he
door herman1944 Nov 1, 2009 om 20:50
Geldzaken & recht

Rente van mijn geld of inflation linked obligatie

De rente Van geld is bar slecht.
De banken mogen maar alleen geld verdienen.
ze worden nu ontzien.
De regering zit met een groot te kort dus volgend jaar inflatie
wie kan me iets vertellen over linflation linked obligatie.
welk risico kleeft er aan.
gr herman

827 13 Rapporteer

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 21:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hallo,
In principe geld nog steeds "hoge[re]" rente is hoger risico. U bent zelf verantwoordelijk voor het aangaan van overéénkomsten t.a.v.
UW eigen geld.
De belangrijkste beleggersvraag is uiteraard: Wat is de prijs? Inflation- linked obligaties zijn goedkoop wanneer het reële rendement boven de 3% per jaar uitkomt en duur als ze minder dan 1,5% per jaar opleveren.

Op dit moment is het reële rendement 2,3%, een normale waardering dus.
Zie ook [url=http://www.beleggersbelangen.nl/redactieblog/2009/9/tipinflation-linked-obligaties-29673]url]

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 21:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

http://www.beleggersbelangen.nl/redactieblog/2009/9/tipinflation-linked-obligaties-29673

Kopieeer deze maar het plaatsen van een URL lukt ALWEER niet. Pffffffffffffffffff.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 22:17
0 Antwoorden / 0 Vragen

@collega poltol,

Als ik vragen mag: hoe zet je een url met een eigen woord of woorden in het reactievenster.
dus: bijvoorbeeld www.startpagina.nl>>wordt>> [u]Klik Hier[/u]

Als dat met behulp van het "kladblok" moet, dan hoef ik het niet te weten. Dit, omdat ik in al die jaren en met veel hulp van onze voormalige topexpert enterprise, er niet in geslaagd bent om dat te hanteren. Gaat het op een andere manier, dan graag een stapsgewijze uitleg.

Alvast met veel dank.

Met collegiale groet, ReadAC/Ton.

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:30
0 Antwoorden / 0 Vragen

@ Read,

Dat is eigenlijk per ongeluk zo gegaan. Ik dacht namelijk dat de link mislukt was. Dus typte ik tussen de twee URL[ ] URL mijn groet. Alleen bleek later dat zowel de URL en ook nog eens mijn naam de verwijzing bevatte. Ik probeer het nog wel een keer te reproduceren.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:34
0 Antwoorden / 0 Vragen

Poging voor READ.

kijk hier maar eens

Gr. poltol

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

Read,

tussen venster ziet er zo uit: Je tekst hier...

ve
door verwijderd - Nov 1, 2009 om 23:49
0 Antwoorden / 0 Vragen

@read,

Het is [simpel ??] uit te leggen, maar dat zou het handigste gaan m.b.v. screendumps. Die krijg hier echter niet geplaatst. Misschien kan jij een tijdelijk mail adres aanmaken? Dan stuur ik de uitleg per mail.

Vr.gr. poltol

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 13:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag poltol,

Ik begrijp er niks van. Ik had toch echt hier al gereageerd. Alles gaat echter nog wel wat moeizaam. De reactie was: ik kan geen tijdelijk mail-adres aanmaken. Toch bedankt voor de moeite. Wellicht gaat het venster in de toekomst weer werken als vroeger.

Met dank en collegiale groet, ReadAC/Ton.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 13:36
0 Antwoorden / 0 Vragen

read schreef op maandag 2 nov 2009, 13:03: Dag poltol,

Ik begrijp er niks van. Ik had toch echt hier al gereageerd. Alles gaat echter nog wel wat moeizaam. De reactie was: ik kan geen tijdelijk mail-adres aanmaken. Toch bedankt voor de moeite. Wellicht gaat het venster in de toekomst weer werken als vroeger.

Read, Ik klik op het kettingkje, rechts boven het antwoordscherm. Dan verschijnt er een hulpvenster. LET OP dit wordt soms geblokkeeerd door je firewall. Je kan het openen door bovenin op de waarschuwingstekst te klikken. Dan verschijnt dus een hulpscherm daarin plaats je dan de link. Vervolgens op OK. De link staat nu in het antwoordvak. Daarbij staan ook een BLAUW gemarkeerde tekst. Daar staat : Je tekst hier.....!!! Als je daar iets invult wordt dat de verwijzende tekst in het antwoordveld op de KASSA site. Duidelijk nu?

Vr.gr. poltol

Met dank en collegiale groet, ReadAC/Ton.

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 16:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

Poging:

www.startpagina.nlJe tekst hier...

ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen
ve
door verwijderd - Nov 2, 2009 om 16:26
0 Antwoorden / 0 Vragen

Nog een poging:

klik hier

ve
door verwijderd - Dec 12, 2009 om 00:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoogste tijd voor een Kassa zandbak.