börgemeister
door börgemeister Jul 20, 2011 om 09:21
Geldzaken & recht

PRAXIS & ATOS WORLDLINE = MASTERCARD CREDICARD

Niet betalen met een (Master) creditcard (De Bijenkorfcard) bij PRAXIS, want als je het product retour brengt bij PRAXIS, dan zijn voorlopig de rapen nog niet gaar, het bedrag gaat op een ingewikkelde en omslachtige wijze retour op uw creditcardaccount via ATOS WORLDLINE - zetel in België.

Op 14 juni jl. bracht ik twee producten terug, tot op heden zijn de bedragen nog steeds niet op mijn creditcardaccount gekrediteerd. Praxis is ruim drie weken telefonisch bezig met ATOS WORLDLINE, deze had verklaard dat de bedragen al waren gekrediteerd.

Volgens een medewerkster van Praxis ben ik geen uitzondring, integendeel het gaat vaker fout.

Wie ervaart of ervoer hetzelfde probleem met (van niet) terugstorten van bedragen op uw creditcardaccount?



664 0 Rapporteer

Deze vraag is gesloten en kan niet meer worden beantwoord. Let op! Gesloten topics hebben een archieffunctie. De vragen sluiten mogelijk niet meer aan bij de huidige situatie en kunnen gedateerde informatie bevatten.

Nieuw op Vraag & Beantwoord

Mikske10
Mikske10 - May 15, 2024 om 16:07
Winkels & webshops

Webwinkel

Ik heb dinsdag 7 mei 2024 een tafellamp besteld.
Ik heb een bevestigingsmail van Bol.Com ontvangen.
De lamp zou de dag erna, maar uiterlijk 10 mei bezorgd worden.

Nu blijkt na diverse keren bellen met Bol.com., dat er iets fout is gegaan bij het verzenden. 
Bol.com belde mij hierover terug en ze konden niks anders dan mijn bestelling annuleren en dan zou ik de lamp g ... Lees meer

De
Dee010420 - May 14, 2024 om 23:12
Geldzaken & recht

Vreemde incasso paypal via riverty

Goedendag! Gisteren ontving ik een incasso mail via riverty back in flow , het ging om een vordering van paypal ivm negatief saldo van april 2021. Ik wist zelf niet eens dat ik een paypal account heb/had. Ik gebruik nooit paypal en kan dus ook met bijna 100% zekerheid zeggen dat ik in het verleden ook niets betaald / besteld heb met paypal en zeker niet een bedrag van bijna 200 euro!...
Ik he ... Lees meer

ma
martin60 - May 15, 2024 om 11:53
Vakantie & reizen

Geschil met booking.com

Goedenmorgen
Wij hebben in december en januari een trip gemaakt door Spanje en hierbij meerdere malen via booking.com de hotels en appartementen geregeld want je komt bijna niet om ze heen.
Echter bij het boeken van een appartement en de betaling bleek opeens dat ik toen ik daar voor de deur stond ook nog de eigenaar 300 borg moest gaan betalen en maar moest afwachten of die dan de sleut ... Lees meer