jo
door jos2006 Mar 12, 2013 om 17:31
Geldzaken & recht

Rente spaarbank

Steeds is/wordt ontkend dat de spaarder het kind van de rekening wordt als een bank over de kop gaat. Weliswaar garandeert de Staat uw banktegoed tot 100.000 euro maar de bank laat u toch de rekening van het slechte beleid betalen. De ING heeft per 14 maart a.s. een renteverlaging aangekondigd. De hoogte van uw spaartegoed speelt geen rol. Vele kleintjes maken één groot. Spaartgeod bij deze bank weghalen of toch maar niet?

576 4 Rapporteer

diumenge
door diumenge - Mar 12, 2013 om 18:46
11969 Antwoorden / 15 Vragen

Haal maar weg Jos.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 12, 2013 om 19:55
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Alsu een betere rete ergens anders kan krijgen, dan bent u vrij om daar u geld onder te brengen.

ad
door ad5 - Mar 12, 2013 om 23:25
11 Antwoorden / 3 Vragen

Zolang het onder de 100.000,- euro is zou ik het ook weghalen. Er zijn banken die meer rente geven als ING. Je hoeft er weinig voor te doen, en elke euro meer is mooi meegenomen. Zelf heb ik 11 spaarrekeningen bij diverse banken en dat bevalt mij prima.

valerius-2
door valerius-2 - Mar 13, 2013 om 01:39
7840 Antwoorden / 95 Vragen

Als u het langvast zet dan heeft u meer zekerheid over de hoogte van de rente idan jaren vast staat Klik hier om het te bekijken of het voor u aantrekkelijk is.