ha
door harry -tike Jan 11, 2017 om 21:26
Geldzaken & recht

Is goedkope hypotheek een solide partner

in september via internet contact gezocht met goedkope hypotheek ivm lagere lasten
i.p.v. direct antwoord kwam een advieseur langs .Na gegevens en wensen verzameld te hebben was de eerste conclusie 220 ,00 euro
daarna kwam een advies en een vervolg gesprek ,advies nieuwe hypo voor 30 jaar a,240,00 euro
de offerte kwam binnen 370,00 euro
ben nu 4  maand verder en de maandlasten zijn al opgelopen naar 420,00 euro
de insteek was lagere lasten ,maar ben nu duurder uit dan voorheen

is hier wat aan te doen

mv gr harry/tike oost
[edit redactie: persoonlijke gegevens]

1156 4 Rapporteer

tenormin
door tenormin - Jan 11, 2017 om 21:32
16845 Antwoorden / 108 Vragen

U zit op een openbaar forum. U heeft een uur de tijd om uw email adres weg te halen, wat ik maar zou doen, als u al een boodschap krijgt dat er is gereageerd op uw vraag. Kan verder geen advies geven over uw vraag. U kunt dus de bewerk knop gebruiken om het e-mail adres weg te halen.

tijger1
door tijger1 - Jan 11, 2017 om 22:11
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Maar u zult uw hypotheek toch nog niet gewijzigd hebben? Als het duurder wordt, zou ik maar blijven waar u nu zit.

Hebt u eigenlijk een dienstverleningsdocument getekend? Weet u wel wat al die "adviezen" gaan kosten? En weet u ook hoeveel boete u moet betalen aan de oude geldgever?

En haal uw privé gegevens weg.

tenormin
door tenormin Jan 11, 2017 om 22:14
16845 Antwoorden / 108 Vragen

Dat gaat dus niet meer lukken, privé gegevens weghalen ☻

tijger1
door tijger1 Jan 11, 2017 om 22:46
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Het is toch  verschrikkelijk, zetten alles zo maar neer.

Gerry1969
door Gerry1969 - Jan 11, 2017 om 22:55
3449 Antwoorden / 25 Vragen

Is goedkope hypo een solide partner?
Volgend mij heeft u zelf al een duidelijk antwoorden gegeven.

ra
door raarmaarwaar - Jan 13, 2017 om 03:13
41 Antwoorden / 1 Vragen

Als u iets getekend  heeft , wat is het
 probleem dan?