ce
door ceddy Mar 16, 2006 om 18:48
Geldzaken & recht

Oxxio faalt

mijn moeder is sinds september 2005 naar oxxio overgestapt alles netjes doorgegeven aan essent enz.maar december 2005 sluit essent mijn moeder af voor gas .nagevraagt aan essent hoe dit kwam ja zeiden ze je moeder heeft alleen stroom via oxxio nou blijkt mijn moeder heeft al stroom van oxxio sinds 2004 maar oxxio had een verkeerde code doorgegeven aan essent van plaats voor gas hadden zij gezegt stroom oxxio gebeld ja dat komt allemaal goed mevr maar niks is goed mijn moeder heeft nou de hele winter in de kou gezeten ze is hart patiente en zwaar suikerpatient na maanden telefoontjes en brieven schrijven komt essent ja 178 euro betalen dan werd ze weer aangesloten maar het is een fuot van oxxio en oxxio had die fout ook zelf toegegeven maar ze moest betalen maar ze zou geen gas van oxio krijgen omdat oxxio een verkeerde code heeft ingetypt.nuna maanden een gedoe wat komt nu moeder moet nu ook 168 euro betalen aan oxxio want anders sluit oxxio haar af maar mijn moeder is al sinds 2005 van gas afgesloten en heeft helemaal geen gas van oxxio gehad ze zit nog steeds in de kouw maar we zijn nu bezig met de geschillencommisie  .ik vind mijn moeder hoeft helemaal geen geld aan essent en of aan oxxio te betalen .oxxio moet dat bedrag aan essent betalen het is toch oxxio,s fout geweest .maar mijn moeder zit nog steeds in de kou,oxxio laat haar klanten flink in de kouw staan en ik snap niet dat daar niemand wat aan doet ,ik verlang ook van mijn moeder echt een schade vergoeding ,dus mensen echt niet overstappen op oxxio want het brengt echt alleen maar ellende met zich mee groeten van ceddy

593 2 Rapporteer

vh
door vhemert - Mar 20, 2006 om 12:46
7 Antwoorden / 0 Vragen

ga naar boycot.nu op internet en leg daar een klacht neer mij hebben ze ook geholpen,het was zo opgelost met oxxio. afz.peter

ce
door ceddy - Mar 20, 2006 om 12:54
12 Antwoorden / 4 Vragen

hallo peter bedankt voor je antwoord alleen is het www.boycot want ik krijg een russische site erop of heb ik het verkeerd maar alvast bedankt voor het antwoord