ki
door kibebo Mar 9, 2011 om 20:03
Geldzaken & recht

Kibebo

Ik heb al jaren een geschil met mijn woningbouwverening. n.m.l. mijn c.v. werkte al jaren niet goed, ik heb meer dan 30 keer iemand over de vloer gehad met de gekste oplossingen.Uiteindelijk zitting huurcommissie erbij, was telaat door omstandigheden maar de WB heeft gewoon gelogen en gezegd dat de c.v. het wel deed. Nu in januari 2011 is hij eindelijk gemaakt en wordt er gezegd hij doet het nu toch.Wat moet je hiermee ben in alle staten kunnen woningbouwverenigingen hier zomaar mee weg komen?? Heb voor alles bewijs,Ik weet dat ik de enigste niet ben met problemen. Het woord fatsoen kennen ze dan ook niet.

857 6 Rapporteer

vladja
door vladja - Mar 9, 2011 om 20:07
8293 Antwoorden / 27 Vragen

Als kibebo jouw wachtwaard is, verander het dan nu.

Vladja

ki
door kibebo - Mar 9, 2011 om 20:15
11 Antwoorden / 7 Vragen

waarom? wachtwoord is het. Plus het heeft voor mij een betekenis. ben benieuwd waarom ik het ,,moet,, veranderen

valerius-2
door valerius-2 - Mar 9, 2011 om 20:43
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kibebo schreef op woensdag 9 mrt 2011, 20:15]waarom? wachtwoord is het. Plus het heeft voor mij een betekenis. ben benieuwd waarom ik het ,,moet,, veranderen Omdat dus anderen via jouw acount hier alles neer kunnen zetten!

birdies
door birdies - Mar 9, 2011 om 20:43
6104 Antwoorden / 31 Vragen

[quote=kibebo schreef op woensdag 9 mrt 2011, 20:15]waarom? wachtwoord is het. Plus het heeft voor mij een betekenis. ben benieuwd waarom ik het ,,moet,, veranderen

Misschien omdat iedereen nu onder jouw account kan werken????

ki
door kibebo - Mar 9, 2011 om 21:00
11 Antwoorden / 7 Vragen

Ik ben gek

valerius-2
door valerius-2 - Mar 9, 2011 om 23:48
7840 Antwoorden / 95 Vragen

[quote=kibebo schreef op woensdag 9 mrt 2011, 21:00]Ik ben gek Waarop?