door willemvl Nov 16, 2011 om 15:47
Geldzaken & recht

Inbouwapparatuur in een huurhuis

Mijn huis staat al enige tijd te koop. ik woon er niet meer in. Om toch wat inkomsten te genereren heb ik het tijdelijk verhuurd. Nu blijkt de ingebouwde magnetron defect te zijn. Komen de kosten voor reparatie/vervanger voor rekening van de huurder of de verhuurder?

715 2 Rapporteer

ro
door ron530 - Nov 16, 2011 om 16:06
4084 Antwoorden / 17 Vragen

Voor de verhuurder, de magnetron behoort bij het verhuurde.

sw
door swat1500 - Nov 16, 2011 om 23:20
3795 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=ron530 schreef op woensdag 16 nov 2011, 16:06]Voor de verhuurder, de magnetron behoort bij het verhuurde.

Tenzij u wat anders in de huurovereenkomst bent overeengekomen met de huurder maar dat bent u niet anders had u de vraag niet gesteld.