je
door jenika Jun 16, 2007 om 14:13
Geldzaken & recht

Spookrekening telefoon

ik nam een abonement  omdat mijn dochter een telefoon wilde/ ik heb deze simkaart nooit gebruikt maar krijg maandelijks rekeningen van bv 70 euro , volgens hy heb ik een abonement op ringtunes, volgens deze ringtun maatschapij is dit niet waar. ik ben bij hun niet aangemeld/ hoe kan ik met een niet gebruikte simkaart bellen?? ik heb deze doorgeknipt toe ik hem kreeg

769 12 Rapporteer

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 14:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

heeft de rekening wel betrekking op u telf. nummer, is het mogelijk dat een ander persoon op u naam en adrs een telefoon heeft gekocht.

Valerius

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 14:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja . mijn dochter bezit de telefoon en de simkaart knipte ik dooren iemand op mijn rek bellen ?? ik hoop het niet. maar  mijn telfoon nr is niet bekend bij de ringtunes waar ik volgens hi, een abonement heballemaal heel vreemd. en bovenal vervelend .  en duur !!

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 15:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

Hoi,

Heb je het nummer van de doorgeknipte sim al eens gebeld, om te kijken of hij in gebruik is (en zo ja door wie)

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 15:57
0 Antwoorden / 0 Vragen

als ik bel  gaat hij gewoon over maar er neemt uiteraard niemand op en het vreemd is dat er op de rekening alleen nrs staan(sms informatiediensten aantal 92

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 16:07
0 Antwoorden / 0 Vragen

Het kan niet anders of er moet toch ergens een abonnement zijn voor ringtones of sms diensten. KPN zal u dat toch moeten kunnen vertellen, ze moeten in ieder geval gescecifeerd aan geven waar de nota op gebaseerd is. Zonder dat kunt u niets nagaan.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 16:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja maar de firma waar volgens kpn het abonement loopt zegt , ik zit niet in hun systeem

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 16:23
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja gemakkelijk gezegd als ze dus volgens KPN wel kasseren. Vraag dus bij KPN na op welke grond het in de nota staat.

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 16:50
0 Antwoorden / 0 Vragen

ja  i k krijg nu een gespecificeerde rekening van hun. maar hoe bewijs ik dat ik de kaart noot heb gebruikt?? het vreemde is ik liet hem blokkeren en nu krijg ik de toon dat hij is afgesloten . gistern ging hij nog over . ik begrijp er helemaal niks van

ve
door verwijderd - Jun 16, 2007 om 17:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

--ja maar de firma waar volgens kpn het abonement loopt zegt , ik zit niet in hun systeem--

Kun je dit zwart op wit van ze krijgen ?! Dan zou ik de KPN daar even mee om te oren slaan..............je betaald dan voor iets wat je (bewezen) niet gebruikt, dus KPN moet het dan maar eens goed uitzoeken en corrigeren...........

ve
door verwijderd - Jun 17, 2007 om 00:03
0 Antwoorden / 0 Vragen

dat is een goede gedachte bedankt/ ikga het zwart op wit eisen van die firma . en dan mag de kpn mij verklaren hoe het zit! bedankt voor de tip

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 09:18
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik nam weer contakt op met de firma goldenbites waar mijn sms abonement loopt, de eerste keer was volgens hun mijn telfnr bij hun in het systeem niet bekend n nu formuleerde ik mijn vraag anders . ik vroeg wanneer mijn abn afliep. en kijk nu luide het antwoord , in januari 2008/ hoe kom ik her van af !!!

ve
door verwijderd - Jun 18, 2007 om 09:21
0 Antwoorden / 0 Vragen

ik nam contackt op met de profider waar de sms vandaan komen

de eerst keer reageerden ze , u bent bij ons in het systeem niet bekend  ik formuleerde mijn vraag nu anders m en vroeg wanneer mijn abonement af liep . en kijk aan , het antwoord luide nu . jan 2008 vreemd / maar hoe kom ik er van af?de Y