ar
door arend03 Aug 27, 2009 om 12:36
Geldzaken & recht

Waarschuwing voor raar telefoontje

Vanochtend een raar telefoontje gehad van een meneer

zogenaamd uit Zwitserland, maar was een  nederlander, ik  was

als een van 15 gelukkigen gekozen om in aanmerking te komen

voor een prijs, en  had ik wel ruimte op mijn bakrek. voor
1.000.000 euro, echt om te gillen.  Na nog een heel verhaal over
sponsoren etc.

vroeg ik van welke org. dit uitging, ging hij niet op in maar
uitein.delijk kwam de aap uit de mouw of ik maar eventjes elke maand 29
euro wilde betalen, de brutaliteit van zo iemand.

Hopelijk trapt hier niemand in, ik heb een eind aan het gesprek
gemaakt, hoewel gesprek  het was van zijn kant praten en niet
luisteren, de zoveelste poging tot  oplichting.

203 6 Rapporteer

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 12:46
0 Antwoorden / 0 Vragen

Oh, toch jammer van dat miljoen......      ;-)

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 12:53
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dat je nog de tijd hebt genomen naar zijn verhaal te luisteren, knap hoor......

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 20:37
0 Antwoorden / 0 Vragen

Dag arend03,

Ik mag toch aannemen dat je NIET je bankrekeningnummer hebt gegeven?

Groetjes, ReadAC.

ve
door verwijderd - Aug 27, 2009 om 22:47
0 Antwoorden / 0 Vragen

Ik heb vorige week hetzelfde telefoontje gekregen , maar ik had heel snel door dat dat een computerstem was en dus geen antwoord kon geven.  Gewoon snel afbreken, groetjes Renate

ve
door verwijderd - Oct 27, 2009 om 11:12
0 Antwoorden / 0 Vragen

Zo'n telefoontje heb ik ook gehad. Laat hem lekker z'n verhaaltje afdraaien, kost hem telefoontikken, en zo gauw hij vraagt "wat is je voornaam" de verbinding verbreken.

ve
door verwijderd - Nov 27, 2009 om 14:52
0 Antwoorden / 0 Vragen

Geld beloven is altijd oplichting als je eerst moet betalen.
Ik ben wat betreft altijd wantrouwig dus ga ik er nooit op in.
Het enige wat ik dan zeg is geen intresse en dan de haak erop
Valerius