Ma
door MaPiMaPi Mar 9, 2016 om 18:53
Geldzaken & recht

Opzeggen ABN-AMRO Rekening

Wij proberen nu al een maand onze ABN-AMRO rekeningen op te zeggen. Alle rekeningen leeggehaald vervolgens electronisch geprobeerd. Dat lukte niet. Vervolgens gebeld en na 45 minuten werd toegezegd dat opzeggingsformulieren gemaild zouden worden. Die kwamen niet, dus nog een keer gebeld en nog een keer. Vervolgens langs gegaan bij het bankfiliaal. En steeds weer een ander excuus; de beleggingsrekening kon niet opgezegd worden, de overstapservice loopt nog. Weer gebeld en nog een keer. Uiteindelijk toegezegd gekregen dat de rekeningen stopgezet zijn. Na een maand kwamen er eindelijk 3 (!) opzeggingsformulieren (van alleen de spaarrekening !) in de bus. Weer gebeld, waarbij ontkend werd dat de rekeningen stopgezet zijn. 

We zijn ten einde raad en willen onmiddelijk van deze bank af. Niet alleen vanwege dit verhaal. Maar vanwege eerdere serieuze klachten over de service. Hoe krijgen we dat voor elkaar ?!

12176 8 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

getty
door getty - Mar 9, 2016 om 18:55
4179 Antwoorden / 10 Vragen
0

Dien een officiële klacht in

marita567
door marita567 - Mar 9, 2016 om 19:18
1576 Antwoorden / 17 Vragen
1

Hallo mapimapi , 

Dien een klacht in bij Abn- Amro bank , zie hier .

https://www.abnamro.nl/nl/prive/contact/klacht/f_klacht-indienen.html 

Zou ook hier een klacht plaatsen , 

http://www.klachtenkompas.nl/abn-amro

abnamro
door abnamro - Mar 10, 2016 om 12:33
142 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste Mapimapi,

Bedankt voor het plaatsen van uw klacht. Hoewel wij het betreuren dat u uw rekening(en) bij ons wilt opzeggen, zou dit zeker niet zoveel problemen/moeite moeten opleveren. Uit uw verhaal begrijp ik dat wij hierin meerdere steken hebben laten vallen, waarvoor mijn excuses.

Ik zou graag telefonisch contact met u opnemen om te kijken hoe we uw rekeningen zo snel mogelijk kunnen beëindigen. Zou u daarom uw telefoonnummer willen sturen naar webcare@nl.abnamro.com? U kunt in uw e-mail ook aangeven op welke dagen en tijdstippen u bereikbaar bent. Ik zal op het gewenste moment contact met u opnemen. In het onderwerp van de e-mail kunt u aangeven ‘Kassa Vara - Opzeggen ABN-AMRO Rekening -  16062’.

Met vriendelijke groet,

ABN AMRO Webcare
Dhr. R. Witjes

Ma
door MaPiMaPi - Mar 10, 2016 om 18:34
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Bedankt voor alle reacties. We hebben onmiddellijk (10 maart 2016) een reactie gestuurd naar het mailadres dat door de ABN-Amro gepost is. Krijgen we onderstaande respons }-; Wat een hopeloze bank !


-------- Forwarded Message --------
Subject: AUTO: Webcare is out of the office (returning 21-03-2016)
Date: Thu, 10 Mar 2016 18:25:15 +0100
From: Webcare@nl.abnamro.com
To:  


I am out of the office until 21-03-2016.




Note: This is an automated response to your message "Kassa Vara - opzeggen
ABN-AMRO rekening" sent on 10-03-2016 18:25:03.

This is the only notification you will receive while this person is away.

This message has been sent by ABN AMRO Bank N.V., which has its seat at
Gustav Mahlerlaan 10 (1082 PP) Amsterdam, the Netherlands, and is
registered in the Commercial Register of Amsterdam under number 34334259.

zoekster1
door zoekster1 - Mar 10, 2016 om 19:05
1583 Antwoorden / 3 Vragen
1

Nou ja zeg, wat een sof. Misschien kunt u het op de facebookpagina van ABN AMRO proberen. Dit geblunder ondersteunt uw verhaal wel volledig.

Hebben ze dan maar 1 webcare medewerker, dat u nu tot 21 maart moet wachten?

abnamro
door abnamro - Mar 11, 2016 om 10:54
142 Antwoorden / 0 Vragen
0

Beste MAPIMAPI,

 

Zojuist heb ik u telefonisch gesproken over uw klacht. Bedankt voor dit gesprek en uw feedback!

 

Ik ga ervan uit dat alles nu naar wens is afgehandeld. Zoals afgesproken hoor ik het graag wanneer u nog vragen of opmerkingen heeft.

 

 

Met vriendelijke groet,

 

ABN AMRO Webcare

Dhr. R.C.A. Keijsers

Topantwoord

edrick3
door edrick3 - Mar 11, 2016 om 11:09
27632 Antwoorden / 85 Vragen
12

Blijkbaar is alles nu toch nog goed gekomen!?
Neem aan dat er nog een berichtje van TS volgt.

Ma
door MaPiMaPi - Mar 28, 2016 om 11:50
2 Antwoorden / 1 Vragen
0

Hartelijk dank voor uw hulp allemaal.

Met behulp van Dhr. R.C.A. Keijsers is het nu prima opgelost !

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

anita555
anita555 - May 31, 2024 om 20:46
Vakantie & reizen

Kun je naar Londen als je nog schulden hebt bij een advocaat?

Mijn zoon wil binnenkort alleen een weekendje naar Londen, maar hij heeft nog schulden bij een advocaat. Engeland is geen lid meer van de Europese unie. Kan hij dan alsnog door de douane van Engeland? Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer

mijnnaamwashaas2345
mijnnaamwashaas2345 - May 23, 2024 om 11:18
Voeding & gezondheid

Wie heeft ervaring met een beeldschermbril?

zijn er verziende mensen (leesbrildragers) die een beeldscherm- of computerbril hebben? Ik heb sinds kort een leesbril maar die werkt niet voor mijn laptopscherm, vandaar de vraag.  Lees meer