pi
door piethel25a Dec 14, 2015 om 13:40
Geldzaken & recht

Waarom Komen de klachten van Lexa niet op TV

Vraag aan Kassa

Er zijn al zoveel klachten van Lexa dating dat ik niet begrijp waarom kassa hier nog geen aandacht aan heeft besteed

om dit in een TV uitzending te behandelen.

Honderde mensen zijn geld afgetroggeld en komen in de problemen.

Je kan geen kontact krijgen met Lexa. Het is pure oplichting.

Dit moet gestopt worden, ook de regering zou zich met dergelijke praktijken moeten bemoeien.

Ik hoop dat Kassa hier aandacht aan besteed zodat niet nog meer mensen de dupe worden.

P.Aussems

4198 10 Rapporteer

edrick3
door edrick3 - Dec 14, 2015 om 13:45
27632 Antwoorden / 85 Vragen

Hallo piethel25A,

Je zit nu op een openbaar forum.

Voor contact met de redactie om dáár je vraag te stellen: klik onderaan deze pagina onder Service op Contact.

Met vr.gr.

mahadma
door mahadma - Dec 14, 2015 om 13:56
11569 Antwoorden / 51 Vragen

Ik denk dat als er een item zou komen, er weinig mensen met hun gezicht op tv zouden willen komen.

tenormin
door tenormin - Dec 14, 2015 om 14:18
16849 Antwoorden / 108 Vragen

 Ik hoor daarentegen goede berichten over Lexa; schoondochter (ex dan ☺) is er wel content mee.

@mahadma, er is toch niets om je voor te schamen om via "deze weg" een partner te zoeken?

pi
door piethel25a Dec 14, 2015 om 17:48
1 Antwoorden / 1 Vragen

Dan heb je de honderde reviews van klachten niet gelezen je zou dan wel anders reageren.

tenormin
door tenormin Dec 14, 2015 om 18:28
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Ja, ben een beetje dom, was met een andere naam in "het warretje". Sorry.

Cookies
door Cookies - Dec 14, 2015 om 15:12
13336 Antwoorden / 36 Vragen

Waarom moet de regering zich hier nou weer mee bemoeien? Volslagen nonsens. Als er bij mensen geld afgetroggeld wordt, komt dat omdat zij te belabberd zijn even goed de algemene voorwaarden door te lezen.

tijger1
door tijger1 - Dec 14, 2015 om 15:23
42060 Antwoorden / 21 Vragen

Mijns inziens zijn die datings-site dit jaar nog op tv behandeld, maar zelf eerst lezen en nadenken kan geen kwaad.

Is niet het pakkie-an van de regering, het zijn alkemaal volwassenen die zich daar melden.

eclipse
door eclipse - Dec 14, 2015 om 15:41
1561 Antwoorden / 370 Vragen

Op radar zijn wel degelijk relatie-bureau`s onder de aandacht gebracht, veel dames die uit  de bijstand  willen, veel kerels  die vrouwen een poot uit willen draaien, onterechte contributie, problemen met opzeggen, openhaard met glaasje wijn, zwoele zomeravond  op het strand, oplichting  door dames en heren je vindt het er allemaal, waarom zou kassa hier een item van maken, ze zitten al met een adhd  kok die  het niet ken laten om z `n smurf  in elk potje eten te duwen.

de mensen die serieus  eenzaam of op zoek zijn, zijn helaas  de dupe van personen die het op geld  hebben voorzien, maar gezien de zéér  knappe mensen die ik op de advertentie `s zie snap ik werkelijk niet waarom zij op zoek zijn naar de ware liefde , met een dikke BMW.

maak je er niet zo druk om, laat het aan je voorbij gaan, écht je maakt je onnodig boos over dating-site`s, zo stoor ik mij over die voor HOOGOPGELEIDE, gaan die voor de liefde ? welnee, gewoon zo `n site die een groep probeert aan te spreken de vvd  groep zeg maar. geld  zoekt  geld. en oplichting? zolang  de site ( welke dan ook ) zich aan de voorwaarden en spelregels  houdt, en jouw de diensten biedt  waarvoor je betaald, wordt er niets opgelicht, dat er vrouwen ingehuurd worden op te reageren is veelal bij de gratis  site `s dan krijg  je een berg mails met de mooiste vrouwen, als je dan wilt  reageren ben je iets van 1, 25  kwijt voor een hartje ofzo.  :-)  boeie, wegblijven daar. of gewoon plaatjes kijken ook leuk. Ik wil met nadruk zeggen dat er velen serieus zijn en ook daadwerkelijk hun lieffie hebben gevonden. Tip, als je een leuke vrouw  ziet, google dan eens haar foto/of zijn foto, veelal zie je deze dan overal op elke site, of woont  ze in midden-amerika ofso ....

tenormin
door tenormin Dec 14, 2015 om 15:54
16849 Antwoorden / 108 Vragen

Volgens mij kijk je teveel Dr. Phil, haha. Vaak mensen die de identiteit stelen van iemand die er totaal geen weet van heeft. 't Zijn heus niet allemaal rotte appels, hoor.

pi
door piethel25a Dec 14, 2015 om 17:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Je weet niet goed hoeveel mensen al gedupeerd zijn, kijk een naar reviews die door Lexa dating worden geschreven dan klapperen je oren. Het zijn pure oplichters.

pi
door piethel25a Dec 14, 2015 om 17:40
1 Antwoorden / 1 Vragen

Lexa datng site zijn oplichters. Mensen wees gewaarschuwd.

eclipse
door eclipse Dec 15, 2015 om 12:47
1561 Antwoorden / 370 Vragen

ja ja piethel25a dat weten we allemaal wel, daarvoor hoeven we geen D phil of welk program dan ook te kijken, lijkt mij nu wel zeér duidelijk dat U een GROOT probleem heeft met lexa, bent U gebannen? heeft U zich niet aan de regels gehouden ? gore taal neergezet ? kom nu eens met wat voorbeelden ipv dat geschreeuw., ik heb écht geen trek om op lexa te gaan googelen, om Uw frustratie `s bevestigd te krijgen, Als U een inhoudelijk probleem meldt kunnen we U misschien advies geven, maar dit geschreeuw? sorry hoor, Lees ook even de reactie van Aurora1 .......... wens U alle wijsheid toe indeze, klaag eerst waar U moet wezen, werkt dat niet dan kunnen deze site ` s U misschien verder helpen, bovendien heb ik U al gemeldt dat het dergelijke bedrijven niet om de liefde gaat maar om de pesos . en dat is toegestaan. heeft U als cupido misgeschoten, koop dan een kruisboog.

aurora1
door aurora1 - Dec 14, 2015 om 18:56
15645 Antwoorden / 6 Vragen

Waarom niet eerst gezocht of er als iets over Lexa geweest is?

Kijk eens klik hier

Verder hebben Radar en de Consumentenbond er ook al (vaker?) aandacht aan besteed.

Misschien kunt u voortaan beter eerst het e.e.a. uitzoeken voordat u zich bij datingsites aanmeldt?

Gelukkig bemoeit de regering zich hier niet mee, hoe verzint u het?

eclipse
door eclipse Dec 15, 2015 om 12:51
1561 Antwoorden / 370 Vragen

hoi Aurora, lijkt me eerder een gevalletje afgewezen bij de vrouwtjes en gefrustreerd. zolang deze persoon niets inhoudelijks ventileert, kunnen we nergens op ingaan, dus ik ga nuttige dingetjes doen, bijv. de herhaling van Dr. phil :-) gr han

wh
door whogenturf - Dec 15, 2015 om 16:41
18 Antwoorden / 0 Vragen

Mee eens! Aanpakken die hap!

pi
door pieterwolters Dec 16, 2015 om 14:27
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Wat doet Lexa dan verkeerd?

wh
door whogenturf - Dec 16, 2015 om 14:06
18 Antwoorden / 0 Vragen

Neem ook meteen second love mee!

pi
door pieterwolters Dec 16, 2015 om 14:28
3610 Antwoorden / 0 Vragen

Want? Als je buiten de deur wilt n***en moet je dat toch zelf weten?

wh
door whogenturf - Dec 16, 2015 om 14:57
18 Antwoorden / 0 Vragen

Edit: dubbel post. Kan ik reacties niet verwijderen?