ke
door keesleidekker Jul 17, 2012 om 17:21
Geldzaken & recht

Media Markt Cadeaukaart

Hallo,

Ik heb 3 Media Markt Cadeaukaarten en wil op de webshop cd's bestellen. Op de webshop kan als betaalmogelijkheid, als je alleen cd's bestelt, alleen maar voor Ideal gekozen worden. Op de Cadeaukaart staat "te gebruiken in alle Media Markt vestigingen, onze webshop en onze downloadshop."
Ik heb hier overgeklaagd, en de reactie is: "Via de webshop is het inderdaad nog niet mogelijk ..." En dat is wel bizar want via dezelfde webshop kan ik wel een harde schijf bestellen en met de Cadeakaart. betalen. Het is ook niet van deze tijd om maar te reageren dat het nog niet mogelijk is om de Cadeaukaarten te gebruiken zonder een oplossing aan te bieden.

Graag krijg ik advies hoe te handelen.

m.v.g.
Kees Leidekker

14877 8 Rapporteer

getty
door getty - Jul 17, 2012 om 17:36
4179 Antwoorden / 10 Vragen

Gewoon even naar de mediamarkt gaan en het daar in de winkel kopen?
Zonder gekheid, wat niet kan kan niet, dat kunnen wij ook niet voor u oplossen.

linoge
door linoge - Jul 17, 2012 om 17:42
70 Antwoorden / 0 Vragen

Ga naar een vestiging. Als jij 3 kaarten hebt, dan heb je die gekregen, omdat er een vestiging in de buurt zit (kan me niet voorstellen dat je zoiets krijgt als de dichtstbijzijne MM 50 km verderop ligt), of omdat je nogal veel terug brengt.
Je kan wel overal een probleem van maken.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2012 om 17:46
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo keesleidekker,

.....Graag krijg ik advies hoe te handelen......

Naar een filiaal gaan en daar cd's uitzoeken en met de cadeaukaarten betalen.

Suc6

ke
door keesleidekker - Jul 17, 2012 om 17:53
2 Antwoorden / 1 Vragen

Nog even een toelichting. De cd's die ik zoek staan helemaal niet in de winkel.

getty
door getty - Jul 17, 2012 om 17:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen

[quote=keesleidekker schreef op dinsdag 17 jul 2012, 17:53]Nog even een toelichting. De cd's die ik zoek staan helemaal niet in de winkel.

Dan laten bestellen in de winkel? Heb ik ook een keer bij MM gedaan, ze bestellen dan bij hun eigen webshop en wordt afgeleverd in de winkel, en kunt u gewoon met de kadokaarten betalen. Zou moeten kunnen.,

tenormin
door tenormin - Jul 17, 2012 om 18:50
16829 Antwoorden / 108 Vragen

keesleidekker, via de webshop is het inderdaad nog niet mogelijk, heeft u gevraagd hoe lang/kort het duurt voordat het wel mogelijk is? Misschien kunt u de cadeau bonnen van MM dan nog even bewaren (let wel op eventuele vervaldatum).

ke
door keesleidekker - Jul 17, 2012 om 20:30
2 Antwoorden / 1 Vragen

Getty. Eerst heb ik op de webshop geprobeerd de cd's te kopen. Toen dat niet lukte ben ik naar de winkel gegaan. Daar werd gezegd dat cd's gewoon met de Cadeaukaart op de webshop betaald konden worden. Dus toch weet geprobeert. Kan echt niet. Morgen ga ik weer naar de winkel.

Tenormin. Nee ik heb niet gevraagd wanneer betalen met de Cadeaukaart op de webshop mogelijk is. Ik vind dat ook geen oplossing. Als ik naar de Free Record Shop ga en ik wil een cd bestellen van de webshop en ik wil betalen met Freebees is er geen elkel probleem. Je krijgt gewoon een telefoontje als hij binnen is. Het verschil in service kan bijna niet groter zijn.

edrick3
door edrick3 - Jul 17, 2012 om 20:40
27632 Antwoorden / 85 Vragen

@keesleidekker,

.....Morgen ga ik weer naar de winkel......
En laat ze daar dan maar - zoals al door anderen ook is aangegeven - de gewenste cd's voor je bestellen.
Zou toch te gek zijn als dat niet mogelijk was.
Laat ze je anders maar eens laten zien hoe je die cd's bij de webshop met die cadeaukaarten moet betalen. Komen ze er zelf achter dat dat niet gaat.

Suc6