Na
door Naomit Jul 15, 2016 om 15:23
Geldzaken & recht

Ov chipkaart

Goede dag ,
20 juni heb ik bericht gehad van ov dat mijn ov chipkaart is aangekomen bij hun.
Mijn ov chipkaart was defect geraakt en moest vervangen worden.
Op de site staat aangegeven dat ze 15 dagen de tijd hebben en dat binnen 15 dagen het bedrag dat op de ov chipkaart nog stond ( bijna 75 euro) terug gestort zou worden.
Na 15 dagen had ik nog steeds geen nieuwe ov en nog geen geld retour gehad.

Toen is mij gezegt dat ik nog maals 10 dagen moest wachten en dat het uiterlijk vandaag 15 juli op me rekening zou staan.
Nu staat het vandaag weer niet op mijn rekening en heb ik ov chipkaart weer gebeld. Ze zeggen mij niet wanneer het bedrag word overgemaakt en dat het in behandeling word genomen door de administratie. Als ik vraag of ik kan worden door verbonden met iemand van de administratie is dit absoluut niet mogelijk. Ik kan met niemand worden door verbonden en ik kan geen datum krijgen wanneer ik eindelijk mijn geld terug krijg met pijn en moeite willen ze me met 5 dagen terug bellen.

Ik word hier zo boos om en weet niet wat ik er aan kan doen.
Ik vind het ronduit belachelijk dat op hun site staat vermeld dat het binnen 15 dagen word geregeld en ik al 25 dagen wacht met nog geen enkel resultaat 
Ze zeggen dat ze een storing hebben en niks kunnen doen
Wat kan ik nu het beste doen?


893 3 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

gerbera
door gerbera - Jul 15, 2016 om 16:01
7382 Antwoorden / 14 Vragen
1

Een aangetekende brief sturen met een termijn waarbinnen het teruggestort moet zijn. Zo niet dat dan alle (incasso)kosten op hen worden verhaald.

marita5
door marita5 - Jul 15, 2016 om 16:12
11545 Antwoorden / 15 Vragen
2

Hallo Naomit  , 

Een vriend van mij had dezelfde ervaring was een verschrikking , dit grapje duurde bijna 3 maanden .
Wanneer u een abonnement bij een vervoerder heeft , neem dan eens contact op met deze vervoerder dit was de oplossing bij mijn vriend .
Het was op tijd van nog geen 5 dagen opgelost .

Na
door Naomit Jul 15, 2016 om 16:25
Antwoorden / 2 Vragen

Ooh dat is inderdaad een goede. Ik heb een abbodement bij de ns zal ze zo gelijk bellen

marita5
door marita5 Jul 15, 2016 om 16:27
11545 Antwoorden / 15 Vragen

@Naomit , exact vriend van mij had ook een abonnement bij Ns zij hebben alles geregeld want hij kon geen gebruik maken van zijn abonnement , reizen met korting .Wanneer u geen ov chipkaart heeft , koop dan een anonieme kaart , meld u zich aan de balie op een perron leg het probleem uit , u koopt dan losse kaartjes en de korting word verrekend met de anonieme kaart , dit is maar 1 maand geldig . .

edrick3
door edrick3 - Jul 16, 2016 om 12:52
27632 Antwoorden / 85 Vragen
1

Zet je klacht op www.klachtenkompas.nl
Dat wil nog wel eens helpen.

Terug naar de vraag

Nieuw op Vraag & Beantwoord

S.
S. Anne - Jun 2, 2024 om 12:41
Huishouden & energie
Schimmel in trapkast

Schimmel in trapkast

Ik woon sinds een week in een koopwoning uit 1974. We hebben 4 maanden geklust en toen zag ik al zwarte schimmel in de trapkast, die deels onder de grond zit. Dit zat op 3 van de 4 muren, alleen op kelderniveau. Er zit geen kruipruimte, en aan de andere kant van de muren zit dus grond. (Die waarschijnlijk flink vochtig is na alle regen van de afgelopen maanden.)
2 weken geleden heb ik de schi ... Lees meer

wi
wim koelewijn - May 29, 2024 om 13:18
Huishouden & energie

Waspods het meest onzinnige bedenksel...

Ben ik de enige die vindt dat de waspods, met 3 of 4 verschillende  gescheiden ingrediënten het grootst mogelijke onzinbedenksel is?
Met moeite gescheiden in zo'n pod gepropt  en komt dan in de wasmachine binnen no- time weer bij elkaar zodra het omhulsel is gesmolten..en in verhouding giga-duur !! Lees meer

Ge
Gerard vd W - May 30, 2024 om 12:07
Huishouden & energie

Garantie Dyson stofzuiger

Goedemiddag,   Op 8 mei hebben we een defect doorgegeven aan Dyson. Deze viel in de garantie en zou opgestuurd worden. Heb ook een bevestiging gekregen dat het onderdeel besteld zou worden.  Wij kunnen de stofzuiger nu niet gebruiken en omdat het onderdeel vandaag (30-5) er nog steeds niet is heb ik contact opgenomen.   Zij gaven als antwoord dat het nog niet in voorraad is maar nog veel g ... Lees meer