jo
door josk Feb 1, 2013 om 13:48
Geldzaken & recht

Ouderen alle kanten gepakt

u heeft staan: "ouderen alle kanten gepakt', wat dacht u dan van de gehandicapten!!

558 7 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Feb 1, 2013 om 13:54
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo josk,

Je zit nu op een openbaar forum.

En wat dacht je van de oudere gehandicapte?

Dit lijkt me toch echt meer iets voor Discussies!!

Met vr.gr.

gompy2
door gompy2 - Feb 1, 2013 om 15:43
2796 Antwoorden / 0 Vragen

[quote=josk schreef op vrijdag 1 feb 2013, 13:48]u heeft staan: "ouderen alle kanten gepakt', wat dacht u dan van de gehandicapten!!
Ho ho wel op je beurt wachten ja...
De oudjes zijn blij dat ze nog een keer gepakt worden, en dat plezier wil jij ze ontnemen door snel even voor te glippen?
Bruut!

jo
door jorisw - Feb 1, 2013 om 15:53
4340 Antwoorden / 1 Vragen

Of mensen die hun kinderen naar de opvang moeten doen omdat ze bjivoorbeeld graag in de ouderenzorg willen werken? Die leveren ook veel in.

Cookies
door Cookies - Feb 1, 2013 om 20:55
13336 Antwoorden / 36 Vragen

[quote=josk schreef op vrijdag 1 feb 2013, 13:48]u heeft staan: "ouderen alle kanten gepakt', wat dacht u dan van de gehandicapten!!

En wat dacht u dan van de werkenden?

Het is heel simpel: iedereen levert in en vanzelfsprekend vindt iedereen het voor zijn eigen 'groep' het ergst.

wi
door wimmers - Feb 1, 2013 om 23:50
47 Antwoorden / 8 Vragen

Goedenavond

De ouderen hebben al gewerkt en nu worden ze extra genaaid om ze te laten boeten omdat ze gespaard hebben.
En maar gouden handdrukken blijven uitdelen en geld geven aan onze integere politici omdat ze aanwezig zijn in de kamer ,ik krijg ook geen presentiegeld als ik ga werken.
Mijn schoonvader heeft een mooie opmerking gemaakt ,als je een huis afbreekt begin je ook niet onderaan maar aan de top.

Christel

tijger1
door tijger1 - Feb 2, 2013 om 09:59
42060 Antwoorden / 21 Vragen

@wimmers

Niemand "boet" omdat hij gespaard heeft. Mensen sparen voor hun oude dag en als die is aangebroken, willen ze het daar niet aan besteden.

Tweede Kamerleden krijgen geen presentiegeld, maar een schadeloosstelling. Dus ook als ze niet aanwezig zijn.

je
door jessica- - Feb 2, 2013 om 23:52
5 Antwoorden / 1 Vragen

Iedereen moet inleveren jong, oud gehandicapt of niet is allemaal heel erg.
Maar hoe komt dat, omdat eerst alles kan scootmobiel hier hulp daar, subsidie hier en daar pgb enz enz.
Is niks mis mee , mensen die het nodig hebben is het geweldig voor.
Maar wat dachten jullie van al het misbruik die er van is gemaakt.
Mensen die een scootmobiel in de schuur hebben die er vervolgens niet uit komt.
Kinder opvang heel erg leuk allemaal maar waarom moet de overheid betalen als ik een kind wil en ik wil werken.
Ja nu zeggen er heel veel van je moet wel met z:'n tweeen werken , klopt is ook zo.
Maar heel veel landen krijg je niks werk je niet pech gehad.
Zet je kinderen op de wereld red je maar.
Maar hier in nederland kon alles en daar hebben we met z'n allen van geprofiteerd en nu hebben we met z'n allen ook de lasten