Opzeggen ABN-AMRO Rekening
Wij proberen nu al een maand onze ABN-AMRO rekeningen op te zeggen. Alle rekeningen leeggehaald vervolgens electronisch geprobeerd. Dat lukte niet. Vervolgens gebeld en na 45 minuten werd toegezegd dat opzeggingsformulieren gemaild zouden worden. Die kwamen niet, dus nog een keer gebeld en nog een keer. Vervolgens langs gegaan bij het bankfiliaal. En steeds weer een ander excuus; de beleggingsrekening kon niet opgezegd worden, de overstapservice loopt nog. Weer gebeld en nog een keer. Uiteindelijk toegezegd gekregen dat de rekeningen stopgezet zijn. Na een maand kwamen er eindelijk 3 (!) opzeggingsformulieren (van alleen de spaarrekening !) in de bus. Weer gebeld, waarbij ontkend werd dat de rekeningen stopgezet zijn.
We zijn ten einde raad en willen onmiddelijk van deze bank af. Niet alleen vanwege dit verhaal. Maar vanwege eerdere serieuze klachten over de service. Hoe krijgen we dat voor elkaar ?!
Hallo mapimapi ,
Dien een klacht in bij Abn- Amro bank , zie hier .
https://www.abnamro.nl/nl/prive/contact/klacht/f_klacht-indienen.html
Zou ook hier een klacht plaatsen ,
http://www.klachtenkompas.nl/abn-amro
Beste Mapimapi,
Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Hoewel wij het betreuren dat u uw rekening(en) bij ons wilt opzeggen, zou dit zeker niet zoveel problemen/moeite moeten opleveren. Uit uw verhaal begrijp ik dat wij hierin meerdere steken hebben laten vallen, waarvoor mijn excuses.
Ik zou graag telefonisch contact met u opnemen om te kijken hoe we uw rekeningen zo snel mogelijk kunnen beëindigen. Zou u daarom uw telefoonnummer willen sturen naar webcare@nl.abnamro.com? U kunt in uw e-mail ook aangeven op welke dagen en tijdstippen u bereikbaar bent. Ik zal op het gewenste moment contact met u opnemen. In het onderwerp van de e-mail kunt u aangeven ‘Kassa Vara - Opzeggen ABN-AMRO Rekening - 16062’.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Witjes
Bedankt voor alle reacties. We hebben onmiddellijk (10 maart 2016) een reactie gestuurd naar het mailadres dat door de ABN-Amro gepost is. Krijgen we onderstaande respons }-; Wat een hopeloze bank !
-------- Forwarded Message --------
Subject: | AUTO: Webcare is out of the office (returning 21-03-2016) |
---|---|
Date: | Thu, 10 Mar 2016 18:25:15 +0100 |
From: | Webcare@nl.abnamro.com |
To: |
I am out of the office until 21-03-2016. Note: This is an automated response to your message "Kassa Vara - opzeggen ABN-AMRO rekening" sent on 10-03-2016 18:25:03. This is the only notification you will receive while this person is away. This message has been sent by ABN AMRO Bank N.V., which has its seat at Gustav Mahlerlaan 10 (1082 PP) Amsterdam, the Netherlands, and is registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 34334259.
Nou ja zeg, wat een sof. Misschien kunt u het op de facebookpagina van ABN AMRO proberen. Dit geblunder ondersteunt uw verhaal wel volledig.
Hebben ze dan maar 1 webcare medewerker, dat u nu tot 21 maart moet wachten?
Beste MAPIMAPI,
Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht. Bedankt voor dit gesprek en uw feedback!
Ik ga ervan uit dat alles nu naar wens is afgehandeld. Zoals afgesproken hoor ik het graag wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft.
Met vriendelijke groet,
ABN AMRO Webcare
Dhr. R.C.A. Keijsers
Topantwoord
Hartelijk dank voor uw hulp allemaal.
Met behulp van Dhr. R.C.A. Keijsers is het nu prima opgelost !
Nieuw op Vraag & Beantwoord
Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?
Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer
Garantie Dyson stofzuiger
Goedemiddag, Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden. Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen. Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer
Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?
zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag. Lees meer
Populair in Geldzaken & Recht
Wie is aansprakelijk voor doodbijten hond
Vorige week is het hondje van mijn zus in een paar minuten doodgebeten door een pitbull Die pitbull was ontsnapt uit de tuin van een buurman wiens dochtertje de poort open had laten staan. Mijn zus heeft de buurman aansprakelijk gesteld en 400 euro verlangd om een nieuwe hond te kunnen kopen (haar hondje was nog maar net een jaar oud). Nu wil het geval dat de buurman niet de eigenaar is van de ... Lees meer
Mag mijn huurbaas de woning incl mijn inboedel fotograferen bij het verkopen van de woning?
Mijn huurbaas heeft kenbbaar gemaakt de woning waar ik met mijn vriendin 3 jaar woon, te willen verkopen.
Nu wil ze ook foto's komen maken voor op internet, terwijl er al oude foto's zijn van toen hun hier nog woonde.
Deze woning heeft toen namelijk al eens te koop gestaan.
Ik vroeg mij af of dit zomaar mag en wat mijn rechten zijn. Zelf heb ik dit liever niet ivm privacy.
...
Lees meer
Gesjoemeld met mijn uren
Hallo allemaal,
Ook ik heb een vraag die ik graag wil stellen.
Afgelopen 2 en half jaar ben ik dienst geweest bij een groot bedrijf in de detailhandel. Nu ben ik de afhelopen maand helaas in de ziektewet beland en heb ik besloten om afscheid te nemen en ergens anders te gaan werken. Nu heb ik mijn laatste loonstrook ontvangen waar op staat dat ik in mijn ziektewet verlof uren heb staan e
...
Lees meer