijs12
door Thijs12 Sep 17, 2023 om 10:49
541 Antwoorden / Vragen

Hij zal wel in de klinch liggen met de woningbouwvereniging en de verzekering wie het gaat betalen. In plaats van meteen naar zijn verzekering te gaan heeft hij de verzekering gezegd dat zij niet hoeven te betalen omdat de woningbouwvereniging verantwoordelijk is.
De verzekering zegt dan OK dan regel het maar. Prima

tenormin
door tenormin - Sep 17, 2023 om 00:37
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Voorlopig lijkt @ geboren amsterdammer niet aanwezig. Vakantie of iets anders?

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer Sep 18, 2023 om 03:38
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Tenormin ,

Er is een storing bij het ontvangen van emails bij Outlook.

mahadma
door mahadma - Sep 17, 2023 om 10:57
11543 Antwoorden / 51 Vragen

Zou GA zelf gestolen zijn?

Ja
door JannyBoe - Sep 17, 2023 om 13:01
519 Antwoorden / Vragen

Het oorspronkelijke bericht staat hier en daar is te zien dat de redactie het het topic gesloten heeft met de toevoeging 'houd het in het vervolg vriendelijk en inhoudelijk'
Lekker laten zitten zou ik zeggen, de kans dat een voortzetting inhoudelijk blijft is al verkeken.

me
door mein33 Sep 17, 2023 om 16:08
5658 Antwoorden / 28 Vragen

Hetgeen u schrijft had ik ook gelezen, vandaar mijn (persoonlijke) vraag aan @geborenamstrdammer.

tenormin
door tenormin Sep 17, 2023 om 16:14
16836 Antwoorden / 108 Vragen

Maar "persoonlijke vragen" verwijderd de moderator ook, @mein33. Dat is het enige dat ik dan bij Tros Radar panel wel praktisch vind. Elkaar, zonder anderen te storen, een vraagje stellen.

me
door mein33 Sep 17, 2023 om 17:55
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@tenormin,

"Niet geschoten altijd mis" denk ik dan maar. ;-))
Hopelijk reageert @GA nog voordat mijn vraag verwijdert wordt.

Mabelle
door Mabelle Sep 17, 2023 om 17:56
427 Antwoorden / 1 Vragen

Panelleden van Radar kunnen elkaar, zonder anderen te storen, niet een vraag stellen.

me
door mein33 Sep 17, 2023 om 18:01
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@mabelle,

Middels een persoonlijk bericht is onderling contact tussen de deelnemers wel mogelijk bij de concullega omroep.

Mabelle
door Mabelle Sep 17, 2023 om 18:19
427 Antwoorden / 1 Vragen

@mein33: Maar dat betreft het forum, niet het (test)panel.

tenormin
door tenormin Sep 17, 2023 om 18:21
16836 Antwoorden / 108 Vragen

@mabelle, zeker wel. Ik heb er zelfs 3 van de beste vrienden aan overgehouden. Je kon altijd een PB sturen en als het goed zat, ging je gewoon mailadressen uitwisselen. Ik zit nu niet meer op Tros Radar. Geen zin in meer. Wel gewacht tot mijn rehabilitatie. Waar het forum mij uitnodigde om weer online bij hen te komen. Waarna ik: bedankt maar ik kom niet meer. Was veel gebeurd destijds. Ook met Moneyman, hij is wel teruggekomen. Ik dus nooit meer. Lees wel eens mee, heb nog gewoon toegang, alleen, ik ga er niet meer op.

sira
door sira Sep 18, 2023 om 14:37
2345 Antwoorden / 24 Vragen

PB is nog altijd mogelijk bij Radar, maar ik zit er ook niet meer op vanwege de ellenlange discussies.

Topantwoord

Geboren Amsterdammer
door Geboren Amsterdammer - Sep 18, 2023 om 03:36
1767 Antwoorden / 31 Vragen

Geachte Mein33,

Vanuit de woningbouwvereniging hebben wij ( als bewonerscommissie) excuses gekregen .

De ladders worden nu aan de ketting gelegd.

me
door mein33 Sep 18, 2023 om 10:25
5658 Antwoorden / 28 Vragen

@GA,  dank voor uw reactie en hopelijk blijft het goed gaan.