an
door anoukje May 25, 2023 om 08:33
Geldzaken & recht

Vakantie geld

als je ziekegeld ontvangt van het u.w.v kryg je dan ook vakantiegelden ook als je nu een uitkering ontvangt van i.v.a

3269 5 Rapporteer

Topantwoord

marita5
door marita5 - May 25, 2023 om 08:53
11534 Antwoorden / 15 Vragen

Hallo Anoukje ,

Hoe hoog is mijn IVA uitkering ?

We delen het sv-loon dat u verdiende in het jaar voordat u ziek werd door 12 (aantal maanden per jaar). Dit is uw WIA-maandloon. Uw uitkering is 75% van het WIA-maandloon.

Naast de maandelijkse uitkering ontvangt u deze bedragen:

Log in bij Mijn UWV met uw Digid , klik dan op documenten , en u ziet uw betaalspecificatie staan , klik op de rode regels .

https://www.uwv.nl/particulieren/

lo
door lovewinnie - May 25, 2023 om 10:33
1210 Antwoorden / 1 Vragen

Gewone ziektewetuitkering vanuit uwv is inc vakantie geld etc

Wia (wga en Iva) krijg je vakantie geld apart

Vakantie geld wia is 23 mei uitbetaald

edgarelsen
door edgarelsen - May 26, 2023 om 15:36
32 Antwoorden / 16 Vragen

Site uwv
Ook als u een ziektewetuitkering ontvangt, krijgt u vakantiegeld. Het vakantiegeld is 8% van uw bruto-uitkering. Het vakantiegeld krijgt u maandelijks samen met uw uitkering uitbetaald

fainoka
door fainoka May 26, 2023 om 16:21
2 Antwoorden / 1 Vragen

Bijzonder want de ziektewetuitkering wordt wekelijks uitbetaald

1paul
door 1paul - May 27, 2023 om 08:42